لیست قیمت ، بررسی و خرید گوشی شیائومی به همراه مشخصات فنی گوشی Xiaomi-اصفهان موبایل مارکت

پردازنده تلفن همراه شیائومی در میانمار دارای مشخصات بسیار بالا در سری اسنپدراگون هشت هسته ای و سرعت ساعت بالا است. سهم بزرگی از فروش گوشی های هوشمند برند شیائومی در گرو محصولات سری ردمی است. آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است. دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند. دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. بسیاری از گوشی های هوشمند شیائومی با مدل های مختلف در دسترس هستند و قیمت ها از ارزان تر تا گران تر برای انتخاب متغیر است که هر کدام با توانایی های منحصربه فردی همراه هستند.

  • برای پردازش داده های خود از تراشه Dimensity 700 استفاده می کند که اجازه اجرای بازی ها را به شما می دهد.
  • سرعت رفرش شدن صفحه نمایش بسیار بالاست، قابلیت‌های این گوشی‌ها خیلی خوب است و طراحی منحصر به فردی برای بازی کردن دارند.
  • کمپانی Yeelight شیائومی نیز تخصص در طراحی و تولید محصولات متنوعی مانند چراغ‌های هوشمند دارد.
  • این گوشی سطح بالا به یک صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتزی مجهز شده است که میزان روشنایی بسیار بالایی را ارائه می دهد.

تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. اگر بخواهید گوشی ارزان‌تر را با امکانات بیشتری داشته باشید شیائومی تقریبا راه را برایتان باز گذاشته است.

خریدی مطمئن داشته باشید

تمام نیازهای لوازم جانبی موبایل شما اگر اخیراً یک گوشی هوشمند اندرویدی خریده اید و می خواهید تجربه موسیقی خود را افزایش دهید. میتوان بین گوشی ها و لوازم مختلف شیائومی را انتخاب کرد که با حذف نویز فعال طراحی شده است تا کیفیت صدای فراگیر شگفت انگیزی همراه با انعطاف پذیری و تحرک کامل را به شما ارائه دهد. گوشی های شیائومی با رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید راه اندازی شدند که بسیار شبیه به رابط کاربری iOS اپل است.

ساخته هایی مانند مسواک برقی، پلوپز، چمدان، بالش مسافرتی و حتی قلم هم از جمله اقلام تولیدی شرکت شیائومی هستند. اگر با مشاهده واژه خودکار ذهنتان به سمت قلم های هوشمند رفته، سخت در اشتباه هستید! منظور قلم های موجود در گوشی های هوشمند نیست بلکه همین خودکارهای معمولی که در طول روز از آن استفاده می کنیم. بخش زیادی از سود شرکت شیائومی از فروش وسایل جانبی و محتواها و خدمات دیجیتالی بدست می آید. شیائومی برای اینکه در این بخش فروش بیشتری داشته باشد سعی دارد تا با پایین نگه داشتن قیمت های گوشی موبایل به هدف خود برسد. شیائومی در سال 2018، گوشی موفق Poco F1 را معرفی کرد که با وجود بهره‌گیری از چیپ قدرتمند اسنپ‌دراگون 845، تنها 300 دلار قیمت داشت.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro 4G دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

شیائومی از مسیرهای نرم‌افزاری مثل تبلیغات در MIUI، جمع‌آوری داده‌های کاربران از طریق اپلیکیشن‌های مختلفش و دیگر روش‌های جمع‌آوری داده‌های ارزشمند، هزینه‌های ساختش را جبران می‌کند. در اینجا می‌خواهیم هر چیزی را که لازم است در رابطه با گوشی شیائومی بدانید، برای شما توضیح دهیم و امیدواریم که با خواندن این مطلب بتوانید راحت‌تر برای خرید گوشی شیائومی تصمیم بگیرید. در مقابل، در بعضی از کشورهای دیگر خیلی از مردم اسم شیائومی را هم نشنیده‌اند و خیلی‌ها هم نمی‌دانند چطور باید نام آن را تلفظ کنند. گوشی های هوشمند این شرکت از پردازنده های میداتک و اسنپدراگون استفاده می‌کنند، که بسته به نوع تلفن همراه و عملکرد آن ها استفاده می‌شود.

در فروشگاه دارسو، مطمئناً از دیدن طیف گسترده ای از گوشی های شیائومی که ما ارائه می دهیم شگفت زده خواهید شد. این که آیا به دنبال جدیدترین و مقرون به صرفه ترین مجله خبری موبایل مارکت هستید، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید. قیمت موبایل شیائومی در ایران برای انواع خریداران مناسب است و در فروشگاه دارسو مناسب ترین قیمت شامل تخفیف هایی را دریافت می کنید. زمانی که گوشی مناسب خود را پیدا کردید، گوشی موبایل شیائومی را به صورت آنلاین در سایت دارسو خریداری کنید. با ارائه طیف گسترده ای از لوازم جانبی گوشی شیائومی و لوازم جانبی لپ تاپ شیائومی، مانند هدفون های با کیفیت خوب و بسیاری از لوازم جانبی شیائومی بهترین برندی است که می توان به آن مراجعه کرد.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro 8/128GB Mobile Phone

و پس از آن پیشرفتی دیگر با عنوان MI 11 که به تازگی معرفی شده نیز به دور از نگاه‌ها باقی نخواهد ماند. MIUI شیائومی در مدت زمان کوتاهی در بین کاربران اندروید محبوب شد و با عملکرد برتر سیستم عامل ، امتیازات کاملی را از کاربران دریافت کرد. البته شیائومی 1 سال پس از ارائه سیستم عامل به کاربران ، تولید تلفن هوشمند را آغاز کرد. هنگامی که تلفن های همراه شیائومی به بازار عرضه شدند ، با طراحی خاص و ویژگی های پیشرفته ، در مدت زمان کوتاهی مورد تحسین بسیاری از کاربران قرار گرفتند.