لیست قیمت روز خرید گوشی موبایل امروز ۱۴ آذر موبونیوز

بدیهی است که ما بررسی‌های لازم را پیش از ورود فروشگاه به بخش محصولات انجام می‌شود و تمام فروشگاه‌های فعال دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند با این حال زومیت مسئولیتی در قبال تعهدات فروشگاه و مشکلاتی اعم از پرداخت، دریافت، رجیستری و … زومیت قیمت موبایل مورد نظر شما را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کشور جمع‌آوری می‌کند و در صفحه‌ی قیمت گوشی موبایل در اختیار شمار قرار می‌دهد تا با یک نگاه، قیمت امروز گوشی را در تمام فروشگاه‌ها مشاهده کنید و ارزان‌ترین فروشنده اینترنتی را بیابید. زومیت فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و به‌سرعت توانست با انتشار اخبار و مقالات مربوط به جدیدترین گوشی ها و دیگر محصولات دنیای تکنولوژی، به پربازدیدترین رسانه فناوری ایران و مرجع موبایل تبدیل شود. با راه‌اندازی بخش محصولات، زومیت پا را یک پله فراتر گذاشت و خدمات ویژه‌ای مثل قیمت روز موبایل، امکان مقایسه گوشی و قیمت گوشی های جدید و هدایت به سمت ارزانترین سایت خرید گوشی را ارائه داد. حالا دیگر زومیت فقط یک رسانه محسوب نمی‌شود و به‌عنوان محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین وب‌سایت فناوری فارسی زبان، بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مرجع موبایل هم به‌حساب می‌آید.

در حال حاضر شرکت‌های اپل، کوالکام، مدیاتک، سامسونگ و هواوی مطرح‌ترین تولیدکننده‌های SOC هستند. مثل هر محصول دیگری وقتی فاکتورهای کاربردی افزایش می یابد و یا ضریب امنیت در آن بالا می رود نمودار پر شیبی از قیمت را می بینیم. در گوشی سامسونگ نیز بسته به کاربرد، سال تولید، نوع صفحه نمایشگر، پردازنده، امکاناتی از قبیل حسگرهای پشت و جلوی اثر انگشت، دوربین های تکی یا چندگانه قیمت این گوشی ها نیز دچار نوسان می شود. قیمت گوشی سامسونگ با توجه به اینکه می توانید از بین میان رده های قوی یک مدل خوش ساخت با کاربردهای مختلف تهیه کنید کاملا معقول و به صرفه است. سامسونگ با طراحی گوشی های هوشمند خود در رده های مختلف قیمت و کیفیتی توانسته عنوان پر فروش ترین تلفن های همراه را نیز به خود اختصاص دهد.

  • پس اگر اولویت خود را مشخص کنید می‌توانید بسته به نیازخود در این کلاس هم گوشی بهتری را برای خود انتخاب کنید.
  • اولین گوشی سامسونگ که مجهز به یک سیستم عامل خاص یعنی اندروید بود مدل GT-I7500 نام داشت، که در اواسط سال 2009 به بازار عرضه شد که بعد از آن مدل پیشرفته تر i5700 نیز طراحی و ساخته شد.
  • اکنون که به ضرورت داشتن گوشی موبایل پی بردیم، بیایید انواع تلفن همراه که در بازار موجود هستند را با هم بررسی کنیم.
  • در مورد باتری و انتخاب یک موبایل با باتری مناسب هم باید گفت که جدیدترین گوشی ها معمولاً از باتری‌های بسیار خوبی برخوردارند به طوری که حتی با وجود نمایشگرهایی با نرخ نوسازی بالا باز هم طول عمر بسیار خوبی را ارائه می‌دهند.
  • بنابراین احتمال دارد کاربر با برخورداری از بهترین گوشی بازار از امکانات جدید سیستم عامل خود باز بماند.
  • تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد.

برای این کار به قسمت تنظیمات رفته وارد About Phone شوید تا بتوانید کد IMEI گوشی خود را ببینید، حتی در برخی گوشی ها کد IMEI روی جعبه گوشی نوشته شده است. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … کلیه حقوق برای ایران جیب محفوظ بوده و استفاده از اخبار و قیمت ها با ذکر منبع و درج لینک مربوطه مجاز می‌باشد. در هر کشوری برخی سیاست گذاری ها درزمینه واردات و تعرفه گمرکی و موارد دیگر از مهم ترین عواملی هستند که باعث تغییر قیمت روزانه گوشی ها می شوند.

تصاویر نمونه اولیه گوشی تاشو جدید شیائومی را ببینید

در اولین گام لازم است که شما مقدار پولی که برای خرید گوشی در نظر گرفته اید را مشخص کنید. با انجام این کار گزینه های شما برای انتخاب مشخص می شود.به چه دلیل قصد خرید یک گوشی جدید را دارید. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید.

