لیست قیمت گوشی سامسونگ باغ کالا 26 آذر-اصفهان موبایل مارکت

سامسونگ از دیرباز یکی از معروفترین و پرفروش‌ترین برندهای مطرح بازار گوشی‌های موبایل است که رنج قیمت گسترده‌ای را پوشش میدهد. در این صفحه میتوانید قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ را مشاهده و خرید کنید. در این صفحه تنها گوشی های برند سامسونگ قرار گرفته است، در صورتی که قصد دارید قیمت گوشی در تمامی برندها را مشاهده کنید، باید به صفحه گوشی‌های موبایل مراجعه کنید. برای دسترسی راحت‌تر شما کاربران عزیز، گوشی‌های سامسونگ را در دسته و سری های مختلف تقسیم کرده‌ایم. سامسونگ چند سالی است که نسخه ارزان تر پرچمداران سری اس خود را تحت عنوان فن ادیشن یا FE به بازار عرض می کند.

  • غول فناوری کره جنوبی از طریق این سری ها زیرمجموعه ای در گوشی های هوشمند ارزان قیمت ایجاد کرده است.
  • به طور کلی اگر قصد خرید اقساطی گوشی سامسونگ دارید، این غول کره ای قطعا یک یا چند مدل گوشی با کیفیت، متناسب با نیاز ها و بودجه شما در بازار دارد.
  • در این سری گوشی‌های هوشمند طراحی زیبا، حاشیه کمتر و ظاهری لوکس را خواهید دید.

عده ای دیگر در صنعت الکترونیک به گیمرها مشهور هستند که به دنبال گوشی هوشمندی با رم و پردازنده ی بالاتر هستند. در کنار این ها عده ای کاربر معمولی محسوب می شوند که برای رفع نیازهای روزانه و تفریح به یک گوشی سامسونگ احتیاج دارند. میان رده های ضعیف تا قدرتمند گوشی سامسونگ نیز برای این دسته از افراد طراحی و ساخته شده اند. در خرید انواع گوشی سامسونگ باید به ضمانت، گارانتی و آک بودن آن توجه کنید. اولین گوشی سامسونگ که مجهز به یک سیستم عامل خاص یعنی اندروید بود مدل GT-I7500 نام داشت، که در اواسط سال 2009 به بازار عرضه شد که بعد از آن مدل پیشرفته تر i5700 نیز طراحی و ساخته شد.

گوشی سامسونگ Galaxy M12 دوسیم کارت ظرفیت 128/4GB (ویتنام)

البته آخرین نسل از گوشی های سری S هم از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کنند؛ اما اگر به این ابزار جادویی علاقه دارید، باید آن را جداگانه خریداری کنید. اگر فکر می‌کنید گوشی های Z Flip کاربرد منحصر به‌فردی که شما را به خرید آن‌ها ترغیب کند ندارند، سری Z Fold قطعا نظرتان را عوض می‌کند. تا شدن گوشی‌ های این سری، به‌شکل افقی انجام می‌گیرد و بنابراین صفحه نمایش آن‌ها عرض بیش‌تری دارد.

Samsung Galaxy A13 6/128GB mobile phone

یکی دیگر از دلایل محبوبیت بالای این برند، رنگ های متنوعی است که برای هر دستگاه عرضه شده و برای این گوشی موبایل شامل مشکی، سبز، سفید، قرمز، آبی آسمانی، بورگاندی و گرافیت می شود. دوربین مدل‌های اولیه نسبت به سایر گوشی‌های سامسونگ سری A و S کیفیت کمتری دارد. اگر کاربر پراستفاده‌ای هستید که بازی می‌کنید، فیلم می‌بینید و برنامه‌های زیادی دارید تلفن هوشمند سامسونگ با باتری حداقل ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت یا بالاتر انتخاب کنید. اگر کاربر معمولی هستید، گوشی با باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز یک روز کامل برایتان دوام می‌آورد. از نظر کیفیت ساخت، می‌توان انتظار مواد باکیفیت‌تری مانند قاب‌های فلزی و عناصر شیشه‌ای در سری S را نیز داشت. سامسونگ در تمام مدل‌های سری S22 از شیشه‌های گوریلا گلس Victus+ نشکن استفاده می‌کند و بنابراین ظاهر و احساسی با کیفیت بالا ارائه می‌کند.

