لیست قیمت و خرید گوشی موبایل 14 آذر 1401 گوشی شاپ

در دوره‌هایی که به دلیل تورم وحشتناک قیمت‌ها نجومی شده‌اند و قیمت گوشی هم از این قاعده مستثنی نیست انتخاب‌ها باید هوشمندانه باشند. زمانی در کنار قیمت انواع گوشی باید فاکتورهای مهم‌تری را در مسئله دخیل می‌کردید اما الان باید ببینید چقدر پول دارید تا متناسب با آن گوشی دلخواه‌تان را بخرید. قیمت گوشی بر اساس رم دستگاه نیز متفاوت باشد که گوشی‌ها دارای رم با ظرفیت 2، 3، 4، 6، 8 و 12 و گوشی های جدید تا 16 گیگابایت هستند. اگر به دنبال گوشی موبایل با رم مناسب هستید، موبایل رام 6 مانندموبایل ردمی نوت 11 پرو128 گیگابایتمی‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. در سال های اخیر مشتریان راه سخت و دشواری برای خرید اجناس اصلی و با کیفیت و تشخیص آن ها از اجناس تقلبی ،کپی و بی کیفیت در پیش دارند. این امر می‌تواند باعث دور شدن مشتریان و کاربران از خرید مجازی و هد رفتن وقت ، انرژی و منابع می‌شود.

همچنین اگر می خواهید انتخاب مقرون به صرفه ای داشته باشید، در گوگل،ارزانترین سایت خرید گوشیرا سرچ کنید. در سایت کوک موبایل انواع گوشی های هوشمند پرچمدار، میان رده و پایین رده در برندهای مختلف اپل، سامسونگ، شیائومی، و غیره با قیمت های مناسب عرضه شده است. شما می توانید پس از تماشای گالری عکس گوشی ها و انتخاب چند گزینه، از بخش مقایسه محصول امکانات و قیمت گوشی های مدنظر خود را مقایسه کرده و انتخاب بهتری داشته باشید. اگر واقعا نمی دانید کدام گوشی موبایل را بخرید و یا اینکه انتخاب بهترین تلفن همراه برای شما سخت است، یا حتی اینکه نمی دانید قیمت روز گوشی چقدر است؟ چنانچه می خواهید بدانید گوشی هوشمند مورد نظر خود را چگونه و از کجا بخرید، به جای درستی آمده اید. انواع گوشی های موبایل را به شما معرفی می کنیم و توصیه هایی در مورد قیمت و خرید بهترین و مناسب ترین آن، به شما ارائه می دهیم. این روزها خرید آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرده است اما هنوز هم کسانی هستند که نگران این نوع خرید هستند و خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند.

قیمت گوشی سامسونگ در کنار امکانات جذابی که دارد و طراحی بسیار زیبای گوشی های این برند بسیار قابل قبول می باشد و بسیاری از کاربران امروزه در حال استفاده از گوشی های سامسونگ می باشند. همچنین فروشندگان بازارهای سنتی چون هزینه‌های بیشتری هم متحمل هستند، قیمت‌های بالاتری هم دارند. تفاوت فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین فقط به قیمت ختم نمی‌شود، در ارائه امکانات هم فروشگاه‌های اینترنتی بهتر عمل می‌کنند.

  • نکته مهمی که باید در رابطه باقیمت انواع گوشی موبایلدر نظر داشته باشید این است که با توجه به نوسانات بازار، سیاست‌های شرکت‌های تولید کننده و وارد‌کننده می‌تواند متغیر باشد.
  • بعد از اینکه قاچاق کالا به خصوص گوشی های موبایل به یک معضل بزرگ تبدیل شد و برای جلوگیری از گسترش آن، قوانین جدیدی برای واردات تلفن همراه به تصویب رسید، اینرجیستری گوشی های موبایلبه همراهکد فعالسازیبود که به خوبی توانست جلوی قاچاق تلفن همراه را بگیرد.
  • گوشی های هوشنمد لمسی که فراتر از یک موبایل عمل می کنند، بجز مکالمه، برای وبگردی، مشاهده فیلم و ویدئو، گرفتن عکس های حرفه ای و گیمینگ کاربرد دارند.
  • ایمالز به شما کمک می‌کند که دقیقاً آن چیزی را که دنبالش هستید پیدا کنید.

19کالا مرجع موبایل ایران یک آنلاین شاپ در بازار موبایل ایران است که محصولات زیادی را به مشتریان خود عرضه می‌کند و به صورت تخصصی در زمینه موبایل فعالیت دارد. خیلی‌ها نیاز دارند که از قیمت به روز گوشی مطلع باشند و این تنها خریداران را شامل نمی‌شود. برای مشتریان مهم است که عرضه‌کننده‌ها دقیقاً بدانند نیازشان چیست و همان نیاز را پاسخ بدهند. ایمالز به شما کمک می‌کند که دقیقاً آن چیزی را که دنبالش هستید پیدا کنید.

