لیست قیمت گوشی موبایل سونی Sony 26 آذر ایمالز-اصفهان موبایل مارکت

این قلب تپنده در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود و شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند بر اساس سیاست‌های خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنند. گوشی Sony Xperia 1 Mark 4 تک سیم‌کارته نانوسیم یا دو سیم‌کارته هیبریدی نانوسیم همزمان یکی فعال است. وزن این گوشی ۱۸۵ گرم است که به‌ عنوان یک گوشی هوشمند وزن مناسبی دارد. در این گوشی از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به جای دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

  • اگه مشکل برطرف نشد، میتونین برای دریافت راهنمایی بیشتر، از تکنسین های واحد تخصصی تعمیر موبایل در نمایندگی سونی کمک بگیرین.
  • سرعت شارژ برای یه گوشی پرچمدار اصلا بالا نیست و گوشی با استفاده از شارژر 30 واتی قرار گرفته تو جعبه توی نیم ساعت 50 درصد شارژ میشه و فول شارژ شدنش تقریبا یک ساعت و 50 دقیقه طول میکشه!
  • نکته بعدی که باید پیش از آپدیت گوشی سونی چک کرده و از آن مطمئن شوید، شارژ باتری است.
  • تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

یکی از برترین گوشی های سونی ۲۰۲۲، سونی اکسپریا 1 مارک IV است که پرچمدار آن‌ها در این سال به‌حساب می‌آید. البته مدتی از عرضه این گوشی گذشته است و هرچند که این گوشی از گوشی های جدید نیست، اما از بهترین گوشی های سونی اکسپریا است. البته خبری از نمایشگر 4K نیست ولی شما همچنان به نمایشگر فوق‌العاده 6.1 اینچی 120 هرتزی دسترسی دارید.

Sony Xperia 10 Plus-64G

چون توانسته بعد از مدت‌ها دوربینی با زوم پیوسته و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی ارائه کند. گوشی سونی Xperia 1 II نشان دهنده این است که کمپانی سونی به تمام بازخوردهای خود توجه می‌کند و سعی در رفع اشکالات موجود در نسل‌های قبل‌تر این گوشی‌ها دارد. با تمام ویژگی‌های خوبی که این گوشی برای ارائه کردن دارد، حتی اگر بهترین گوشی Sony محسوب نشود، قطعا جزو بهترین محصولات این شرکت است. اما با این حال اندازه آن برای بسیار از افراد مناسبتر محسوب می‌شود، در عین اینکه سایز آن 6.1 اینچ بوده و آنچنان کوچک محسوب نمی‌شود.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia 5 II ظرفیت 128 گیگابایت

گوشی Sony Xperia 5 II در واقع یک نسخه کوچکتر و ارزانتر از مجله خبری موبایل مارکت Xperia 1 II است. البته مطمئنا تفاوت‌هایی بیش از کوچکتر بودن صفحه نمایش برای کاهش دادن قیمت این گوشی وجود دارد. اما بهرحال این دو گوشی بیش از آنکه فکرش را بکنید به هم شباهت دارند و باید گفت که Xperia 5 II تعادل بهتری از قیمت و ویژگی‌ها را به شما عرضه می‌کند. این گوشی که یکی از برترین گوشی های سونی 2022 است، دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با رزولوشن 1080 × 2520 و رفرش ریت 120 هرتزی است که قطعا کارکرد روانی خواهد داشت. حتی گوشی Xperia 1 II هم چنین رفرش ریت بالایی ندارد و بنابراین در حداقل یک جنبه Xperia 5 II بهتر عمل می‌کند. سونی یکی از برندهای با سابقه در زمینه ساخت و عرضه گوشی‌های هوشمند است.

حافظه 32 رم 1 گیگابایت ا Sony Xperia SL 32/1 GB

دوربینی که سونی در این گوشی به‌کار گرفته، مناسب کاربرانی که با عکاسی آشنایی کافی ندارند و می‌خواهند بدون انجام تنظیمات، عکس‌های با کیفیت بگیرند نیست. ادامه عملیات آپدیت گوشی سونی ساده است و کافی است طبق دستورالعمل های ارائه شده پیش بروید تا گوشی شما به نسخه جدید اندروید آپدیت شود. دوربین سلفی به سنسور بزرگتر 12 مگاپیکسلی با اندازه 1/2.9 اینچی همانند مدل بزرگتر Xperia 1 IV با لنز 24 میلی‌متری و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 با فوکوس ثابت ارتقا یافته است. در حالی که لنز واید و تله فوتو هر دو دارای تثبیت کننده نوری نیز می باشند.

سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. استفاده از محتویات این سایت تنها با ذکر منبع و درج لینک مجاز است. می‌توانید به وسیله روش‌ها زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. میخواهید متنی را بنویسید اما چیزی که تایپ میکنید و چیزی که نوشته می شود متفاوت است .