لیست قیمت و خرید گوشی موبایل 14 آذر 1401 گوشی شاپ

روشنایی بسیار بالا، کنتراست عالی و طراوت رنگ‌ها از جمله ویژگی‌های نمایشگر اولد است و عموما این نمایشگرها خوانایی بیشتری در فضای باز نیز ارائه می‌کنند. تقریبا تمام پرچمداران بازار از نمایشگر اولد استفاده می‌کنند و بازار میان‌رده‌ها و پایین‌رده‌ها نیز خوشبختانه در سال‌های اخیر از این نوع نمایشگر بی‌نصیب نمانده است. تفاوت بین دوربین‌های گوشی پرچمدار و میان‌رده‌ و پایین‌رده ها کم نیست و اگر به دوربین گوشی به عنوان یک معیار مهم فکر می‌کنید، چاره‌ای جز هزینه کردن بیشتر نخواهید داشت.

  • شاید اگر تحریم‌های آمریکا نبود هواوی می‌توانست خیلی بیشتر از این‌ها خود را در بازار مطرح کند،البته ترفندهایی برای دسترسی به سرویس‌های گوگل وجود دارد که بر روی بیشتر گوشی‌های هواوی قابل‌اجرا است.
  • کوک موبایل با دیدگاه سود کم و فروش بیشتر به دنبال کسب مشتری وفادار است.
  • تلفن همراه ساده که با فشردن دکمه شماره گیری می شوند، فقط برای برقراری تماس و ارسال پیامک بکار می آید.
  • در این سال‌ها شرکت سامسونگ گوشی‌های محبوبی مانند سامسونگ سری A، سری Note ، S و M را روانه بازار کرده است.
  • فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند.

ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام یک از برندهای معروف تولید گوشی بهترین هستند و شما را با قیمت روز گوشی و نکاتی که هنگام خرید آن ها باید در نظر بگیرید، آشنا کنیم. با مراجعه به سایت اینترنتی 19کالا علاوه بر بررسی مشخصات گوشی از طریق امکانات مختلف و نقد و بررسی‌های جامع، خرید اینترنتی منحصر بفردی را تجربه نمایید. ما به عنوان یک مرجع موبایل شناخته شده در سطح کشور در این مطلب سعی کرده‌ایم به طور خلاصه شما را با مدل‌های مختلف و ویژگی‌های این محصولات بیشتر آشنا کنیم تا در هنگام خرید گوشی بتوانید تصمیم درست‌تری بگیرید.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 Pro ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

ایمالز با به‌وجودآوردن یک فضای رقابتی بین فروشندگان به خریداران کمک می‌کند به ارزان‌ترین قیمت دسترسی داشته باشند. همچنین خریداران تمام گزینه‌های موجود برای قیمت امروز گوشی را یک‌جا مشاهده می کنند و این باعث خرید بهتر و ارزان‌تر می‌شود. با توجه به نمودار قیمت می‌توانید وضعیت قیمت گوشی در امروز را با روزهای گذشته مقایسه کنید و برای انتخاب زمان مناسب برای خرید تصمیم‌گیری کنید. بخش پرسش و پاسخ در مورد یک مدل گوشی خاص و همچنین آگاهی از نظر دیگر کاربران در آن یکی از بخش‌های مهم بخش محصولات است. کارشناسان زومیت در کنار دیگر کاربران در این بخش برای پاسخگویی به شما برای انتخاب بهترین گوشی کمک می‌کنند. پیش از هر چیز نیازهای خود را مشخص کنید سپس با مشخص کردن بودجه، مطالعه بررسی تخصصی، نظرات کاربران و پاسخ به سوالات بهترین گوشی را انتخاب کنید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C31 دو سیم‌ کارت، ظرفیت 64 گیگابایت و با رم 4 گیگابایت

فونر به عنوان یک سایت خرید و فروش گوشی و تجهیزات الکترونیکی، محصولات زیادی به مشتریان ارائه می‌دهد. این سایت انواع مختلف گوشی را به فروش می‌رساند و یکی از بهترین مرجع‌ها برای خرید گوشی محسوب می‌شود. فروشگاه فونر با ارائه محتواهای مناسب به کاربر، در انتخاب بهترین گوشی با توجه به بودجه و نیاز شما کمک می‌کند. شما می‌توانید گوشی‌های جدید را بررسی کنید و خرید مطمئنی را تجربه کنید.

خرید گوشی ارزان در گوشی شاپ

تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم، موجودی موبایل در بازار و افزایش و یا کاهش عرضه و تقاضا نیز یکی از عوامل مهمی است که به شدت رویقیمت لحظه ای موبایلتاثیر می گذارد. مبنای قانونی آن، همین صدور قوانین واردات موبایل است که هر از چندگاهی و یا هر سال مورد اصلاح قرار می گیرد و یا قانون جدیدی ابلاغ می شود.

شرکت ها نیز متعهد خواهند بود که تعرفه گمرکی گوشی هایی را که وارد می کنند بپردازند و هزینه های حمل و نقل و رجیستری آن را محاسبه کنند. دولت به وارد کننده اعلام می کند که شما باید این گوشی را با در نظر گرفتن درصد مشخصی سود و با قیمت مصوب X ریال به فروش برسانید. این روزها بسیاری از کاربران به دنبال بازی با گوشی هستند بنابراین انتخاب موبایل مناسب با پردازنده قابل‌قبول باید در بین معیارهای مهم آن‌ها قرار گیرد. پردازنده‌‌‌های استفاده شده در گوشی های پرچمدار عموما به راحتی از پس نیازهای تمام کاربران بر خواهند آمد. در بازار میان‌رده‌ها و گوشی‌ های ارزان باید دقت بیشتری کرد؛ عموما پردازنده‌های اسنپدراگون در بازی‌‌ها نسبت به نمونه‌های مدیاتک و اکسینوس هم رده عملکرد بهتری دارند؛ حتما برای مقایسه بهتر به بررسی‌های گوشی مراجعه شود.