لیست قیمت گوشی موبایل + مشاوره تخصصی رایگان خرید آپدیت 13 آذر

هر دو نوع محصول رجیستر شده و نشده در لیست فروشندگان به چشم می‌خورد با این حال توصیه می‌کنیم تا حدا امکان برای جلوگیری از هرگونه مشکل، محصول رجیستر شده خریداری کنید. رجیستر بودن یا نبودن گوشی عموما در بخش توضیحات لینک فروشگاه ذکر می‌شود. فناوری نوظهور 5G که در ابتدا فقط در پردازنده‌های پرچمدار مثل سری 800 کوالکام یافت می‌شد، اخیرا به پردازنده‌های میان‌رده‌ی کوالکام (سری 600) و برخی مدل‌های میان‌رده‌ی مدیاتک نیز راه پیدا کرده است. این در حالی است که پیاده‌سازی نسخه جدید روی گوشی‌های مختلف بر حسب برند آن‌ها مرتب انجام نمی‌شود.

  • تلفن‌های هوشمند اندرویدی توسط چندین سازنده ساخته می‌شوند، اما سیستم عامل آن توسط گوگل ارائه می‌شود، که منجر به تنوع گسترده‌تری از تلفن‌ها و قیمت‌ها برای انتخاب می‌شود، اما یکپارچگی ضعیف‌تر بین نرم‌افزار و سخت‌افزار وجود دارد.
  • تقاضا برای خرید گوشی ارزان کم نیست؛ چرا که هنوز هم با وجود تمام گوشی‌های جذاب پرچمدار، عده زیادی خرید گوشی ارزان را ترجیح می‌دهند.
  • قابلیت دیگری که این روزها به گوشی‌ها اضافه شده، شارژر با قابلیت شارژ سریع یا fast charging است.
  • این روزها بسیاری از کاربران به دنبال بازی با گوشی هستند بنابراین انتخاب موبایل مناسب با پردازنده قابل‌قبول باید در بین معیارهای مهم آن‌ها قرار گیرد.
  • قیمت گوشی بر اساس رم دستگاه نیز متفاوت باشد که گوشی‌ها دارای رم با ظرفیت 2، 3، 4، 6، 8 و 12 و گوشی های جدید تا 16 گیگابایت هستند.

سفارشات ثبت شده، بیمه می‌شوند و معمولاً بعد از 2 الی 3 روز کاری به دست شما می‌رسد ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که در صورت بروز هر مشکلی در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شما باشیم. سیاست فروش و قیمت‌گذاری شرکت‌ها چه قدر بر قیمت موبایل تاثیرگذارست؟ یکی از مواردی که در قیمت تمام شده محصول هر کمپانی تاثیرگذارست سیاست قیمت‌گذاری آنست. واقعیت این است که همیشه هم قیمت بالاتر نشانه بهتر بودن نیست و به شما توصیه می‌کنیم که قبل از خرید گوشی کمی در مورد این سیاست‌های فروش هم تحقیق کنید، برای مثال اگر برندی هزینه زیادی را صرف تبلیغات می‌کند، قطعاً قیمت‌های تمام شده محصولش نیز بالاترست. در مقابل برندی دیگر تبلیغات ندارد و همین مورد تفاوت قیمت بین دو برند را به وجود می‌آورد حتی اگر دو محصول مشخصات نزدیک به همی داشته باشند. برند های محبوب گوشی موبایل به ترتیب الویت عبارتند از سامسونگ,اپل,شیائومی,نوکیا, … گوشی‌های رجیستر نشده به صورت پیش‌فرض امکان استفاده از شبکه مخابراتی کشور را ندارند ولی در شرایط خاص با پرداخت هزینه گمرک و دیگر موارد امکان استفاده از محصول وجود خواهد داشت.

آگاهی از قیمت به روز گوشی و انتخاب بهترین ها

اکنون که این مقاله را می‌خوانید آخرین نسخه‌های اندروید 10 و اندروید پای روی جدیدترین گوشی‌های بازار پیاده‌سازی شده‌اند. اندروید معمولا محیط کاربری روان‌تر و منعطف‌تری را نسبت به iOS در اختیار کاربرانش قرار داده است. اگرچه بازار به سیستم عامل‌های اندروید و iOS محدود نمی‌شود اما حجم استقبال کاربران همواره به سمت این دو نرم‌افزار متمایل بوده است. نقد این دو سیستم عامل چیزی نیست که در قالب کلمات بگنجد و احتمالا باید با تجربه، اندروید یا iOS را ارزیابی کنید. اما به هر حال بد نیست پیش از خرید درباره هر یک از سیستم عامل‌ها نکاتی را بدانید. همین حالا جیبتان را نگاه کنید و وقتتان را برای جستجوی محصولاتی صرف کنید که در بازه قیمتی مدنظر شما قرار بگیرد.

قیمت موبایل و سیاست‌های قیمت‌گذاری

در این سری از باتری های حجیم تر و همچنین قوی تر استفاده شده است و حسگر اثر انگشت دیگر در زیر صفحه نمایش قرار ندارد و در کنار گوشی یا پشت آن قرار گرفته است. زمانی که گوشی های سامسونگ این دو سری وارد بازار شدند با سرعت بسیار زیادی در بین کاربران خرید و فروش می شد. هر کسی به دنبال خرید موبایل سامسونگ بود قطعا از این دو سری استفاده میکرد.

Samsung Galaxy A13 mobile phone (64GB,4GB RAM)

در سال 1998 مدل SGH-600 با بهره گیری از عملکرد کم مصرف توانست موفقیت های زیادی را بدست آورد. تیم تحقیق و توسعه ی سامسونگ با بهره گیری از بازار جهانی و سلایق مردم توانستند در سال 2004 اولین گوشی نسل جدید سامسونگ را در هند معرفی کنند. گوشی هوشمند مورد نظر خود را به قیمت روز از سایت کوک موبایل خرید کنید. با این حال، اگر قصد خرید یکی از گوشی های این برند را دارید، برایقیمت روز گوشی های سامسونگمی توانید به سایت ما مراجعه کنید. ماروزانه قیمت گوشی های هوشمندرا آپدیت می کنیم، جدیدترین اطلاعات و مشخصات فنی آنها را به سمع و نظر شما می رسانیم و گوشی هایی که به تازگی وارد بازار می شوند را معرفی خواهیم کرد. اگر جزء افرادی هستید که با گوشی موبایل خود زیاد عکس و فیلم می گیرید و آن را در گوشی خود ذخیره می کنید، قبل از خرید، حتماً از میزان حافظه داخلی موبایل مورد نظر خود اطلاع داشته باشید.