قیمت گوشی هواوی خرید آنلاین ارزان فروشگاه اینترنتی آریا-اصفهان موبایل مارکت

در Mate XS دوربین سه گانه می‌بینید که دوربین اصلی آن کیفیت 40 مگاپیکسل دارد که همراه یک سنسور تله فوتو سه برابر است. طراحی تاشو گوشی هواوی میت ایکس این امکان را می‌دهد که از همین دوربین‌ ها برای عکاسی سلفی استفاده کنید. Nova Y70 یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده جدید شرکت هوآوی است که به لطف بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را دارد. در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش 6.75 اینچ با رزولوشن 720×1600 پیکسل از نوع TFT مجهز شده است. این صفحه‌نمایش از طراحی کاربر پسند ناچ واتردراپ بهره برده است که بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 8 مگاپیکسل را در خود جای داده است.

  • این لیست قیمت به شما کمک می کند تا بهترین گوشی هوشمند هواوی را برای خود انتخاب کنید.
  • از جمله بهترین گوشی هواوی در سری Y می‌توان به هواوی Y9a، هواوی Y7a،هواوی Y8p،هواوی Y8s،هواوی Y7p،هواوی Y6p،هواوی Y5p،هواوی Y9s، هواوی Y6s،هواوی Y9 Prime اشاره کرد.
  • این فروشگاه با تکیه بر تجربه 10 ساله در بازار سنتی، فعالیت خود را از سال 98 در حوزه فروش آنلاین آغاز کرده است و این اطمینان خاطر را برای کاربران فراهم نموده که گوشی­ های هوشمند را با کمترین قیمت بازار به همراه ارسال سریع دریافت نمایند.
  • سری P اندکی شبیه به سایر گوشی‌ها هستند، در حالی که سری میت با توجه به قدرت عکاسی و کیفیت بالا آن در بین رقبا حرفی برای گفتن دارند.
  • به طور کلی می‌توان گفت که اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه هستید که امکانات عالی را در اختیار شما قرار دهد، مدل های متنوع سری Y هوآوی می‌توانند به خوبی پاسخگوی نیاز شما در نظر گرفته شوند.

آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است. دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند. دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. البته این گوشی هم دقیقاً مانند سری P40، از خدمات موبایلی Google برخوردار نیست. مهم‌ترین تمایز میت XS با میت X در چیپست Kirin 990 است علاوه بر این رم هشت گیگابایتی، حافظه داخلی 512 و باتری 4500 میلی‌آمپری با شارژ 55 وات این گوشی را خاص کرده است.

گوشی های هوشمندی که این شرکت چینی ارائه می دهد از نظر طراحی و عملکرد بادوام و قابل اعتماد هستند. دارسو لیست قیمت موبایل های هواوی را در سال 2022 با دقت ایجاد کرده است تا کاربران گوشی های هوشمند بتوانند بین ویژگی ها و قیمت گوشی های مختلف هواوی تمایز قائل شوند. همچنین می توانید به بررسی تخصصی گوشی های هواوی توسط کارشناسان دارسو دسترسی داشته باشید تا بتوانید مشخصات کامل یک گوشی هوشمند را تجزیه و تحلیل کنید.

گوشی honor 6x

با اینکه نام هواوی در سال ۲۰۱۵ در چین و بسیاری از بخش‌های دیگر جهان، بر سر زبان‌ها افتاده بود، زمان ورود Google Nexus 6P به بازار آمریکا اولین باری بود که آمریکایی‌ها و بسیاری از اروپایی‌ها نام هواوی را می‌شنیدند. هواوی امید داشت که این گوشی زمینه‌ساز ورود گوشی‌های تحت برند هواوی به ایالات متحده‌ی آمریکا شود. در سال 2013 با رونمایی از اسند دبلیو 1 هواوی اولین گوشی غیراندرویدی خود را وارد بازار کرد.

