قیمت PLC خرید پی ال سی + 10 مدل پرفروش PLC در ایران سال 1401

قیمت PLC خرید پی ال سی + 10 مدل پرفروش PLC در ایران سال 1401

پی‌ال‌سی ۱۲۰۰ به دلیل کاربرد بسیار بالا، قابلیت‌ها، امکانات و بازار خوب داخلی و جهانی به‌صورت کامل کار شده plc زیمنس است. پنل‌های صنعتی یا اچ‌ام‌آی نیز به همراه برنامه‌نویسی و کانفیگ آنها کامل کار شده است. این CPU مانند سری های دیگر S7-400 و S بر روی ریل مخصوص خود قرار میگیرد و می توان ماژول های دیگر را نیز روی این ریل کنار هم متصل کرد.

برنامه نویسی PLC های زیمنس با استفاده از نرم افزار قدرتمند STEP7 انجام می شود که امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این نرم افزار را می‌توانید به راحتی، به صورت رایگان، از بخش دانلودسنتر در سایت دانلود کنید. PLC در ابتدا به منظور جایگزینی سیستم های رله کنتاکتوری (مدارات فرمان رله ای) ارائه و به کار گرفته شد. در این کاربرد، هدف مورد نظر عموما کنترل ماشین آلات مختلفی بود که اکثر سنسور ها و عملکرد های آن از نوع دیجیتال محسوب می شدند اصطلاحا به این نوع پروسه ها، Factory Automation به معنای اتوماسیون کارخانه گفته می شود. سی پی یو زیمنس مطابق با برنامه ای که قبلا کاربر در حافظه ی آن ذخیره کرده است, دستورات کنترلی را اجرا کرده و خروجی لازم را بصورت سیگنال های منطقی به ماژول های خروجی میفرستد. در نرم افزار TIA Portal فقط PLC های جدید و Fail Safe از خانواده 400 پشتیبانی می شوند و CPU های H و FH که دارای ویژگی افزونگی Redundancy هستند توسط نرم افزار سیماتیک منجیر پیکربندی و برنامه نویسی می شوند و تاکنون در TIA Portal پشتیبانی نمی شوند.

پس از گذراندن این دوره موفق به مهاجرت شدند.

این دوره تااین‌لحظه دارای بیش از ۷۵ ساعت آموزش تخصصی در شکل‌های مختلف می‌باشد. خوشبختانه ۴ شرکت‌کننده (آمار واقعی بالاتر است. این افراد شخصا اطلاع داده‌اند) پس از گذراندن این دوره موفق به مهاجرت شدند. به دنبال دوره‌ای هستم که اگر از کیفیت آن ناراضی بودم بتوانم پول پرداختی‌ام بازگردانم. مدرسی را می‌خواهم که همواره به‌روز باشد، از اصطلاحات روز دنیا، دانش لب مرز، تکنولوژی‌های جدید PLC، محصولات تکاملی PLC و … به‌خوبی آگاه باشد و درنهایت در کنارم باشد. تمامی دوره ها برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، کودکان کار و نیازمندان رایگان می باشد.

  • قیمت سری S7-300 نیز به دلیل همین تنوع مدلها، در محدوده ارزان تا گران قرار میگیرند.
  • همچنین بخاطر دقت و اظمینای ک PLC ها دارند در خطوط منتاژ ، صنایع رباتیک و … مورد استفاده قرار میگیرند.
  • کارد و کاربرد plc به گونه ای است که پاسخ به محیط های صنعتی و فرآیندهای مختلف صنعتی می باشد.
  • به علت محدودیت هایی که در تعداد پورت های ورودی و خروجی و همچنین ارتباطات شبکه این مدل وجود داشت، شرکت زیمنس s را جایگزین s7-200 کرد.

سری پی ال سی زیمنس S7-400 قوی‌ترین سری در میان خانواده کنترلرهای SIMATIC در نظر گرفته می‌شود. با وجود عملکرد بالا و قابلیت‌های شخصی‌سازی فراوان، مدل‌های این سری قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند؛ از این رو، خرید پی ال سی زیمنس S7-400 انتخاب هوشمندانه‌ای برای مدیریت فرایندهای با نیازهای عملکردی بالا در نظر گرفته می‌شود. این سری می‌تواند در برنامه‌های اتوماسیون کاملا یک‌پارچه به‌طور موفقیت‌آمیز مورد استفاده قرار گیرد. این PLCها یک پلتفرم اتوماسیون برای برنامه‌هایی هستند که بر مهندسی فرایند تمرکز داشته و در درجه اول توسط قابلیت‌های ماژولار بودن و ذخایر عملکردی آنها شناخته می‌شود.