این گوشی ها با سخت افزار و دوربین پرچمداران یک سال گذشته سامسونگ به بازار عرضه می شوند اما قیمتی رقابتی و ارزان دارند. در اصل این گوشی ها برای افرادی به بازار عرضه شده اند که قصد خرید گوشی سامسونگ پرچمدار دارند اما بودجه آن ها محدود است. از جمله گوشی های این سری می توان گلکسی اس 21 اف ای و گلکسی اس 20 اف ای را نام برد که سخت افزار قدرتمند ، دوربین قوی و نمایشگر با کیفیتی دارند اما در عین حال از قیمت مناسبی برخوردارند.

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

کاربران زیادی تصمیم به خرید گوشی سامسونگ در سری A دارند که تنها دلیل این استقبال قیمت مناسب آن می باشد . کمپانی سامسونگ در مارچ سال 1938 به عنوان یک فروشگاه خواربار تجاری در کره جنوبی تاسیس شد. این شرکت در سال 1969 فعالیت خود را در زمینه ی تولیدات الکترونیکی آغاز کرده و تلوزیون های سیاه و سفید جزء اولین تولیدات این برند پرطرفداربود. کمپانی سامسونگ خیلی سریع تبدیل به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دیوایس های الکترونیکی در کشور خود شده و محبوبیت بالایی در میان کاربران به دست آورد.

در میان رده ها، سامسونگ نیز جرأت می کند تا در سال 2022 از پردازنده های خود استفاده کند. بنابراین، گلکسی A53 و همچنین گلکسی A33 از Exynos 1280 استفاده مجله خبری موبایل مارکت می کنند. در حالی که ما هنوز منتظر واحدهای بررسی A33 و A53 هستیم، هنوز نمی توانیم در مورد عملکرد پردازنده های میان رده جدید سامسونگ بسیار صحبت کنید.

در صورتی که پول کافی برای خرید گوشی مد نظر خود ندارید، می توانید از قابلیت خرید اقساطی گوشی استفاده کنید. هر یک از این مدل ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند و گروه خاصی را هدف قرار می دهند. برای خرید گوشی سامسونگ بهتر است از جدیدترین مدل های گوشی هوشمند سامسونگ در بازار اطلاع داشته باشید تا کالایی که خریداری می کنید جدیدترین تکنولوژی های سال را داشته باشد. تلفن های همراه سامسونگ دارای ویژگی های پیشرفته و فناوری پیشرفته هستند تا خواسته های طیف گسترده ای از مصرف کنندگان را برآورده کنند.

این نوآوری روزافزونی که در طراحی گوشی‌های جدید سامسونگ دیده می‌شوند، علاقه‌مندان را به وجد می‌آورد. در این قسمت می‌توانید لیست گوشی های سامسونگ موجود در برتر دیجیتال به همراه قیمت روز آنها را ملاحظه فرمایید. در صورت هر گونه سوال در خصوص قیمت گوشی سامسونگ و یا سایر موارد، می‌توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی سوالات خود را مطرح نمایید.

سامسونگ برند نام‌آشنای کره‌ای سال‌های زیادی است که با انواع لوازم دیجیتال مهمان خانه‌های کاربران ایرانی است. این برند که در حوزه‌های مختلف مثل تلویزیون، دوربین دیجیتال، ساعت هوشمند سامسونگ، تبلت و گوشی‌ موبایل هوشمند فعالیت دارد، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در عرصه‌ی فناوری است. در زمانی که بازار ایران توسط گوشی‌های گران‌ قیمت نوکیا قبضه شده بود، پایین بودن قیمت گوشی های سامسونگ که امکانات خوبی هم داشتند، گوشی سامسونگ را به یکی از گزینه‌های اصلی کاربران تبدیل کرد. قیمت گوشی سامسونگ در کنار طراحی و امکانات جالب آن باعث شد رفته‌رفته کاربران موبایل خرید گوشی سامسونگ را به سایر برندها ترجیح دهند.