لیست بهترین گوشی های موبایل هوآوی + قیمت، مشخصات و خرید هواوی موبایل فارسی

این برند که ساخت کشور چین است، گوشی‌های سری Ascend ،T-line و GR-line را تا به امروز تولید کرده است. مناسب بودن قیمت گوشی huawei محبوبیت این برند را بین مردم بیشتر می‌کند، تا جایی که در سال ۲۰۱۹ رتبه اول در فروش را داشته است. شما می‌توانید با بررسی مشخصات و لیست قیمت گوشی huawei یکی از بهترین مدل‌ها را انتخاب کنید.

  • این شرکت، به غیر دستگاه‌های مخابراتی، محصولات الکترونیکی دیگری مثل لپ‌تاپ، تبلت، ساعت هوشمند و …
  • رن ژنگفی معتقد بود که هواوی بتواند به عنوان یک رقیب سرسخت در دنیای تکنولوژی به فعالیت بپردازد.
  • از طرفی مشخصات گوشی هواوی نیز همگام با محصولات روز دنیا رشد می‌کرد تا ابتدا در بخش پایین‌رده و میان‌رده و سپس در بخش بالارده به محصولات روز دنیا برسد.
  • یکی از بهترین مدل‌های این گوشی مدل P30 Pro است که از تمام جوانب جزو بهترین‌ها بوده و کارایی بی‌نظیری دارد.
  • از دیگر ویژگی‌های خاص گوشی های هوآویمی‌توان به طراحی زیبا و تنوع بالا اشاره کرد؛ هوآوی گوشی‌های متنوعی را در فواصل زمانی کوتاه به بازار عرضه می‌کند و امکان خرید گوشی های هوآوی را در اختیار کاربران مختلف با بودجه‌های متفاوت قرار می‌دهد.

در بین گوشی‌های میان‌رده سری nova هواوی، گوشی هواوی نوا 8 یک گزینه عالی با امکاناتی خوب و قیمتی مناسب‌تر از پرچمداران این برند است. هواوی برای قاب پشتی این گوشی از شیشه استفاده کرده که باعث شده وقتی گوشی را در دست می‌گیرید حس خوبی به شما دست بدهد. برخلاف گوشی‌های هم رده‌اش که اغلب سنگین وزن و ضخیم هستند، هواوی nova 8 ضخامت ناچیز 7.64 میلی‌متری داشته و وزن آن به 170 گرم هم نمی‌رسد.

رن ژنگفی معتقد بود که هواوی بتواند به عنوان یک رقیب سرسخت در دنیای تکنولوژی به فعالیت بپردازد. هواوی با ارائه ی اولین طرح های سوئیچینگ که یک نوع ابزار امنیت ملی است توانست ارتش و نیروی نظامی چین را به عقد قرارداد بلند مدت وا دارد. در ابتدای سال 1997 هواوی اولین قرارداد بین المللی خود را در حوزه ی محصولات شبکه خط ثابت با یک کمپانی هنگ کنگی به امضا رساند. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید.

گوشی موبایل هواوی مدل Y8p رم 6 حافظ…

در نتیجه می‌توان گفت طراحی زیبا و رقابتی بودن قیمت گوشی های هواوی در کنار کیفیت بالای قطعات و پشتیبانی مناسب آن، همه از دلایلی است که خرید گوشی هواوی را به یک انتخاب منطقی برای کاربر ایرانی تبدیل می‌کند. در حال حاضر یکی از جدیدترین گوشی‌های پرچمداری که هواوی معرفی کرده، گوشی هواوی P50 Pro است که به عنوان نسل جدید گوشی هواوی P40 Pro وارد بازار شده است. این گوشی که قدرتمندترین موبایل هواوی هم محسوب می‌شود، در زیر قاب خود به چیپست 5 نانومتری Kirin 9000 مجهز شده است. هواوی نام طراحی Dual Ring را برای این گشوی انتخاب کرده است؛ زیرا دو ماژول گرد زیر هم برای میزبانی از دوربین‌های 50 مگاپیکسلی واید، 64 مگاپیکسلی تله فوتو، 13 مگاپیکسلی اولترا واید و 40 مگاپیکسلی سیاه و سفید روی قاب پشتی این گوشی قرار گرفته‌اند. اگر گوشی موبایل هواوی سری P تنها مشابه گلکسی سری S است، گوشی هواوی سری Mate عینا همان مشخصات گوشی‌های نوت سامسونگ را دارند. Huawei اولین شرکت در ارائه زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات و‌‌ دستگاه های هوشمند است.

