لیست قیمت و خرید گوشی موبایل سامسونگ 14 آذر 1401 گوشی شاپ

با توجه به اینکه گوشی سامسونگ از تنوع و کیفیت ساخت بالایی برخوردارست، می‌توان گفت که یکی از غول‌های کمپانی‌های ساخت موبایل، سامسونگ است. مدل‌های هم‌رده از این دو سری، به‌لحاظ عملکرد سخت‌افزاری و کیفیت دوربین و نمایشگر (و حتی در برخی موارد از نظر طراحی) شباهت‌های زیادی با هم دارند. اما همان‌طور که پیش از این گفتیم، بازار هدف سری M، هند و کشورهای خاور دور است و بنابراین این گوشی‌ها در مناطق نسبتا معدودی عرضه می‌شوند. در مقابل، سری A بین‌المللی‌تر است؛ به کشورهای بیش‌تری صادر می‌شود و بنابراین برای دستگاه‌های این خانواده، راحت‌تر می‌توان لوازم جانبی مناسب پیدا کرد. از اواخر دهه‌ی 1970، تلاش سامسونگ برای ورود به بازار موبایل آغاز شد و در سال 1986، با رونمایی از یک مدل تلفن خودرو نتیجه داد. دو سال بعد، در سال 1988 اولین گوشی همراه سامسونگ ساخته شده در کره جنوبی با عنوان SH-100 روانه‌ی بازار شد تا سامسونگ خود را آماده‌ی رقابت با غول بزرگ آن دوران صنعت موبایل، یعنی موتورولا کند.

  • گوشی سامسونگ A21 با قیمتی تقریبا نصف قیمت A71، قابلیت‌های بسیار خوبی دارد ولی فاقد توانایی اتصال به اینترنت 5G است.
  • گفته می‌شود نسل‌های بعدی سری Z Fold به قلم حرفه‌ای سامسونگ مجهز خواهند شد تا عملا جای سری Note را به‌عنوان انتخاب اول طراحان و گرافیست‌ها بگیرند.
  • سامسونگ با طراحی گوشی های هوشمند خود در رده های مختلف قیمت و کیفیتی توانسته عنوان پر فروش ترین تلفن های همراه را نیز به خود اختصاص دهد.
  • ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید.
  • حدودا سه سال است که سامسونگ بخش مهمی از تمرکز خود را در بازار موبایل بر روی توسعه‌ی قابلیت‌ها و معرفی امکانات گوشی های سری Z قرار داده است.

برای برخی از کاربران، بالاتر بودن قیمت موبایل سامسونگ نسبت به برندهایی مانند شیائومی، هواوی و اوپو، توجیه‌پذیر نیست. اما کاربران حرفه‌ای می‌دانند که غول کره‌ای هزینه‌های زیادی را صرف تحقیق و توسعه تکنولوژی‌های مختلف می‌کند؛ درحالی‌که اکثر شرکت‌های چینی از ایده‌ها و فناوری‌های کمپانی‌های دیگر الگو می‌گیرند. پس از این رویداد طوفانی، سامسونگ بیش از پیش به کیفیت تولیدات خود توجه نشان داد تا اینکه در سال‌های اخیر و به‌واسطه‌ی ظهور سیستم عامل اندروید، به بزرگ‌ترین برند موبایل جهان تبدیل شد.

در واقع، این شرکت، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی تجاری در کشور کره‌ی جنوبی محسوب می‌شود و ۱۷٪ از تولید ناخالص داخلی این کشور را به خودش اختصاص می‌دهد. خلاصه اینکه سامسونگ یک برند بزرگ است و اثر زیادی روی صنایع مختلفی دارد که در آن‌ها فعالیت می‌کند. سامسونگ به‌منظور فروش بهتر در بازارهای مختلف همواره دو نسخه از پرچمدارهای خود، یکی با پردازنده‌ی اگزینوس و دیگری با پردازنده‌ی کوالکام، تولید و عرضه می‌کند.

گوشی موبایل گلکسی A73 سامسونگ 5G – حافظه 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

آخرین محصولات سری ای گوشی سامسونگ در سال 2019 رونمایی شدند که از مهم ترین آن ها می توان به گلکسی ای 10 و گلکسی ای 40 اشاره کرد. قیمت گوشی سامسونگ در این سری با توجه به نوع کارکرد بسیار معقول و بصرفه است. این سری از تلفن های همراه که به تلفن های هوشمند نیز نامیده می شوند از نرم افزارهای مدیریتی خود سامسونگ بهره می برند، در کنار این ها نرم افزارهای کاربردی مانند Gmial ، GPS و … سری گلکسی گوشی سامسونگ دارای چهار باند GSM است علاوه بر این اولین سری گلکسی دارای دوربینی 5 مگاپیکسلی بود. در دهه 1970 سامسونگ در زمینه ساخت موبایل شروع به فعالیت کرد و در سال 1986 از یک نمونه تلفن خودرو رونمایی کرد.

رم گوشی A52 سامسونگ : 8 گیگابایت

ابر کمپانی سامسونگ سال هاست که به محصولات با کیفیت خود، بازار موبایل دنیا را در دست گرفته است. سامسونگ گوشی های خود را با برند Galaxy (به معنی کهکشان) روانه بازار می کند. این کمپانی در حال حاضر گوشی های پرچمدار خود را با سری Galaxy S و میان رده های خود را با سری Galaxy A به بازار عرضه می کند.

Samsung Galaxy A12 6/128GB Mobile Phone

این مدل با صفحه نمایشگر سوپر آمولد و باکیفیت خود توانست توجهات بسیاری را در بازار گوش‌های تلفن همراه به خود جلب کند. این سری از گوشی‌های سامسونگ پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و به نوعی پرچمدارگوشی سامسونگدر دنیا محسوب می‌شوند. گرچه این شرکت موفق شده در بخش پرچمدار امکانات بسیار عالی را در اختیار شما قرار دهد، اما قیمت گوشی سامسونگ گلکسی سری S سال به سال به نسبت امکانات آن افزایش می‌یابد. ویژگی اصلی این سری بهره‌مندی از باتری‌های با ظرفیت بالا است؛ اما اگر قصد خرید گوشی سامسونگ دارید و دنبال گوشی ارزان سامسونگ هستید با نگاهی به لیست قیمت گوشی های سامسونگ احتمالا گوشی های سری M نظر شما را جلب خواهد کرد. کمپانی سامسونگ یک شرکت چندملیتی بوده که از بزرگترین شرکت‌ های کره جنوبی محسوب شده و در صنایع مختلف مانند کالای دیجیتال، لوزام خانگی، صوتی و تصویری فعالیت می‌کند.