قیمت گوشی huawei دست دوم، ضمانت + لیست آگهی آذر 1401 تانک-اصفهان موبایل مارکت

با این وجود هواوی همچنان به تولید محصولات دیجیتال و گوشی های هوشمند پیشرفته و با امکانات خاص خود ادامه داده است. در این بین قیمت گوشی هواوی در بازار به دلیل ویژگی اقتصادی بودن آن توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. پرچمداران هواوی در سال 2020 نیز به همین دلیل فروش بالایی را به نام خود به ثبت رسانیدند. البته در این بین خرید گوشی هواوی به دلیل تحریم های گوگل با اما و اگرهایی رو به رو بود اما هواوی این معضل را با راه اندازی هواوی موبایل سرویس و اپ گالری با هزاران توسعه دهنده در سراسر دنیا به خوبی حل نموده است.

با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. هواوی یکی از موفق ترین شرکت های چینی به شمار می رود که در سال ۱۹۸۷ تاسیس شد و یکی از شرکت ارائه کننده سرویس های ارتباطی جهانی می باشد.اغاز تولید گوشی هواوی از سال ۲۰۰۴ شروع گردید.

در واقع بازار هدف این سری بیشتر جوانان تشنه بهرمندی از فنآوری‌هایجدید و پیشرفت است. در مجموع تراشه‌های قدرتمند و دوربین عالی از جمله ویژگی‌های اینسری محسوب می‌شود. هواوی یک غول گوشی موبایل چینی است که طی چند سال گذشته محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است. هوآوی در حال رقابت با تولیدکنندگان رده بالایی چون اپل و سامسونگ است و هرچه محبوبیتش بیشتر می شود، ویژگی های موجود برای خرید گوشی های موبایل هوشمند هواوی نیز بیشتر می شود.

  • طراحی‌های بسیار زیبا، رنگ‌های شاد و البته دوربین‌های بسیار خوب، توانسته قشر جوان را به این گوشی‌های جذب کند.
  • این شرکت که در سال 1987 تأسیس شد،در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین شرکت‌های ارتباطی قدرتمند دنیا محسوب می‌شود.
  • هوآوی مجموعه ای قابل احترام از گوشی های هوشمند میان رده را ارائه می کند که از نظر ارزش پولی جذابیت زیادی دارند.
  • در این مطلب به معرفی کامل برند هواوی و سری‌های مختلف گوشی هواوی پرداختیم.
  • هواوی می‌گوید این گوشی‌ها مختص جوانانی است که قصد دارند یک گوشی زیبا و البته کارآمد را در دست بگیرند.

این گوشی روی قاب پشتی خودش یک دوربین واید 8 مگاپیکسلی را گنجانده و در حاشیه بالای نمایشگر آن هم شاهد حضور یک دوربین 5 مگاپیکسلی هستیم. در پشت قاب این گوشی دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی حضور دارد و در بالای نمایشگر آن یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. سری Y گوشی موبایل هواوی مشخصات بسیار خوبی برای استفاده روزمره داشته و با قیت خیلی مناسب به بازار عرضه شده است. می‌توان این سری و مشخصات آن را مشابه سری A سامسونگ نامید که با داشتن قابلیت‌های خیلی خوب، قیمت مناسب‌تری دارند.

در پشت این گوشی سه دوربین 40 + 13 + 32 مگاپیکسلی و روی نمایشگر آن هم یک دوربین سلفی 10.7 مگاپیکسلی حضور دارد. یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی که با توان 40 واتی به سرعت شارژ می‌شود هم در زیر قاب این گوشی حضور دارد. اگر مشکل عدم دسترسی به برنامه‌های گوگل را در نظر نگیرید، گوشی هواوی ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد، مانند دوربین عالی و سخت‌افزار اختصاصی. برای انتخاب بهترین گوشی های هواوی باید حتما به این موضوع دقت کنید که هواوی شامل 3 رده گوشی‌های پرچمدار، میان رده و اقتصادی می‌باشد. با این حال مدل فروشندگان اعلام کردند که دوربین گوشی Huawei مدل پی 40 پرو بین افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است. البته خود کمپانی معتقد است که با گوشی huawei مدل nova 9 SE LDJ می‌توانید عکاس شوید.

