لیست قیمت گوشی سامسونگ باغ کالا 26 آذر-اصفهان موبایل مارکت

پردازنده‌های اکزینوس این شرکت در بسیاری شاخصه‌ها مثل فناوری ساخت با پردازنده‌های شرکت‌های رقیب برابری می‌کند. در بخش دوربین، حسگرهای سامسونگ از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین حسگرهای موبایل هستند و در گوشی‌های سایر برندها نیز از آن‌ها استفاده می‌شود. غیر از سه سری عمده‌ی گوشی های سامسونگ که در بالا به آن‌ها اشاره شد، این شرکت سری‌های دیگری نیز دارد که هرکدام نقشی را در بازار بر عهده گرفته‌اند. برند کره‌ای سامسونگ که به معنی «سه ستاره» است، همزمان با پیشرفت فناوری، گوشی‌ های موبایل باکیفیتی را روانه‌ی بازار کرد و توانست در کشورهای مهمی همچون چین، هند و آمریکا سهم زیادی از بازار را به دست بگیرد.

  • Galaxy S از جمله سری‌هایبالا ردهسامسونگ محسوب می‌شود و همواره گوشی‌های قدرتمندی را ارائه کرده که قیمت بالایی دارند.
  • بیونگ چول شرکت سامسونگ را وارد صنایع مختلفی مثل صنایع غذایی، نساجی، بیمه و خرده‌فروشی کرد.
  • شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی موبایل که نمایندگی فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ را دارند، باعث ایجاد تفاوت در قیمت گوشی سامسونگ می‌شوند.
  • کاربران نیمه‌حرفه‌ای هم گزینه‌هایی مانند گلکسی A52s و A72 را در مقابل خود می‌بینند که آن‌ها را می‌توان در کلاس گوشی های قاتل پرچم دار دسته‌بندی کرد.

سامسونگ با طراحی گوشی های هوشمند خود در رده های مختلف قیمت و کیفیتی توانسته عنوان پر فروش ترین تلفن های همراه را نیز به خود اختصاص دهد. برند سامسونگ با استفاده از تکنولوژی های جدید در گوشی های خود و عرضه ی قطعات جانبی به دیگر برندها توانست در زمان کمی به یک قدرت بزرگ در زمینه موبایل و لوازم جانبی آن تبدیل شود. با آمدن گوشی های سری Z به بازار، خلاقیت و نوآوری بالای این شرکت کره ای به همگان ثابت شد. این خانواده گوشی های دو گروه Z Fold و Z Flip را شامل می شوند که طراحی منحصر به فرد آن ها باعث شده است تا نسبت به دیگر گوشی های سامسونگ، قیمت بالایی داشته باشند. گوشی های سری Z ازلحاظ استحکام، کیفیت ساخت و سخت افزار حرف اول را می زنند.

گوشی های سامسونگ

ناگفته نماند که در فروشگاه آنلاین فرنا، لیست قیمت گوشی سامسونگ نیز قرار دارد که می توانید با استفاده از این لیست، نسبت به قیمت گوشی‌های روز سامسونگ اطلاع کسب کنید. طبیعتا گوشی‌های سری S سامسونگ از بهترین کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری بهره‌مند هستند و به همین دلیل قیمت بالاتری نسبت با سایر مدل‌ها دارند. گوشی‌های سری S رقیب گوشی‌های اپل هستند و معمولا انتخاب بین این دو برند سلیقه‌ای است.

