لیست قیمت گوشی شیائومی Xiaomi فروش ویژه 1401 توشه-اصفهان موبایل مارکت

Redmi note 8 pro از سری نوت redmi بوده که نسبت به محصولات هم ردیف خود از دیگر برند‌ها برتری دارد. در ساخت این دستگاه از تراشه Helio G90 استفاده شده که پردازنده هشت هسته‌ای ن بسیاری از برنامه‌های سنگین را پشتیبانی می‌کند. دوربین این موبایل با فناوری جدید و به صورت چهارگانه و با کیفیت 64 مگاپیکسلی ساخته شده است. دیگر نکته مثبت redmi note 8 pro طراحی متفاوت بدنه آن است که نمایشگر آن بدون هیچ لبه‌ای در جلو گوشی دیده می‌شود.

  • این به خوبی جواب داد، زیرا شیائومی در سال 2016 به پنجمین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شد.
  • در صنعت تولید موبایل هیچ‌گاه نباید برند‌های نوظهور و جدید را دست کم گرفت.
  • سپس در سال 2016 بود که گوشی های mi mix با طراحی زیبا و خاص خود به دنیا معرفی شد و مورد استقبال قرار گرفت.
  • شیائومی طیف وسیعی از بیش از 100 تلفن هوشمند تولید کرده که از فن آوری های نوآورانه استفاده می کنند و دارای گزینه های مختلف در سطح ابتدایی و میان رده و سطح بالا و پرچمدار هستند.
  • گفتنی است گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro و 10T Pro و Redmi Note 8 Pro و Note 8 Pro طرفداران بسیاری دارند.

شرکت بزرگ شیائومی در ده سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته و موفق شده است دو پارامتر کیفیت بالا و قیمت مناسب را در کنار هم قرار دهد. گوشی شیائومی به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات شیائومی در کشور ایران توانسته بخش اعظم بازار گوشی ایران را به خود اختصاص دهد. طراحی جذاب و منحصر به فرد، سنسور قوی اثر انگشت، CPU قدرتمند و عمر بالای باتری گوشی شیائومی، علت تمایل گسترده ی مردم به خرید این گوشی ها است.

توجه داشته باشید که تمام اپلیکیشن های چینی رام چین به راحتی توسط کاربر قابل حذف هستند و امکان نصب برنامه‌های گوگل نیز روی رام چین وجود دارد؛ اما اگر می‌خواهید زبان منوها را تغییر دهید، باید اقدام به فلش رام گلوبال کنید. یک باتری بزرگ به آن کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی تری انرژی خود را تامین کند، یا بازی کنید یا ویدیوی 4K بسازید، از زمان بندی باتری آن لذت خواهید برد. از طرف دیگر، شما دستگاهی لوکس را در دست خود خواهید دید که بدنه آلومینیومی شیک و ظریف و بسیار تمام شده آن را متفاوت می کند. در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت. با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. با این حال، اخیرا شیائومی تلاش‌هایی برای شبیه‌تر کردن MIUI به اندروید استوک و شباهت کمتر آن به iOS داشته است.

با در نظر گرفتن کیفیت قطعات و سایر مشخصات فنی مثل سرعت بالای حافظه داخلی، باتری قوی، پردازنده مطلوب و سنسورهای حساس، خرید گوشی شیائومی، به راحتی قابل اعتماد می شود. هدف از تولید محصولات این خانواده، جذب کاربرانی بود که توانایی خرید مدل‌های پرچم‌دار و میان‌رده‌ی این شرکت را نداشتند. شیائومی در سال 2019 ردمی را به‌عنوان برندی مستقل معرفی کرد تا تمرکز خود را روی بازار گوشی‌های رده‌بالا قرار دهد. با اینکه این روزها Redmi هم محصولاتی در حد پرچم‌داران شیائومی تولید می‌کند، اما همچنان به ارائه‌ی گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت توجه بیش‌تری نشان می‌دهد. کمپانی شیائومی زیرمجموعه‌های زیادی دارد که هرکدام از آن‌ها بخشی از سبد محصولات این برند را تامین می‌کنند.

شیائومی یک کمپانی موفق است که در زمینه ساخت وسایل الکتریکی فعالیت دارد و در سال 2010 توسط بخش خصوصی در کشور چین راه‌اندازی شد. موبایل شیائومی از پرطرفدارترین مدل های موجود در بازار رقابتی تلفن همراه است که توانسته جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند و از قیمت گوشی شیائومی مناسبی برخوردار می باشند. با خرید گوشی شیائومی از فروشگاه اینترنتی شیائومی ایران می‌توانید به مقایسه قیمت گوشی، بررسی تخصصی و در نهایت خرید بهترین گوشی شیائومی را انجام دهید. تنوع بالای موبایل های شیائومی که در زیر برند های ردمی، پوکو و بلک شارک هم موبایل های هوشمند خود را عرضه میکند، باعث شده کاربرانی که قصد خرید گوشی های شیائومی را دارند بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. مهم‌ترین علت موفقیت شیائومی، مقرون‌به‌صرفه و مناسب بودن قیمت مححصولات به خصوص در بخش گوشی‌های هوشمند بوده است. از سوی دیگر طرفداران سری نوت می‌توانند با کمترین هزینه، امکاناتی بسیار جذاب را در اختیار داشته باشند.