از این رو سایمان دیجیتال سعی نموده است با گردآوری نقد و بررسی گوشی‌ها و ارائه پایین ترین قیمت، روند خرید گوشی‌های هوآوی را برای شما آسان‌تر نماید. شما می‌توانید با مراجعه به صفحات، مواردی مانند تصاویر گوشی های هواوی، آخرین قیمت، موجودی محصولات، مقایسه، نمودار قیمت و مشخصات مربوط به محصولات هواوی را مشاهده و خرید نمایید. این گوشی از لبه‌های تیزی برخوردار است که طراحی آیفون 13 اپل را یادآوری می‌کند و همین موضوع باعث جذابیت این گوشی اقتصادی شده است.

گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 9 SE 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. 2- در هنگام پرداخت کد تخفیف مجله خبری موبایل مارکت محصول مورد نظر خود را در قسمت «کد تخفیف»، از جدول زیر وارد کنید. از آخرین گوشی های رده بالای آن می توان به سری P30 و Huawei Mate 30 Pro و گوشی های میان رده بهP Smart و Y7 که دارای طراحی جالب و خاصی هستند اشاره کرد.

سری Y شامل گوشی های میان رده هوآوی می‌شود که هر یک قابلیت‌های خاصی را به کاربران ارائه می‌دهند. اگر بخواهیم سه تا از بهترین ها تا سقف ۵میلیون تومان را نام ببریم می توان به گوشی های زیر اشاره کرد. این سه گوشی که در می سال ۲۰۲۰ معرفی شدند جزوه گوشی هواوی ارزان قیمت می باشد. در دنیای حاضر، ترند جهانی گوشی‌های هوشمند در حال حرکت به سمتی است که تمامی لوازم جانبی در حال حذف از جعبه محصولات است.

P30 Pro باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سیمی 40 واتی و شارژ بی‌سیم 27 واتی دارد. به همین دلیل با سرعت بالایی شارژ می‌شود و در طولانی مدت شارژ را نگه می‌دارد. حتی هنگام غروب خورشید هم می‌توانید عکس‌ هایی با کیفیت بالا توسط این گوشی هواوی بگیرید. علاوه بر این دوربین آن قابلیت بزرگنمایی پنج برابر پریسکوپ و بزرگنمایی هیبریدی 10برابر (50 برابر دیجیتال) دارد. گوشی هواوی P30 دوربین عقب سه گانه، جک هدفون، صفحه OLED با سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش و چیپست Kirin 980 دارد و قیمت آن نسبت به قیمت گوشی هواوی P30 Pro پایین‌تر است. هوآوی گوشی های هوشمند زیادی را در لیست خود دارد و عمدتاً گوشی های هوشمند درجه یک را در عرضه های عظیم خود دارد.

گوشی موبایل هواوی مدل Y9 PRIME 2019 ظرفیت 128GB

در ابتدای سال 1997 هواوی اولین قرارداد بین المللی خود را در حوزه ی محصولات شبکه خط ثابت با یک کمپانی هنگ کنگی به امضا رساند. خدمات موبایل هواوی تحت عنوان Huawei Mobile Services و به اختصار همان HMS و همینطور اپلیکیشن Huawei App Gallery در واقع جایگزینی برای سرویس‌های گوگل و پلی استور هستند. در نتیجه یک دوربین 12 مگاپیکسلی می‌تواند تصاویری با 12 میلیون پیکسل بگیرد. هیچ‌یک از گوشی های جدید هوآوی از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کنند، اما خوشبختانه این موضوع به هنگام استفاده از این گوشی‌ها هیچ مشکلی را برای کاربران ایجاد نمی‌کند؛ زیرا هوآوی سرویس‌های اختصاصی خود را مانند اپ گالری برای دانلود برنامه‌های مختلف دارد. هوآوی P50 Pocket نیز از گوشی های پرچمدار هوآوی است که طراحی تاشو دارد؛ این گوشی از پردازنده اسنپدراگون بهره‌مند است و به علت طراحی متفاوت و جدید خود، نظرات زیادی را جلب کرده است.