لیست قیمت گوشی شیائومی Xiaomi فروش ویژه 1401 توشه-اصفهان موبایل مارکت

پس از توضیحات مختصری راجع به زیر مجموعه‌هایی از شیائومی، جای آن است که توضیحات مختصر، یا به عبارت دیگر تنها گوشه‌ای از اطلاعات گوشی‌های هوشمند شیائومی را به اختصار بیان کنیم. کمپانی Yeelight شیائومی نیز تخصص در طراحی و تولید محصولات متنوعی مانند چراغ‌های هوشمند دارد. نکته دیگر آنکه بر خلاف بسیاری از محصولات دیجیتال در دنیا که با واسطه به فروش می‌رسد و بنابراین بر قیمت آن افزوده می‌شود، این شرکت تمامی محصولات و تکنولوژی خود را بدون واسطه عرضه می‌کند.

  • شیائومی پس از معرفی موفق چندین گوشی در چین، محصولاتش را به کشورهای دیگر نیز صادر کرد.
  • یکی دیگر از مواردی که حتما در هنگام خرید گوشی شیائومی باید دقت کرد وجود محافظ صفحه نمایش است که گوشی شما را در برابر آسیب‌ای احتمالی تا حد زیادی محافظت می‌کند که رایج‌ترین محافظ در بین گوشی‌های شیائومی گوریلاگلس است.
  • صفحه نمایشگر آن هیچ حاشیه‌ای نداشته و کیفیت و میزان نور آن نیز در هیچ یک از موبایل‌های مشابه‌اش دیده نمی‌شود.
  • به طور کلی گوشی‌های شیائومی عملکرد خوبی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و با توجه به امکانات پیشرفته و به ‌روز از قیمت مناسب ‌تری نیز برخوردار هستند.
  • شیائومی گوشیهای خود را با چندین رده بندی مختلف عرضه و روانه بازار می‌کند.
  • تراشه‌های استفاده شده در این دو مدل بسیار قوی برای پردازش هر نوع پردازشی است.

طراحی گوشی موبایل شیائومی در ابتدای فعالیت تا حد زیادی تأثیر گرفته از طراحی گوشی های آیفون بود. همین تقلید یا تأثیرپذیری از اپل یکی از دلایلی بود که لقب اپل چین به شیائومی داده شد. اما در ادامه‌ی راه و در سال ۲۰۱۶ این شرکت با یک طراح فرانسوی به نام فیلیپ استارک وارد همکاری شد. شیائومی که تقریبا در هر حوزه‌ای محصول باکیفیتی برای ارائه دارد، با برندهای زیادی همکاری داشته است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10A دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

در عین حال ، گوشی موبایل شیائومی Mi 10T با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی بیشتر مورد پسند کاربرانی می باشد که دوست دارند ظرفیت حافظه بالا داشته باشند تا با دوربین پیشرفته خود عکس و فیلم بگیرند. گفتنی است گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro و 10T Pro و Redmi Note 8 Pro و Note 8 Pro طرفداران بسیاری دارند. پس از اثبات کیفیت گوشی های شیائومی کاربران بسیاری از کشورها خرید گوشی شیائومی را به سایر برندها ترجیح دادند. پایین‌تر بودن قیمت گوشی شیائومی در بازارهای مهمی مانند هند کاملا به نفع شیائومی تمام شد و مدل‌هایی مانند ردمی نوت ۷ در این کشورها رتبه‌ی نخست فروش را به دست آوردند. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ، برای شما شرایط یک خرید راحت و مطمئن را فراهم می کند. فروش لوازم این فروشگاه مانند گوشی هوشمند، تبلت، لوازم جانبی و لوازم صوتی و تصویری به صورت آنلاین امکان پذیر است.

فروشگاه اینترنتی شیائومی ایران از سال 1395 فعال در عرصه فروش گجت های هوشمند و محصولات خانگی بوده است. این فروشگاه هموار سعی داشته جدیدترین محصولات روز دنیا را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این فروشگاه از پاییز 98 فعالیت خود را معطوف به برند شیائومی کرد تا بتواند هرچه بهتر خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد .

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 4i

شیائومی را میتوان یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده و فروش گوشی های هوشمند در دنیا دانست که در سال 2021 شیائومی توانست به رتبه اول پرفروش ترین گوشی در دنیا برسد و اکنون در رتبه سوم قرار گرفته است. قیمت مناسب و سخت افزار قدرتمند در گوشی های شیائومی باعث شده تا طرفداران زیادی را داشته باشد. برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های شیائومیمراجعه نمایید. در خصوص افت عملکرد باید به این نکته توجه کنید که همه ی گوشی ها فارغ از این که چه برندی باشند بعد از چند ماه استفاده و نصب نرم افزار و بازی های متعدد و پر شدن حافظه، دارای افت عملکرد ملموسی هستن.