گوشی موبایل هوآوی مدل P50 دوسیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

به عنوان مثال، با اینکه پردازنده‌ی کرین هواوی می‌تواند رقابتی شانه به شانه با پردازنده‌ی کوالکام داشته باشد، ولی معمولا پردازنده‌های کوالکام رقابت را می‌برند. به غیر از شرکت اپل، تعداد کمی از برندها، سخت‌افزارهای داخلی گوشی‌های خود را تولید می‌کنند. هواوی، پردازنده‌ها، مودم‌ها، پردازنده‌های گرافیکی و دیگر سخت‌افزارهای گوشی‌های خودش را در کارخانه‌های خود تولید می‌کند. این موضوع سبب می‌شود که ترکیب این سخت‌افزارها، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. در سال‌های گذشته، این غول فناوری چینی تعداد زیادی گوشی‌های نوا وارد بازار می‌کرد. با این حال، تحریم شدن هواوی توسط رئیس‌جمهور ترامپ، خروجی گوشی‌های این شرکت را کاهش داده است.

امتیازات و شرایط ویژه طرح خرید گوشی هواوی

با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم. © 2022 تمام حقوق برای فروشگاه صدرالند ™ محفوظ است و انتشار محتوا با حفظ اثر بلامانع است.

برای خرید گوشی های موبایل هواوی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های هواویمراجعه نمایید. در سال 2009 بود که این شرکت با همکاری شرکت «تیموبایل» اولین موبایل خود را وارد بازار کرد. یکی از بزرگترین دلایل محبوبیت این گوشی صفحه نمایش 7.2 اینچی OLED آن است که انتخاب خوبی برای بازی و دیدن فایل‌های چند رسانه‌ای است. گوشی Mate 20 X 5G دوربین عقب سه گانه 40MP + 20MP + 8MP ، باتری 4200 میلی‌آمپر بر ساعت و شارژ 40 وات دارد و مزیت آن بر Mate 20 Pro داشتن درگاه 3.5 میلی متری است. Huawei Mate 30 Pro آخرین تولیدی در سری Mate است که البته این مجله خبری موبایل مارکت هم متاسفانه قابلیت استفاده از سرویس‌های گوگل پلی را ندارد. آنلاک گوشی با قابلیت تشخیص سه بعدی چهره، باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپری که با شارژ 40 واتی شارژ می‌شود و شارژر 27 واتی از قابلیت‌ های خاص این گوشی است.

گوشی هواوی mate ۴۰ یکی از بهترین گوشی های هواوی است که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و گوشی‌های سری P هوآوی پرچمداران این برند را تشکیل می‌دهند که از دوربین‌های قدرتمند و پردازنده‌های بسیار قوی در ساخت آن‌ها استفاده شده و طراحی‌های خاص و متفاوتی دارند. اگر بودجه‌ای در حدود 2 میلیون تومان دارید، هواوی یک گزینه عالی برای ارائه به شما دارد. هواوی Y5p، یک گوشی دو سیم کارت و جمع و جور است که به اندروید 10 مجهز شده، یک نمایشگر 5.45 اینچی HD داشته و در زیر قاب آن یک پردازنده 8 هسته‌ای به همراه 32 گیگابایت حافظه و 2 گیگابایت رم حضور دارد.

همانطور که پیش از این گفتیم، شرکت هواوی، علاوه بر گوشی‌های هوشمند، محصولات الکترونیکی مختلفی تولید می‌کند. هواوی نیز به تقلید از اپل، تمام محصولات خودش را یکپارچه کرده است و این کار به مصرف‌کنندگان گوشی هواوی اجازه می‌دهد تا این محصولات را، برای مثال از طریق بلوتوث، به هم دیگر متصل کنند. جدیدترین گوشی هواوی نوا، گوشی Nova 7i است که در اوایل سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد. این گوشی یک سیستم دوربین چهار لنزی و یک حسگر بسیار قدرتمند دارد اما دیگر مشخصات آن خیلی قوی نیستند.