لیست قیمت و خرید گوشی موبایل سامسونگ 26 آذر 1401 گوشی شاپ-اصفهان موبایل مارکت

در دهه 80 میلادی سامسونگ بعد از مشاهده موفقیت های موتورولا در بازار تلفن همراه، سرمایه گذاری در این زمینه را آغاز کرد.در سال 1988 اولین گوشی موبایل سامسونگ به بازار کره جنوبی روانه شد. در آن زمان موتورولا با گوشی های خوش ساخت و با کیفیت بر بازار موبایل حکمرانی می کرد. در نتیجه سامسونگ مجله خبری موبایل مارکت تا سال 2000 میلادی توانست سهم خود را از بازار گوشی موبایل به تنها ده درصد برساند! حتی زمزمه هایی برای خروج از بازار موبایل در کمپانی سامسونگ شنیده می شد. یکی از معتبرترین منابع برای دریافت به روز ترین لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ در ایران، سایت نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران است.

برند معروف و جهانی سامسونگ به معنی سه ستاره، یک ابر شرکت چند ملیتی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تولید وسایل الکترونیکی فعالیت می‌کند. این شرکت از اوایل قرن بیست و یکم گام بزرگی در جهت تولید محصولات دیجیتال برداشت. در این مطلب نگاهی کوتاه به تاریخچه گوشی‌های سامسونگ، مزیت استفاده از گوشی‌های این برند محبوب بازار گوشی‌های تلفن همراه وانواع گوشی سامسونگوهمچنینقیمت گوشی سامسونگداریم. برای بررسی دقیق تر گوشی موبایل سامسونگ، می توانید از فروشگاه آنلاین فرنا استفاده کنید. در همین راستا فروشگاه اینترنتی موبایل ۷ تمام تلاش خود را در جهت ایجاد بستری ایمن ، مطمعن و با کیفیت برای خرید گوشی فراهم آورده است. تیم انبار و خرید موبایل ۷ یکی از بهترین تیم های حال حاضر ایران در این موضوع می باشد و تمام تلاش خود را در جهت ارائه مناسب ترین قیمت گوشی در ایران از سر گرفته است.

  • با خم کردن Z Flip می‌توانید نیمه‌ی بالایی صفحه نمایش را روبه‌روی خود قرار دهید و از نیمه‌ی پایینی برای کارهایی مانند تایپ یا جست‌وجو در پلی‌لیست‌های مختلف استفاده کنید.
  • قطعاً اینکه از چه برند و مدلی گوشی بخریم، بسته به میزان هزینه شما متفاوت است اما اگر قصد خرید گوشی اقتصادی را دارید، درحال حاضر هر دو برند سامسونگ و شیائومی گزینه‌های مناسبی در این زمینه را دارند.
  • معمولا پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در دسته گوشی های میان رده و ارزان قیمت قرار میگیرد.
  • در ابتدای قرن بیست و یکم بود که سامسونگ به سمت تولید محصولات دیجیتال گامی بلند برداشت، گوشی های سامسونگ از جمله تولیدات مهم این برند در این دوران شناخته می شوند.
  • واضح است که شرکتی به بزرگی سامسونگ فقط گوشی هوشمند تولید نمی‌کند این شرکت، محصولاتی مثل تبلت، لپ‌تاپ، پرینتر، اسپیکر، هدفون، دوربین، ماشین ظرف‌شویی، تستر، تلویزیون، اسپلیت و بسیاری دستگاه‌های الکترونیکی دیگر را تولید می‌کند.

بیونگ چول شرکت سامسونگ را وارد صنایع مختلفی مثل صنایع غذایی، نساجی، بیمه و خرده‌فروشی کرد. تا دهه‌ی ۱۹۶۰ طول کشید تا اینکه سامسونگ بالاخره وارد حوزه‌ی الکترونیک شد. برخی از گوشی‌های سری A سامسونگ جدید در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و برخی از آن‌ها خیر. بنابراین حتما به بخش مشخصات فنی برای اطمینان از این مساله مراجعه کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52 5G SM-A526B/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

دوربین سلفی گوشی که در بالای نمایشگر قرار دارد، یک لنز با وضوح 40 مگا پیکسل است که تصاویری با کیفیت فوق العاده را ثبت می کند. نمایشگر این گوشی، اندازه ای برابر با 6.7 اینچ دارد و می تواند تصاویری با رزولوشن 2640 در 1080 پیکسل را نمایش دهد. حداکثر روشنایی این پنل 1200 نیت است و از نرخ تازه سازی برابر با 120 هرتز پشتیبانی می کند. یک دوربین دوگانه در قاب پشتی گوشی با رزولوشن 12 مگا پیکسل برای ثبت تصاویر قرارگرفته است و دوربین سلفی آن یک لنز 10 مگا پیکسلی است.

سری ای گوشی سامسونگ

با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. آماده شوید تا دیگران را با جدیدترین و جیبی‌ترین Galaxy Z Flip تا به امروز تحت تأثیر قرار دهید. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند.

گوشی های سامسونگ حتی در مدل‌های میان‌رده نمایشگرهای بسیار خوبی دارند و همواره از نمایشگرهای اولد این شرکت به عنوان یکی از بهترین‌‌ها در هر رده یاد می‌شود؛ نمایشگرهای اولد روشنایی بالایی دارند و کنتراست عالی و رنگ‌های زنده‌ای ارائه می‌کنند. سامسونگ در پایان سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ رتبه اول لیست صادرات جهانی گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرد. این غول فناوری کره جنوبی سالانه با صادرات ۷۶.۱ میلیون کالا، به رشد ۲۹.۲ درصدی و ۲۲٪ از سهم بازار دست یافت. طبق گزارشات معرفی زودهنگام گوشی‌های هوشمند سری Galaxy S مانند سری Galaxy A رتبه اول این برند را کسب کرد.

با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. سامسونگ روز‌به‌روز قدم‌های بزرگتری را در جهت تبدیل شدن به یکی از معروف‌ترین برندهای بازار تلفن‌های همراه را برداشت تا به امروز که با تولید مدل‌های محبوبی چون سریS ،Note و … توانسته به محبوب‌ترین برند موجود در بازار تبدیل شود. از نظر قیمت گوشی سامسونگ می‌توان گفت که سری اس و سری نوت جزء گوشی‎های گران قیمت بازار موبایل محسوب می‌شوند، اماقیمت گوشی های سامسونگسری A مقرون به صرفه‌تر بوده و تنوع زیادی نیز دارد.