بدنه شیشه‌‌ای و مواج آن بسیار جذاب بوده و آن را تبدیل به یک اثر هنری کرده است. صفحه نمایشگر آن هیچ حاشیه‌ای نداشته و کیفیت و میزان نور آن نیز در هیچ یک از موبایل‌های مشابه‌اش دیده نمی‌شود. دوربین پشت گوشی با استفاده از عدسی‌های فوق عریض و تله فتو عکسی بسیار شفاف و با رنگ‌های طبیعی به شما تحویل می‌دهد. علاوه بر دوربین پشت، دوربین جلو این موبیال نیز طراحی منحصر به فردی داردو دوربین جلو بر روی نمایشگر طراحی نشده و موقع عکسبرداری به صورت مکانیکی و با سنسور مخصوص از بالای گوشی خارج می‌شود.

اندروید یک سیستم عامل برای موبایل های است که از 13 سال پیش توسط گوگل توسعه پیدا کرده و اکنون گوشی های شیائومی از اندروید 12 و اندروید 13 استفاده می‌کنند. همین موضوع به فروش گوشی های شیائومی در ایران کمک بزرگی کرده البته رابط کاربری جذاب MIUI نیز که در موبایل های شیائومی استفاده می‌شود نیز توانسته به خوبی نیاز های کاربران را مجله خبری موبایل مارکت رفع کند. احتمالا توقع داشتید فهرست سری های گوشی های شیائومی طولانی‌تر از این باشد، اما این کمپانی اخیرا بعضی از این خانواده‌ها را به برندهایی جداگانه تبدیل کرده است. با این حال، زیرمجموعه‌های شیائومی زیر نظر این شرکت کار می‌کنند و در همه‌ی مراحل تحقیق، طراحی، تولید و بازاریابی از کمک یا استاندارد این مجموعه بهره می‌برند.

در حال حاضر آخرین مدلی که این شرکت معرفی کرده، Note 11 است که جوابگوی نیاز کاربران این رده می‌باشد و با توجه به سخت افزارش قیمتی بین 5 تا 7 میلیون تومان دارد. تمرکز اصلی شرکت شیائومی در ساخت سری ردمی بر روی کاربرانی بوده که بیشتر به دنبال گوشی میان رده‌ای با بودجه کم هستند. سری ردمی با عدد بعد خودش شناخته می‌شود و هر مدلی که معرفی می‌شود به مقدار این عدد اضافه می‌شود. در حال حاضر آخرین مدلی که در این سری معرفی شده، گوشی Redmi 10 بوده است که مدل‌های Redmi 10A و Redmi 10C در ادامه این مدل با قیمت‌های کمتر معرفی شدند که در بازار در حال حاضر بین 3 تا 5 میلیون تومان قیمت دارند. در کنار کیفیت بسیار بالا و به صرفه بودن محصولات شیائومی، طراحی ظاهری قوی و منحصر به فرد این محصولات نیز توجه بسیاری از سخت پسندان را به خود جلب می‌کند. از دیگر مزیت‌های محصولات شیائومی، داشتن ویژگی‌هایی متفاوت از سایر محصولات برندهای دیگر است که تمام کاربران را متحیر می‌سازد.

در دنیای امروز اگر از هر کاربر گوشی هوشمند در مورد خرید گوشی شیائومی سوال کنید به ظرفیت خوب این برند در حفظ باتری و قدرت آن صحبت می‌کند. این ظرفیت و قابلیت، ویژگی با اهمیتی است که در زمان خرید برای هر خریدار بسیار مهم است. از نکاتی که حتما باید در هنگام خرید به آن توجه داشت می‌توان به ظرفیت باتری، قدرت باتری در نگهداری شارژ و شارژ گوشی با استفاده از قابلیت فست شارژ یا شارژ سریع نام برد. رشد و گستردگی استفاده از گوشی‌های هوشمند به خصوص برند شیائومی، دلیل محبوبیت روز افزون آن شده است. تا به امروز بسیاری از مدل‌های متنوع با توجه به نیاز کاربر تولید شده است که بهترین این مدل‌ گوشی Xiaomi 12s Ultra می‌باشد که قدرت زوم تا 120 برابر و همچنین کیفیت بسیار مطلوب در ثبت تصاویر را برخوردار است.

قاب های شیشه ای و فلزی پشت گوشی شیائومی، در رنگ های سفید، مشکی و آبی، تلالو نور را به شکل زیبایی بازتاب می‌دهند. شرکت شیائومی بعضی از محصولاتش را تحت برندهای دیگری به فروش می‌رساند که عبارتند از ردمی ، پوکو و بلک شارک . تعداد خیلی کمی از برندها، از نسخه‌ی خام اندروید روی گوشی‌های خود استفاده می‌کنند و به جای این کار، ظاهر و تجربه‌ی کاربری اندروید را شخصی‌سازی کرده و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌نمایند. این کار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا گوشی‌های خود را برند کنند و MIUI نیز هویت شیائومی در دنیای اندروید است.