لیست قیمت موبایل خرید گوشی موبایل سامسونگ اپل و .-اصفهان موبایل مارکت

در صورت هر گونه سوال در خصوص قیمت یا موجودی گوشی ها و یا سایر موارد، می‌توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی سوالات خود را مطرح نمایید. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. Redmi K50 Gaming / Poco F4 GT – بازی در سطحی بالاتردر جست‌وجو برای یافتن اولین نشانه‌های یک گوشی مخصوص بازی یا گیمینگ فون که به‌صورت ویژه با امکانات …

  • یک گوشی هوشمند برای پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای همه وجود دارد، خواه به دنبال آخرین مدل با قابلیت های پیشرفته باشید یا یک تلفن اولیه با عملکردهای ضروری.
  • تلفن‌های هم فورجی در چند سال اخیر صنعت گوشی‌های هوشمند را به‌طور گسترده‌ای در اختیار گرفته‌اند.
  • عملا گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip اولین گوشی سری Z خانواده‌ی گلکسی بود اما گوشی گلکسی فولد به عنوان نیای تمام گوشی‌های گلکسی Z شناخته می‌شود.
  • قیمت و خرید گوشی بهنرخ مصوب دولتیواژه ای بود که در سال 1398 وارد این حوزه شد.

بازار گوشی‌های هوشمند مملو از مدل‌های جدید، ویژگی‌های پیشرفته، دوربین‌های با وضوح بالا و پردازنده‌های قدرتمند است. بنابراین با تصویربرداری پانوراما، فوکوس سریع و سایر ویژگی های این گوشی ها، تجربه استفاده از گوشی هوشمند خود را افزایش دهید. همچنین می توانید با کمک دوربین های ثانویه آن ها سلفی های خیره کننده بگیرید و اگر دوستی دارید که در خارج از کشور زندگی می کند، می توانید از تماس تصویری یا چت با دوربین ثانویه مجله خبری موبایل مارکت این موبایل ها لذت ببرید. دوربین دوگانه لنز این گوشی ها تضمین می کند که حتی در شرایط کم نور نیز تصاویر واضحی دریافت کنید. چه در حال انجام یک بازی یا تماشای یک ویدیو به صورت آنلاین باشید، صفحه نمایش HD IPS گوشی های هواوی تضمین می کند که تصاویر و ویدیوها واضح تر و واضح تر هستند. یک گوشی هوشمند برای انجام کارهای باقی مانده از روز قبل، تماشای ویدیوهای یوتیوب، بازی کردن و چندین موقعیت‌ مختلف، بسیار مفید خواهد بود.

قیمت گوشی اپل

قیمت گوشی آیفون در مدل ها و نسل‌ های قدیمی شاید پایین تر باشد اما با ریسک خرابی همراه است و شاید برای شما گران تمام شود. توصیه کوک موبایل این است که اگر می خواهید آیفون در دست بگیرید، کمی هزینه کنید و آیفون جدید خریداری کنید. فناوری نوظهور 5G که در ابتدا فقط در پردازنده‌های پرچمدار مثل سری 800 کوالکام یافت می‌شد، اخیرا به پردازنده‌های میان‌رده‌ی کوالکام (سری 600) و برخی مدل‌های میان‌رده‌ی مدیاتک نیز راه پیدا کرده است.

گوشی موبایل موتورولا

در روزهای آغازین معرفی گوشی‌های سری Galaxy Note، اندازه، مشخصات و طراحی این گوشی‌ها تفاوت زیادی با گوشی‌های سری Galaxy S سامسونگ داشت. امروزه، این دو سری گوشی سامسونگ تا حد زیادی، به هم دیگر شبیه شده‌اند. معمولا، جدیدترین گوشی گلکسی نوت، بسیار مشابه جدیدترین گوشی گلکسی است ولی یک قلم الکترونیک که به S pen معروف است، همراه خودش دارد. این شرکت در دهه‌های بعدی، همه نوع وسیله‌ی الکترونیکی را تولید کرد و تمرکز اصلی آن روی تولید قطعات محصولات دیگر شرکت‌ها بود. شرکت سامسونگ هنوز هم این کار را انجام می‌دهد و در حال حاضر، تولید کننده‌ی اصلی‌ صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند در دنیا است.

در اینجا تقریبا هر چیزی را که لازم بود در رابطه با گوشی سامسونگ بدانید، برای شما توضیح دادیم. در واقع، بارها پیش آمده که سامسونگ یک قابلیت را معرفی کرده که بعدا اپل آن را در گوشی‌های خود پیاده‌سازی کرده است. در مجموع، می‌توان گفت که وقتی اپل ویژگی جدیدی را در گوشی‌های آیفون پیاده‌سازی می‌کند، خیلی طول نمی‌کشد که آن ویژگی را در گوشی سامسونگ ببینیم. در ابتدای ورود گوشی سامسونگ سری گلکسی نوت ، منتقدان این گوشی‌ها را مورد تمسخر قرار می‌دادند. ایده‌ی ساخت یک گوشی بسیار بزرگ مجهز به یک قلم الکترونیک، ایده‌ای دیوانه‌وار به نظر می‌رسد اما سامسونگ این ایده را به بهترین شکل ممکن عملی کرد. دیجی‌آنلاین یک سایت اطلاع‌رسانی قیمت کالاها می‌باشد، و مسئولیتی در معاملات انجام شده بین کاربران و فروشندگان ندارد.