قیمت گوشی huawei دست دوم، ضمانت + لیست آگهی آذر 1401 تانک-اصفهان موبایل مارکت

با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. هواوی یکی از موفق ترین شرکت های چینی به شمار می رود که در سال ۱۹۸۷ تاسیس شد و یکی از شرکت ارائه کننده سرویس های ارتباطی جهانی می باشد.اغاز تولید گوشی هواوی از سال ۲۰۰۴ شروع گردید.

  • برای شروع، P8 Lite جدید، Y5 و Y3 نامزدهای واضحی هستند و همراهان بسیار ارزشمندی برای گوشی های هوشمند هستند.
  • ویژگی گوشی‌های سری P که سبب شده است در زمره‌ی گوشی‌های پرچم‌دار قرار بگیرند، دوربین آن‌ها است.
  • این برند معروف چینی علاوه بر این با فعالیت در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتری سعی در گسترش محصولات خود داشته است.
  • هواوی با ارائه کیفیت مناسب به سرعت به یکی از محبوب‌ترین مارک‌های گوشی هوشمند در جهان تبدیل شده است.
  • و دیگر لازم نیست نگران از بین رفتن باتری گوشی خود باشید، زیرا گوشی های هوآوی به خاطر ظرفیت بالای باتری خود مشهور هستند.

4- محصولات خریداری شده، پس از تکمیل خرید از طریق شرکت‌های کالا رسان «تیپاکس» و یا «چاپار» به دست شما خواهد رسید. مورد بعدی که جزو نکات مهم نیز هست توجه به این مساله است که حافظه تاثیر زیادی روی عملکرد گوشی ندارد و کاربرد اصلی آن ذخیره‌سازی فایل‌ها و داده‌ها است. نکته بعدی که به آن اشاره میکنیم نوع نمایشگر است.پنل‌های مختلفی مثل LCD یا اولد و یا امولد وارد بازار می‌شوند.نمایشگرهای LCD تصاویر را با روشنی بالا و رنگ‌های شاداب و سرزنده نمایش می‌دهند. بنابراین حتی با وجود تحریم گوگل پلی هم گوشی‌های هواوی بدون مشکل می‌توانند فعالیت کنند، اپلیکیشن‌های مختلف اندرویدی مثل پیام‌رسان‌های محبوب تلگرام و واتساپ و بازی‌های محبوب مثل PUBG را اجرا کنند و آپدیت‌های اندرویدی را هم دریافت کنند.

گوشی موبایل هوآوی مدل (Y3 (2017 دو سیم کارت ظرفیت 8 گیگابایت

در واقع بازار هدف این سری بیشتر جوانان تشنه بهرمندی از فنآوری‌هایجدید و پیشرفت است. در مجموع تراشه‌های قدرتمند و دوربین عالی از جمله ویژگی‌های اینسری محسوب می‌شود. هواوی یک غول گوشی موبایل چینی است که طی چند سال گذشته محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است. هوآوی در حال رقابت با تولیدکنندگان رده بالایی چون اپل و سامسونگ است و هرچه محبوبیتش بیشتر می شود، ویژگی های موجود برای خرید گوشی های موبایل هوشمند هواوی نیز بیشتر می شود.

تجهیزات جانبی

همانطور که پیش از این گفتیم، شرکت هواوی، علاوه بر گوشی‌های هوشمند، محصولات الکترونیکی مختلفی تولید می‌کند. هواوی نیز به تقلید از اپل، تمام محصولات خودش را یکپارچه کرده است و این کار به مصرف‌کنندگان گوشی هواوی اجازه می‌دهد تا این محصولات را، برای مثال از طریق بلوتوث، به هم دیگر متصل کنند. جدیدترین گوشی هواوی نوا، گوشی Nova 7i است که در اوایل سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد. این گوشی یک سیستم دوربین چهار لنزی و یک حسگر بسیار قدرتمند دارد اما دیگر مشخصات آن خیلی قوی نیستند.

با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم. © 2022 تمام حقوق برای فروشگاه صدرالند ™ محفوظ است و انتشار محتوا با حفظ اثر بلامانع است.

با این وجود هواوی همچنان به تولید محصولات دیجیتال و گوشی های هوشمند پیشرفته و با امکانات خاص خود ادامه داده است. در این بین قیمت مجله خبری موبایل مارکت در بازار به دلیل ویژگی اقتصادی بودن آن توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. پرچمداران هواوی در سال 2020 نیز به همین دلیل فروش بالایی را به نام خود به ثبت رسانیدند. البته در این بین خرید گوشی هواوی به دلیل تحریم های گوگل با اما و اگرهایی رو به رو بود اما هواوی این معضل را با راه اندازی هواوی موبایل سرویس و اپ گالری با هزاران توسعه دهنده در سراسر دنیا به خوبی حل نموده است.