لیست قیمت و خرید گوشی موبایل شیائومی 26 آذر 1401 گوشی شاپ-اصفهان موبایل مارکت

شما می توانید انواع گوشی های شیائومی و گجت های هوشمند را از سایت کالاتیک خریداری کنید. سری X تو بازه قیمتی میان رده قرار میگیرن و معمولا با توجه به عملکرد پردازشی مناسبشون و قیمت اقتصادی مورد استقبال گیمرهایی قرار میگیرن که دنبال گوشی ارزان گیمینگ هستن. سری m پوکو معمولا شامل گوشی های اقتصادی و میان رده اقتصادی میشن که قیمت مناسبی دارن. شیائومی گوشی های هوشمند شیائومی 13 و 13 پرو را معرفی کرد شیائومی دو گوشی…

  • سری می میکس جایی است که شیائومی خلاقیت خود را با ارائه‌ی محصولاتی متفاوت به نمایش می‌گذارد؛ بنابراین تعجبی ندارد که این خانواده، میزبان گوشی Mi Mix Fold با طراحی جسورانه و تکنولوژی‌های پیشرفته باشد.
  • گوشی های شیائومی با رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید راه اندازی شدند که بسیار شبیه به رابط کاربری iOS اپل است.
  • گوشی های Mi Note شیائومی نسبت به پرچم‌داران این برند در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرند.
  • آخرین مدلی که شیائومی معرفی کرد، BLACK SHARK 5 بود که شامل سه گوشی هوشمند گیمینگ است که از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی، شارژر ۱۲۰ واتی و تراشه‌های قدرتمندی بهره می‌برند.
  • در اینجا می‌خواهیم هر چیزی را که لازم است در رابطه با گوشی شیائومی بدانید، برای شما توضیح دهیم و امیدواریم که با خواندن این مطلب بتوانید راحت‌تر برای خرید گوشی شیائومی تصمیم بگیرید.
  • با این حال، این گوشی در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد و از آن زمان تا کنون، این برند، نسخه‌ی دیگری از سری می مکس بیرون نداده است.

پردازنده تلفن همراه شیائومی در میانمار دارای مشخصات بسیار بالا در سری اسنپدراگون هشت هسته ای و سرعت ساعت بالا است. سهم بزرگی از فروش گوشی های هوشمند برند شیائومی در گرو محصولات سری ردمی است. آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است. دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند. دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. بسیاری از گوشی های هوشمند شیائومی با مدل های مختلف در دسترس هستند و قیمت ها از ارزان تر تا گران تر برای انتخاب متغیر است که هر کدام با توانایی های منحصربه فردی همراه هستند.

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو ام 5 اس | Xiaomi Poco M5s 6/128

این فریم‌ورک، تجربه‌ی کار کردن با اندروید را تا حد زیادی دگرگون کرده است که بسیاری از کاربران را خسته می‌کند. به علاوه، تبلیغاتی که در این پوسته نمایش داده می‌شوند، یکی از دلایلی است که برای کاربران چندان خوشایند نیست ولی باعث می‌شود که این شرکت بتواند گوشی‌هایش را با قیمت‌های بسیار پایینی وارد بازار کند. این تبلیغات در هنگام کار کردن با خود اندروید و نه اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی نصب می‌کنید، ظاهر می‌شوند. شیائومی چگونه می‌تواند گوشی‌هایش را با این قیمت‌های پایین وارد بازار کند و سود هم ببرد؟ باید بدانید که شرکت شیائومی خودش را یک شرکت سخت‌افزاری نمی‌داند.

شیائومی Xiaomi ، که از جمله مارک های برتر در دنیای فناوری می باشد ، اولین بار توسط Lin Bin و Lei Jun تاسیس شده است. برند شیائومی طی سالهای اخیر هم در جهان و هم در ایران در مدت کوتاهی رشد کرده و جایگاه مهمی در صنعت گوشی موبایل به دست آورده است. گرچه این شرکت فناوری فقط 11 سال است که تاسیس شده ، اما شرکت Xiaomi در مدت کوتاهی به یک مارک شناخته مجله خبری موبایل مارکت شده در سراسر جهان تبدیل شده است. در صنعت تولید موبایل هیچ‌گاه نباید برند‌های نوظهور و جدید را دست کم گرفت. یکی از مهم‌ترین برند‌های جدیدی که توانسته در کمتر از چند سال به موفقیت بسیار در بازار تولید تلفن همراه برسد، شرکت شیائومی است. شیائومی یک شرکت ساخت وسایل الکتریکی است که در سال 2010 توسط بخش خصوصی در کشور چین راه‌اندازی شد.

برای فروش گوشی موبایل شیائومی خود به صفحهدرج آگهی رایگان فروش گوشی موبایلمراجعه نمایید. پک و رام گوشی‌های شیائومی در آسیاتل چیست؟گوشی‌های شیائومی در نسخه‌های مختلفی تولید و وارد بازار میشوند، این گوشی‌های چینی در دو نسخه چین و گلوبال (و گاها هند) تولید میشوند. علاوه بر سه برند بالا خود شیائومی هم گوشی های میان رده،‌ بالا رده و قاتل پرچمدار و پرچمدار رو تولید میکنه که اتفاقا کیفیت ساخت و عملکرد خوبی هم دارند و تو بررسی های مختلف معمولا ارزش خرید گوشی شیائومی هم بالاست.

معرفی آخرین محصولات شیائومی

قیمت مناسب و کیفیت کاربری محصولات این برند برای خرید موبایل‌های آن کاملا قانع کننده است. البته بهتر است قبل از خرید هر مدل کاملا ویژگی‌هایی که برایتان مهم‌تر است را بیشتر مدنظر داشته و وابسته به همان ویژگی‌ها خرید خود را انجام دهید. کیفیت شیائومی در این سال‌ها ثابت شده و رضایت مشتریان آن نیز در هر سال و با تولید موبایل‌های جدید بیشتر نیز شده است. شیائومی در ایران دارای نمایندگی بوده و بهتر است برای خرید کالا اصل همراه با قیمت اصلی و دریافت گارانتی، موبایل خود را از نمایندگی شیائومی و یا سایت‌های معتبر خریداری کنید.

اگر میخواهید دستگاه شما تعداد بیشتری برنامه یا بازی را همزمان و سریع اجرا کند باید مدل هایی با ظرفیت رم بالا مانند Poco X3 Pro ترجیح داده شود تا سرعت را تضمین کند. شما می توانید با ثبت نام در سایت دیجی سنتر برای خرید و بررسی انواع گوشی شیائومی و مقایسه سایر موارد ، بهترین انتخاب را برای خود انجام دهید. مدل دیگر گوشی شیائومی یعنی RedMi 9A تلفنی است که انواع نیازهای کاربران را برآورده می کند و با قیمت مقرون به صرفه همیشه مورد علاقه است و کاربران را به سمت خود جذب می کند. این مدل با ظرفیت رم 2 گیگابایت و پردازنده 8 هسته ای ، عملکرد بالایی را ارائه می دهد.