حوزه فعالیت هواوی ارتباطات و کامپیوتر است و انواع لپ‌تاپ، تبلت و مسلما انواع گوشی در این کمپانی تولید می‌شود. انواع تجهیزات الکترونیکی پوشیدنی همانند ساعت‌های هوشمند نیز در این کمپانی ساخته شده که محبوبیت زیادی برای کاربران مختلف دارد. مدل آنر HONOR ارائه شده توسط هواوی به هنگام عرضه توانست انقلابی در محصولات ارائه شده توسط این شرکت ایجاد نماید. یکی از محصولاتی که فروش بسیار بالایی در میان گوشی های هوشمند هوآوی داشته، Ascend G630 بوده که در سال ۲۰۱۶ از چرخه تولید کنار رفت. به همین علت هواوی سعی کرد میان رده های خود را با نام هانر و با فروش بسیار بالا روانه بازار نماید.

Huawei P30 lite- 4/128GB

تمامی‌دستگاه‌های هوشمند هوآوی که ازاین پس وارد بازار شوند، سیستم عامل هارمونی او اس را به همراه خواهند داشت. همچنین بسیاری ازگوشی‌های میان رده به بالای این برند در بروزرسانی‌های بعدی خود Harmony Os را دریافت می‌کنند. گوشی هواوی قیمت و مشخصات بسیار خوبی در سری‌های مختلف دارد که همراه با داشتن فاکتورهایی که در این‌جا مرور کردیم؛ توانسته جزو پرفروش‌ترین گوشی‌ها دنیا شود و حتی رتبه دوم اپل در میان پرفروش‌ترین گوشی‌های همراه را تصاحب کند. با اینکه در سال‌های گذشته انواع گوشی هواوی مهم‌ترین محصول این کمپانی بود، اما محصولات مختلفی با برند هواوی در دنیا ساخته می‌شوند.

اگر این موضوع را نادیده بگیریم؛ سه فاکتور اصلی وجود دارد که باعث تفاوت گوشی هواوی با سایر رقبا است که در این‌جا به‌اختصار آن‌ها را با هم مرور خواهیم کرد. طراحی‌های بسیار زیبا، رنگ‌های شاد و البته دوربین‌های بسیار خوب، توانسته قشر جوان را به این گوشی‌های جذب کند. تفاوت آنر با سایر سری‌ها این است که در این خط تولید قیمت‌های مختلفی از میان‌رده تا پرچم‌دار می‌بینیم و مشخصات آن‌ها نیز با توجه به این مسئله، با یکدیگر تفاوت دارد. آنر یکی از زیربرندهای کمپانی هواوی بود که در سال 2020 فروخته شد تا بتواند به‌عنوان یک شرکت مستقل فعالیت خود را ادامه دهد. در حال حاضر هواوی چندین دفتر مختلف در سرتاسر دنیا دارد و با داشتن خط تولیدهای گوناگون و یک زیرمجموعه محبوب، توانست به رشد بی‌نظیری در دنیای تکنولوژی دست پیدا کند. نمایشگرهای امولد مثل نمایشگرهای اولد هستن با این تفاوت که یک ماتریس وظیفه کنترل نمایشگر را برعهده دارد که نتیجه آن رفرش ریت بالاتر و کنترل دقیق‌تر بر پیکسل‌ها است.

البته تنوع و سرعت ورود محصولات هواوی به ایران کمتر از برندهای دیگر است؛ از این رو، گاهی شاهد عرضه نشدن یا دیر عرضه شدن برخی محصولات هواوی در ایران هستیم. شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود، وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. آخرین نسخه این رابط کاربری با استقبال خوبی از سوی منتقدین روبه‌رو شد و توانست رضایت کاربران خود را جلب کند. به غیر از کمپانی اپل، کمپانی‌های کمی هستند که تمام سخت‌افزارهای خود را به‌صورت اختصاصی بسازند و هواوی جزو معدود برندهایی است که این کار را انجام می‌دهد.