در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. در سایت ایمالز لیست قیمت روز گوشی در انواع مختلف، هر چند ساعت یک‌بار به‌روزرسانی می‌شود. شما می‌توانید برای مشاهده زمان دقیق به‌روزرسانی، خرید اینترنتی، مقایسه قیمت فروشندگان مختلف یا پیگیری قیمت روز گوشی موبایل، بر روی محصول مورد نظر خود کلیک کنید. ایمالز یک بازار رقابتی است و قیمت‌های درج‌شده کمترین قیمتی است که یک فروشنده کالا در نظر گرفته است. همچنین همه قیمت‌ها از سوی فروشنده‌ها درج می‌شوند و ایمالز هیچ‌گونه دخالتی در قیمت‌گذاری و فروش محصولات ندارد.

تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. ممکن است بگویید رنگ موبایل را چطور انتخاب کنیم، در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم. در سایت ما برای شناخت دقیق‌تر محصول تمام رنگبندی‌ها ارائه شده و کافیست شما روی رنگ مورد نظر خود کلیک کنید تا رنگبندی درست محصول، نوع طراحی و پرداختی که روی موبایل استفاده شده را ببینید. Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G – بزرگی در مقیاس اعدادحتی پیگیرترین طرفداران شیائومی نیز این روزها در تشخیص دقیق و بلافاصله گوشی‌های متعدد و مختلف این برند … به عنوان یک اصل کلی عموما در شرایط مساوی از نظر رزولوشن، نمایشگرهای اولد نسبت به LCD‌ها برتری دارند؛ البته ممکن است نمونه‌های اولد بدی هم در بازار (به خصوص بازار میان‌رده‌ها و پایین‌رده‌ها) وجود داشته باشد. این درحالیست که بیشتر دوربین های حرفه‌ای و نمیه حرفه‌ای عکاسی دارای سنسور 20, 24 مگاپیکسلی هستند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل A73 5G دوسیمکارت با ظرفیت 128/6 گیگابایت

خرید‌های سنتی و به‌اصطلاح آفلاین سبب اتلاف وقت و هزینه بیشتری خواهد شد. اما با خرید آنلاین گوشی موبایل می‌توانید گوشی‌ها را با مدل‌ها و قیمت‌های متنوع مشاهده کنید و به مقایسه آن‌ها بپردازید و خریدی هوشمندانه داشته باشید. بالا رفتن قیمت دلار بیشترین تأثیر را روی قیمت گوشی های پرچم دار داشت؛ زیرا این گوشی ها همواره حرف اول را می زنند و از همه نظر صدرنشین هستند. به طوری که در حال حاضر برای خرید یک گوشی پرچم دار از کمپانی سامسونگ یا اپل شما باید هزینه ای بین 30 تا 40 میلیون تومان و حتی بیشتر پرداخت کنید. البته هنوز هم می توان گوشی های یک میلیون تومانی یا کم تر را خریداری کرد که آن هم برخی گوشی های دکمه ای نوکیا یا برندهای دیگر هستند که در یک دوره ای از زمان بیشترین فروش را داشتند.

پس از ورود به بخش موبایل در محصولات زومیت کافی است برند و بازه‌ی قیمتی مدنظر خود را انتخاب کنید تا گوشی‌های موجود را مشاهده کنید. از تصمیم‌های عجولانه دست بکشید و برای این که بهترین گوشی را در دستانتان داشته باشید راهنمای امروز را تا پایان بخوانید. سری ای گوشی سامسونگ جز میان رده های این برند شناخته می شود، هدف از تولید این نوع میان رده ها توسط سامسونگ این است که هر کس با هر بودجه ای بتواند یک گوشی سامسونگ کارآمد داشته باشد.

اگر نگاهی به آمار فروش گوشی‌ها در سال‌های گذشته بیندازیم متوجه فروش بالا و محبوبیتگوشی هواوی خواهیم شد. گوشی های هواوی هم مانند شیائومی تولید کشور چین هستند و از نظر کیفیت، کارایی و عمر بالا جایی برای نقد نمی‌گذارند. شاید اگر تحریم‌های آمریکا نبود هواوی می‌توانست خیلی بیشتر از این‌ها خود را در بازار مطرح کند،البته ترفندهایی برای دسترسی به سرویس‌های گوگل وجود دارد که بر روی بیشتر گوشی‌های هواوی قابل‌اجرا است. ما در اینجا چند برند محبوب و مطرح را بررسی کردیم اما اسمارت فون‌های باکیفیت دیگری هم مثل گوشی‌ نوکیا، گوشی ریلمی، گوشی اوپو،گوشی وان پلاس و … هم وارد بازار شده‌اند، سایت کالاتیک سعی کرده بیشتر گوشی‌های موجود در بازار را موجود کند تا شاهد تنوع محصولات باشید. باتری گوشی های ابتدایی ظرفیت چندان بالایی نداشتند، البته تکنولوژی های به کاررفته در آن ها نیازی به باتری های حجیم نداشت، اما پیشرفت فناوری مانند سخت افزارهای قدرتمند و دوربین های حرفه ای باعث شد تا کمپانی ها، باتری هایی با ظرفیت بالا را در محصولات خود قرار دهند.