لیست قیمت گوشی موبایل سونی Sony 26 آذر ایمالز-اصفهان موبایل مارکت

این دوربین همچنین می‌تواند فیلم‌های با کیفیت ۴K با سرعت ۲۴، ۲۵، ۳۰، ۶۰ و ۱۲۰ فریم در ثانیه بگیرد. گوشی Sony Xperia 1 Mark 4 انقلابی در زمینه دوربین تله‌فوتو داشته است. این گوشی می‌تواند زوم اپتیکال بین ۸۵ تا ۱۲۵ میلی‌متری ارائه کند. دوربین‌ها در یک جزیره بیضوی کشیده قرار گرفته‌اند که کمی بیرون‌زدگی دارد. در این طرح با خرید هر محصول یک یا چند هدیه نیز برای شما در نظر گرفته شده است که در بخش هر محصول می توانید هدیه ی آن را نیز مشاهده کنید. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

  • مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.
  • لبه بالای گوشی میکروفون و جک 3.5 میلیمتری صدا قرار داره که وجودش تو گوشی پرچمدار نکته مثبتی به حساب میاد.
  • با توجه به تاریخچه بازار در حوزه ی دیجیتال، این شرکت از معدود شرکت‌های شناخته شده ای است که همگام با معرفی تبلت و موبایل به دنیای دیجیتال توسط برندهای مشهور دنیا، اقدام به فروش…
  • وقتی گوشی هوشمند فایل های مورد نظر کاربرو دانلود نمیکنه، باید چند مورد نرم افزاری مورد بررسی قرار بگیرن.

گوشی Sony Xperia 1 Mark 4 از شارژ سریع ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند و می‌توان ظرف مدت ۳۰ دقیقه از ۱% تا ۵۰% آن را شارژ کرد. تراشه این گوشی Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1، ۴ نانومتری است. نرخ نوسازی این گوشی ۱۲۰ هرتز است و از HDR BT 2022 پشتیبانی می‌کند. رزولوشن تصویر در حالت عادی ۱۰۹۶×۲۵۶۰ پیکسل و ۱۶۴۴×۳۸۴۰ پیکسل است.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia L3 ظرفیت 32 گیگابایت

به محض ورود به موبایل تندیس با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد. آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia T3 تمام مدل های جدید Sony Xperia، دارای یک دکمه برای ریستارت کردن گوشی هستند. آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia C3 تمام مدل های جدید Sony Xperia، دارای یک دکمه برای ریستارت کردن گوشی هستند.

بهترین گوشی های سونی سال‌ها است با برند اکسپریا وارد بازار می‌شوند. در ادامه با پلازا همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به برترین گوشی های سونی ۲۰۲۲. استفاده سونی از سیستم دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی به امری عادی بدل شده مجله خبری موبایل مارکت و گوشی Xperia 5 IV نیز از این قاعده مستثنی نیست. با اینکه در این مدل خبری از لنز پریسکوپی متغیر با زوم 3 برابری و 4.4 برابری نیست ، در عوض شما بزرگنمایی بدون افت کیفیت 2.5 برابری را امسال و در این مدل دریافت خواهید کرد.

Sony Xperia E5 Dual SIM

اگه این بخش به هر دلیلی غیر فعال بشه، گوشی فایلها رو دانلود نمیکنه. برای برطرف کردن مشکل دانلود نکردن گوشی در این شرایط، باید وارد بخش تنظیمات بشین و گزینه Apps رو انتخاب کنین. بعد از طریق سه نقطه بالای صفحه، Show system apps رو انتخاب و Download Manager رو باز کنین. حالا گزینه Enable رو انتخاب کنین تا دانلود منیجر فعال بشه و مشکل دانلود نکردن گوشی سونی هم برطرف بشه.

این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.