همچنین استفاده از نظرات دیگر کاربران، بررسی‌های تخصصی زومیت و بخش پرسش و پاسخ نیز به انتخاب بهتر و آگاهانه‌تر شما کمک خواهد کرد. همچنین بخشی برای مشاهده‌ محبوب‌ترین مقایسه‌های گوشی انجام شده توسط کاربران تدارک دیده شده است. پس از مشخص کردن اولویت ها می‌توانید فاکتورهایی مثل بودجه و سلیقه را اعمال کنید. اگر به فناوری های روز علاقه‌مند هستید و سقف بودجه برایتان مطرح نیست، گوشی‌های پرچمدار موجود تفاوت کمی از نظر قدرت اجرا دارند.

تلفن همراه تا جایی ضرورت پیدا کرده است که بدون آن زندگی واقعاً سخت می شود. اگر خاطرتان باشد، سال ها پیش که کارتون کاراگاه گجت از تلویزیون پخش می شد، می دیدیم که این کارگاه هر وقت به دردسر می افتاد، برای برطرف کردن نیازهای خود، دست به دامن تکنولوژی می شد. وقتی می خواست، دوستان خود که در مکان یا شهر دیگری بودند را از خطری که متوجه انها بود، آگاه کند، فوراً دستگاه بیسیم را بیرون می آورد و با آنها تماس می گرفت.

پایین‌ترین قیمت گوشی‌ موبایل

برای اطلاع بیشتر درباره قیمت گوشی‌های هوشمند می‌توانید به صورت آنلاین لیست قیمت گوشی و همچنین مشخصات فنی آن‌ها را در سایت کالاتیک مشاهده کنید. کالاتیک سعی کرده است تا به صورت روزانه لیست قیمت گوشی‌های خود را بروز کند تا کاربران مشکلی در استعلام قیمت و خرید گوشی نداشته باشند و یکی از مراجع قیمت گوشی موبایل باشد. در ادامه توضیح کوتاهی هم درباره نحوه خرید گوشی از سایت کالاتیک خواهیم داد. در بحث قیمت گذاری گوشی موبایل عوامل زیادی دخیل هستند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

Apple iPhone 12 Pro 128GB Mobile Phone

اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل مناسب خود تردید دارید و یا نمی‌دانید کدام محدوده قیمت گوشی برای شما مناسب‌‌ترست برای خرید گوشی موبایل با 19کالا همراه شوید. قیمت روز موبایل، امکان مقایسه مشخصات و قیمت گوشی‌های مختلف و راهنمایی شما به سوی مناسب‌ترین قیمت از خدماتی است که سایت ایمالز ارائه می‌دهد. کافی است نام گوشی مورد نظرتان را جست‌وجو کنید تا دسترسی مستقیم به آن برایتان ممکن شود. مشخصات فنی، تصاویر مختلف از آن مدل گوشی، اخبار و مقالات، بررسی جامع، قیمت روز و مقایسه انواع مدل‌ها و همچنین انواع فروشگاه‌ها ممکن است.

Samsung – سامسونگ

در صورتی که قصد خرید گوشی موبایل دارید، توصیه می کنیم «بهترین گوشی های پیشنهادی بر اساس قیمت» را بخوانید. همچنین اگر قصد اضافه شدنگوشی جدید به لیست دارید، در قسمت نظرات درخواست دهید.گوشی های جدید به محض موجود شدن در بازار به لیست اضافه می‌شوند. خرید اینترنتی گوشی موبایل یا همان خرید آنلاین گوشی امروزه تبدیل به چالشی بزرگ برای خریداران شده است.

سایت کالاتیک به‌جز گارانتی که خود محصول دارد، یک هفته تا 10 روز مهلت تست هم به خریداران می‌دهد. قیمت گوشی موبایلبه عوامل مختلفی مانند قیمت ارز، برند تولیدکننده، سخت‌افزار به‌کاررفته و… برای خرید گوشی نکته مهم این است که ابتدا نیازسنجی درستی از کاربری خودمان کرده باشیم و سپس باتوجه‌به نیازمان برای خرید گوشی هزینه کنیم. نکته مهمی که باید در رابطه باقیمت انواع گوشی موبایلدر نظر داشته باشید این است که با توجه به نوسانات بازار، سیاست‌های شرکت‌های تولید کننده و وارد‌کننده می‌تواند متغیر باشد. در 19کالا همواره در تلاشیمارزانترین قیمت گوشی موبایلرا برای تمامی برندها را ارائه دهیم و همواره در تلاشیملیست قیمت موبایلهای موجود در سایت را با تخفیف، پایین تر از قیمت‌های بازار موبایلبه خریداران خود ارائه دهیم.