دانلود نرم افزار

از مهمترین ویژگیهای این سری میتوان به سازگاری تنظیمات شبکه مختص مشتری، طول عمر کاری بالا، امکان تخصیص رمز برای عملیات نمایشگر از طریق برنامه TIA Portal و امکان جداسازی نمایشگر از برق در حین کار اشاره کرد. سخت افزار این سری از لحاظ ابعاد بسیار مناسب و بهینه بوده و به خاطر ساختار ماژولار و تنوعی که از ماژولهای جانبی دارد، بسیار پرکاربرد و کارآمد است. خیر، تمام نرم‌افزارهای شرکت زیمنس مجهز به شبیه‌ساز می‌باشند و شما بدون نیاز به سخت‌افزارها می‌توانید با مدرس پیش بروید. ویژگی جالبی که سری 400H را بسیار برجسته می کند، قابلیت سوئیچینگ بین cpu هاست. تحلیل و بررسی کوتاه PLC زیمنس CPU 1211C AC/DC/RELAY CPU1211C این مدل از پرفروش ترین عضو CPU های زیمنس S می باشد چرا که قابلیت گسترش پورت ها و یا ارتباطات شبکه ای را از طریق ماژول های CM و ماژول SM ,BM را امکان… تحلیل و بررسی کوتاه PLC زیمنس CPU 1211C DC/DC/RELAY CPU1211C این مدل از پرفروش ترین عضو CPU های زیمنس S می باشد چرا که قابلیت گسترش پورت ها و یا ارتباطات شبکه ای را از طریق ماژول های CM و ماژول SM ,BM را امکان…

زیمنس یکی از تولیدکنندگان اصلی تجهیزات پزشکی در جهان است و همچنین برند اول محصولات اتوماسیون صنعتی در دنیا است. این شرکت در زمینه های انرژی، خودرو، فناوری اطلاعات و… نیز فعالیت می کند. زیمنس برند اول اتوماسیون صنعتی و یکی از بزرگترین کمپانی ها در جهان است. یک شرکت چند ملیتی که در زمینه های مختلف، محصولات با سطح کیفی بسیار بالایی را تولید و عرضه می کند که در سراسر جهان به طور گسترده استفاده می شوند. PLC یکی از ابزارهاییست که زیمنس، به عنوان برند اول در آن شناخته می‌شود و به طور گسترده توسط متخصصان در سیستم های اتوماسیون استفاده می‌شود. PLC مخففProgrammable Logic Controller به معنای کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی است که در سیستم های اتوماسیون صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد،PLC ها می توانند یک فرایند خاص، عملکرد ماشین یا حتی یک خط تولید کامل را به صورت خودکار کنترل کنند.

لوگو زیمنس LOGO 24CE

درچنین پروسه هایی تمرکز بر سرعت عمل پردازش برنامه و توانایی پیاده سازی منطق لاجیک است.یعنی سیستم مورد استفاده هرچه سرعت عمل بیشتری داشته باشد و نیز پیاده سازی لاجیک در ان ساده تر باشد، از توانمندی و کاربرد بیشتری برخوردار است. در چنین سیستم هایی PLC به عنوان سیستم کنترل بلامانع محسوب می شود. ماژول های خروجی کنترل کننده سیگنال های مذبور را به فرم دیجیتال یا با تبدیل به آنالوگ, به تجهیزات field مانند عملگرها ارسال مینماید. این کنترل کننده که عمدتا در مقاصد صنعتی بکار میرود, ورودی ها را میگیرد و بر اساس برنامه ای که در حافظه آن نوشته شده است خروجی های لازم را برای فرایندی که تحت کنترل است, صادر نماید.

همچنین به مشتریان عزیز این امکان را میدهد تا خرید خود را پیگیری کنند و از سوء استفاده شرکت های غیر قانونی فاصله گیرند و در خرید های آینده خود از تخفیف های ویژه ای بهره مند شوند. نمایشگر یا LCD روی CPU قابلیت هایی از قبیل تشخیص خطا و نمایش خطا به منظور عیب یابی سیستم اتوماسیون را در اختیار کاربر قرار می دهد. S7-200 که به صورت کامپکت تولید شده و برای سیستم های کنترلی و دستگاه های کوچکتر و قدیمی تر استفاده می شده است که در حال حاضر تولید نمی شود و جای خود را به S داده است. این PLC ها نیز با گذشت زمان به سرنوشت سری قبلی SIMATIC دچار شد و دیگر پاسخگوی نیاز صنایع مختلف نبود و پس از چند سال توقف تولید شد و در اوایل سال 1979 جای خودش را به PLC های سری SIMATIC S5 داد. تفاوت مدلهای مختلف این سری در سرعت پردازش، تعداد کانالهای IO و پشتیبانی از شبکه توسط اترنت است.