عرصه انواع گوشی های موبایل شیائومی ، ردمی ، بلک شارک ، پوکو و غیره با بهترین قیمت ، گارانتی 18 ماهه و در صورت انتخاب ، با کد رجیستری با کیفیت ترین محصولات شیائومی در طرح های مختلف را با کمترین قیمت فقط میتوانید از شیائومی 360 تهیه کنید. به دلیل قیمت پایین گوشی شیائومی، منطقی است که این شرکت محصولات خودش را در کشورهایی عرضه کند که مردم آن‌ها به دنبال خرید گوشی ارزان هستند. به همین دلیل، اغلب فروش محصولات شیائومی در کشورهای چین و هند انجام می‌شود. گوشی شیائومی در کشور هند، با اختلاف زیاد، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند است و به راحتی رقبایی مثل سامسونگ و آیفون را شکست می‌دهد.

Xiaomi Poco M3 Pro 5G 6/128GB mobile phone

در زمان خرید گوشی شیائومی حتما به نوع CPU و GPU که از اجزای پردازش اطلاعات و داده هستند، توجه داشته باشید. این شرکت در حال حاضر از پردازنده کوالکام در سری می و از پردازنده مدیاتک در بیشتر سری‌های ردمی استفاده می‌کند. در ادامه Poco M را این شرکت تولید می‌کند که با سری نوت و ردمی در یک سطح می‌باشد. Poco F و Poco X که از مشخصات سخت افزاری قوی‌تری برخوردار هستند و با قیمت‌های بسیار خوبی به بازار عرضه می‌شود، برای کاربران حرفه‌ای طراحی و تولید می‌شود.

گوشی شیائومی 256GB – Poco X4 GT – رم 8GB – تحویل پنج هفته کاری

همانطور که می‌دانید در سرتاسر جهان، همه روزه برای انواع محصولات برندهای مختلف هزینه‌های قابل ملاحظه‌ بسیاری صرف تبلیغات می‌شود؛ در نتیجه قیمت نهایی محصولات بیشتر می‌شود. در این بحبوحه، شرکت شیائومی هزینه‌ای صرف تبلیغ رسانه‌ای یا تلویزیونی محصولاتش نمی‌کند و تمام تبلیغات این برند از طریق شبکه‌های مجازی و توسط اینترنت صورت می‌گیرد. باید گفت که شیائومی کار خود را با رونمایی مجله خبری موبایل مارکت از رابط کاربری مبتنی بر اندروید MIUI آغاز کرد که دارای مزیت‌های بسیاری از جمله پشتیبان‌گیری ابری، استفاده آسان از پخش موسیقی و ارائه دهنده اپلیکیشن‌های فروشگاه خود بود. در نگاهی اجمالی شاید فکر کنید که لوگوی برند شیائومی تنها مخففی از Mobile Internet است، اما بر اساس برخی اطلاعات منتشر شده گفته می‌شود این برند یک نام پنهان نیز دارد که حروف Mi برگرفته از آن است.

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های ردمی نوت شیائومی، موبایل شیائومی ردمی نوت 11 پرو است که با قیمت مناسبی در اختیار علاقه ‌مندان قرار گرفته و مورد توجه بسیاری از کاربران مخصوصا در ایران قرار گرفته است. همچنین گوشی های پوکو نیز طرفداران زیادی را در ایران دارند و افرادی قصد خرید گوشی گیمینگ شیائومی را دارند، پوکو گزینه مناسبی برای این افردا می‌باشد. کمپانی شیائومی سعی دارد تا با قیمت مناسب و کیفیت عالی محبوبیت زیادی در بین مردم جهان پیدا کند. بازه های قیمتی متفاوتی برای گوشی شیائومی وجود دارد، قیمت ها از 3 میلیون تومان شروع شده و با توجه به تعداد دوربین، کیفیت پردازنده و کارایی گوشی قیمت ها کمتر و یا بیشتر می شوند. اما اگر نگاهی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی بیندازیم متوجه خواهیم شد که به نسبت کیفیت و کارایی که ارائه می دهد، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد. همچنین شما می‌توانید موبایل شیائومی یا سایر برند‌ها را با قیمت مناسب از کالاتیک خریداری کنید.

گوشی موبایل شیائومی پوکو Xiaomi Poco F4 GT 5G حافظه 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

حقیقتی که این روز ها شاهد آن هستیم، کیفیت بالای سخت افزاری محصولات شیائومی است که میدان رقابت را به تسخیر خود درآورده است. شرکت شیائومی در تولید گوشی های خود دو فاکتور مهم را در نظر می گیرد تا خرید گوشی شیائومی، اولویت اول مشتریان شود. این شرکت علاوه بر گوشی های پایین رده یا اقتصادی، میان رده و پرچمدار گوشی هایی را با مشخصات پرچمدار اما هزینه کمتر عرضه میکند که محبوب ترین آن ها گوشی موبایل Xiaomi 11T pro و این سری فروش بالا و طرفداران زیادی را دارند. گوشی شیائومی با توجه به کارکردهایی که دارند قیمت های مختلفی دارند ولی قیمت گذاری این شرکت به گونه ای بوده که تمام اقشار جامعه با هر بودجه ای توان خرید آن را داشته باشند. با مراجعه به سایت کالاتیک می توانید قیمت انواع گوشی شیائومی نوت 9، نوت 8، ردمی 9، ردمی 8 و تقریبا تمامی مدل ها و سری های آن را پیدا کنید.