لیست قیمت ، بررسی و خرید گوشی شیائومی به همراه مشخصات فنی گوشی Xiaomi-اصفهان موبایل مارکت

با اینکه بسیاری از کاربران از این تغییر استقبال کرده‌اند، تبلیغات MIUI و به روز‌رسانی‌های دیر به دیر سیستم عامل، هنوز به قوت خود باقی است. برای کسانی که به رابط کاربری اندروید سامسونگ عادت دارند، شاید عادت کردن به رابط کاربری MIUI دشوار باشد. در سری های میان رده شیائومی از پردازنده های قوی کوالکام استفاده کرده اند. از یک باتری 5080 میلی آمپری نیرو می گیرد که با شارژر سریع 67 واتی شارژ می شود. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

  • نکات مثبتی درباره گوشی های هوشمند شیائومی برای خرید و استفاده از آن وجود دارد که به آن ها می پردازیم.
  • این قانون یعنی تمام محصولات شرکت شیائومی مثل گوشی های هوشمند، گجت های شیائومی و حتی لوازم خانگی هم مشمول این سود 5 درصدی خواهند بود.
  • این یک مدل تجارت قاتل است که به این گوشی در رشد انفجاری خود طی چند سال گذشته کمک کرده است.

البته شیائومی در برخی از مسائل هم عملکرد خیلی خوبی نداشته و این مشکلات به نقاط ضعف تبدیل شده است. البته فراموش نکنید که نمی توان کالایی را پیدا کرد که هیچ گونه نقطه ضعفی نداشته باشد، باید به ارزش خرید در مقابل کیفیت و هزینه خود توجه کنید. شیائومی بیشتر با تولید گوشی های موبایل و گجت مشهور شده است اما جالب است بدانید شیائومی محصولات دیگری هم عرضه می کند که ممکن است از شنیدن نام آن تعجب کنید. موبونیوز فروشگاه اینترنتی نیست و بدون در نظر گرفتن ملاحظات، بررسی گوشی رو به مخاطب ارائه میکند. و در نهایت گوشی های سری F که کامل ترین گوشی های برند POCO به حساب میان و در لول قیمتی گوشی های میان رده نزدیک به بالارده قرار دارن و جدا از بحث عملکرد خوب در بیشتر بخش ها،‌ کیفیت ساخت بالاتری دارند و به نوعی پرچمداران این برند محسوب میشن. گوشی‌های هوشمند پر قدرت شیائومی، در 2 سری مختلف برای سلیقه‌های بسیار متفاوت و مناسب با وضع اقتصادی تمام اقشار جامعه، دسته بندی شده‌اند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C ظرفیت 64 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

پرچم دارهای شیائومی که جدیدترین آن‌ها یعنی Xiaomi 12 به‌تازگی معرفی شده، در این دسته قرار می‌گیرند. تا سال 2021 در ابتدای عنوان این سری، عبارت «Mi» وجود داشت (مانند شیائومی می 11)، اما حالا تنها با یک عدد روبه‌رو هستیم. سری شماره‌گذاری شده، خود شامل چند نوع می‌شود؛ مثلا امسال علاوه بر مدل اصلی شیائومی 12، ورژن‌های پرو و X آن هم روانه‌ی بازار شدند. شرکت شیائومی در ساخت گوشی‌های پرچم‌دار خود از جدیدترین و بهترین تراشه‌های کوالکام بهره می‌گیرد تا آن‌ها را آماده‌ی رقابت با سری S سامسونگ کند. سری بلک شارک که بسیار محبوب شده‌اند، گوشی‌هایی با سخت افزار بسیار قوی مخصوص فعالیت‌هایی با گرافیک و قدرت پردازش بالا می‌باشند. این گوشی‌ها به گوشی گیمینگ نیز معروف هستند و قابلیت اجرای بروزترین بازی‌ها با بالاترین گرافیک‌‌ها را دارا می‌باشند.

سری Mi Note

موبایل های عرضه شده به صورت پک کامل، گارانتی 18 ماهه و رجیستری می‌باشند. همچنین روش های مختلف پرداخت مانند پرداخت در محل و درگاه بانکی نیز مجله خبری موبایل مارکت برای مصرف کنندگان تلفن همراه موجود هست. بلک شارک درواقع یکی از برندهای فرعی شیائومی است؛ اما به‌نظر نمی‌رسد در حد ردمی و پوکو مستقل باشد.

برای کاربرانی که دوربین جلو و عقب دوربین برایشان مهم است، باید سعی داشته باشند که با توجه به نیازشان از گوشی‌های مناسب خودشان استفاده کنند. این گوشی سری پرچمدار در خرید گوشی شیائومی محسوب می‌شود و از پردازنده بسیار قوی و دوربین با کیفیت بالا پشتیبانی می‌کند. این مدل چند سال است که در بین کاربران از جایگاه و محبوبیت خاصی برخوردار شده است. اگر دنبال گوشی پرچمدار شیائومی هستید حتما مدل‌های 12T و 11T به شما پیشنهاد می‌شود.