در گوشی سامسونگ نیز بسته به کاربرد، سال تولید، نوع صفحه نمایشگر، پردازنده، امکاناتی از قبیل حسگرهای پشت و جلوی اثر انگشت، دوربین های تکی یا چندگانه قیمت این گوشی ها نیز دچار نوسان می شود. قیمت گوشی سامسونگ با توجه به اینکه می توانید از بین میان رده های قوی یک مدل خوش ساخت با کاربردهای مختلف تهیه کنید کاملا معقول و به صرفه است. اولین مسئله ای که هنگام خرید گوشی سامسونگ برای افراد اهمیت دارد، هزینه ای است که بابت گوشی سامسونگ باید پرداخت کنند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 SM-A135F/DS دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

نسخه ی پیشرفته تر این نوت اولیه در سال 2012 با تکنولوژی LTE توانست فروش بسیاری را برای سامسونگ به ارمغان آورد. ابتدایی ترین گوشی سری S سامسونگ در سال 2010 روانه ی بازار شد، صفحه نمایش سوپر امولد در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی و اندروید 2.1 از مشخصه های بارز این سری بود. از سال 2010 تا به امروز به فاصله ی یک سال یکبار مدل جدید از سری S سامسونگ به بازار عرضه می شود که آخرین آن ها S10 plus است. این گوشی سامسونگ دارای دو دوربین 16 و 12 پیکسلی است و از اندروید 9.0 نیز پشتیبانی می کند.

قیمت گوشی های سامسونگ در جبهه مردمی

از آن‌جایی که صنعت گوشی‌های هوشمند به نقطه‌ی مطلوبی در تولید گوشی‌های تاشونده رسیده است، نیاز است که شرکت‌ها روش‌هایی برای افزایش نیاز کاربران به انواع جدید این محصولات، ارائه کنند. شرکت سامسونگ سرمایه‌گذاری زیادی روی این گوشی‌ها کرده است و اعتقاد دارد که گوشی‌های هوشمند تا شونده، جایگاه ویژه‌ای در آینده‌ی این صنعت دارند. در دهه‌ای که گذشت، نمی‌توانید سالی را بیابید که در آن، سری گلکسی اس سامسونگ، حداقل یک نامزد در میان نامزدهای گوشی اندرویدی برتر سال نداشته بوده باشد. به علاوه، گوشی‌های این سری سامسونگ، معمولا همه‌ساله از پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار هستند.

همان طور که می دانید آخرین تکنولوژی ها و دستاورد های یک کمپانی در دل پرچمداران قرار می گیرند. گوشی هایی که با بهترین مواد اولیه و با ظرافت بسیار زیاد ساخته می شوند. در حال حاضر برای خرید پرچمدار سامسونگ ، یعنی سری S باید مبلغی بیش از 30 میلیون تومان کنار بگذارید. قاعدتا پرداخت چنین مبلغی به صورت یک جا کاری بسیار سخت یا شاید غیر ممکن است.

سری Samsung Galaxy m از نسخه کامل One UI پشتیبانی نمی کند و به طور کامل با امنیت Knox کار نمی کند. همچنین تفاوت قیمت بین این دو خط است که در آن گوشی های سری M کمی ارزان تر از سری F هستند. طبق آخرین اعلام کمپانی سامسونگ تمامی گوشی های سامسونگ از بروزرسانی سه ساله اندروید بهره‌مند خواهند بود که خبر بسیار رضایت‌بخشی برای هواداران این برند محسوب می‌شود.

بعد از پشت سر گذاشتن این مشکل، سامسونگ تمرکز خود را روی کیفیت محصولات گذاشت، به خصوص در این سال ها که با تولید گوشی های هوشمند گلکسی با سیستم عامل اندروید به عنوان یکی از غول های موبایل جهان شناخته می شود. درواقع گوشی های اولیه این کمپانی که به صورت ساده و کشویی بودند، به گوشی های اندروید امروزی تبدیل شدند. البته بعدازآن نیز ما شاهد اتفاقاتی نظیر مجله خبری موبایل مارکت منفجرشدن باتری گوشی های سری نوت و یا شکسته شدن صفحه نمایش در مدل های تاشو Z Fold بودیم، اما سامسونگ توانست به خوبی این مسائل را مدیریت کند، به طوری که اکثر کاربران دنیا به کیفیت محصولات آن اطمینان کامل دارند. شرکت کره‌ای محصولاتی را به بازار معرفی کرده که تحت سری‌های مختلف از جمله گلکسی M، گلکسی F، گلکسی A، گلکسی S و گلکسی Z قرار می‌گیرند.