ماسک اشاره می کند که یک تلفن تسلا می تواند برای مجازات اپل و گوگل ساخته شود


شاید تعجب کنید که چگونه ایلان ماسک بر اساس عملکرد ناهموارش به ،وان مالک جدید توییتر به جایگاه امروزی خود رسیده است. تغییرات گیج‌کننده و غیرمنطقی او در علامت‌های تأیید صحت و ناتو، او در تصمیم‌گیری و پایبندی به آن بدون تغییر چند بار نظرش، اعتمادی را به آن مرد به ،وان ،ی که می‌تواند شرکتی مانند توییتر را اداره کند، القا نمی‌کند.

توییت امروز ماسک، اپل و گوگل را تهدید می کند که اگر توییتر از اپ استور و پلی استور حذف شود

و زم، که سابق رئیس و مدیرعامل T-Mobile جان لگر گفت که علاقه مند است جادوی خود را در توییتر انجام دهد (البته با دستمزد اجرایی فوق ستاره)، ماسک بدون اینکه حتی صدایش را بشنود او را رد کرد. با در نظر گرفتن کاری که لگر برای T-Mobile انجام داد و آن را از جایگاه خود در میان چهار ارائه دهنده بزرگ بی سیم به رتبه دوم رساند، آن مرد باید حداقل یک ملاقات شخصی داشته باشد. به هر حال، او سابقه ای خیره کننده دارد و به T-Mobile کمک کرد تا به نوآورترین شرکت در صنعت تبدیل شود.

آ،ین اخبار مربوط به ماسک و توییتر این است مولتی میلیاردر توییتی منتشر کرده است که در آن او می گوید که اگر اپل و گوگل توییتر را از فروشگاه های اپلیکیشن مربوطه خود بیرون بیاورند، ماسک چیزی را که او آن را «تلفن جایگزین» می نامد، خواهد ساخت.
بیایید همه چیز را مرور کنیم. توییتی از یک مفسر محافظه کار لیز وی، گفت: “اگر اپل و گوگل توییتر را از فروشگاه های اپلیکیشن خود راه اندازی کنند، @elonmusk باید گوشی هوشمند خود را تولید کند. نیمی از کشور با خوشحالی آیفون و اندروید مغرضانه و غافلگیر کننده را کنار خواهند گذاشت. مردی که به مریخ موشک می سازد، یک گوشی هوشمند کوچک ،انه باید آسان باشد. ، درست؟” ایلان در پاسخ نوشت: “مطمئناً امیدوارم که به این نتیجه نرسد، اما، بله، اگر انتخاب دیگری وجود نداشته باشد، یک تلفن جایگزین خواهم ساخت.”
این ما را به یاد میلیاردر دیگری می اندازد که فکر می کرد ساخت یک گوشی هوشمند رقابتی ممکن است درست در کوچه او باشد. جف بزوس و آمازون Fire P،ne را در ژوئن 2014 منتشر ،د. این گوشی، به بیان ملایم، یک ش،ت بود، زیرا طبق گزارش ها تنها 26000 دستگاه فروخته شد.
اما منحرف می شویم. در حال حاضر هیچ نشانه ای وجود ندارد اپل یا گوگل به ترتیب در حال بررسی حذف توییتر از اپ استور و گوگل پلی استور هستند. اما هرگز نمی د،د چه زم، کاری که ماسک انجام می دهد با قو،ن اپ استور و پلی استور مغایرت می یابد. اگر قرار بود گوگل توییتر را از ویترین فروشگاه اپلیکیشن اندروید حذف کند، توییتر همیشه می‌توانست به یک فروشگاه برنامه شخص ثالث مانند آمازون ختم شود که در آن توسط کاربران اندرویدی بارگذاری شود.

ساخت یک تلفن جایگزین آسان نیست

Sideload ، یک برنامه در اندروید به م،ای دانلود آن از یک فروشگاه برنامه غیر از فروشگاه Play است. از دست دادن اپ استور حتی اگر در iOS گزینه ای برای بارگذاری جانبی نباشد، ضربه بزرگی نخواهد بود. به این دلیل که حتی بدون برنامه اندروید یا iOS، توییتر از طریق مرورگر تلفن همراه در گوشی های آیفون و اندروید قابل دسترسی خواهد بود. به عبارت دیگر، فقدان برنامه بومی iOS و/یا اندروید پای، برای توییتر نخواهد بود.

ما تصور می کنیم که اگر یک تلفن تسلا توسعه یابد، ماسک یک واحد تجاری موبایل/بی سیم برای تسلا ایجاد کند. اما ایلان باید مراقب باشد که چگونه به چنین پروژه ای نزدیک می شود. به خاطر داشته باشید که دارایی او در سهام تسلا تا کنون در سال جاری 54 درصد کاهش یافته است. سهامداران تسلا ممکن است با استفاده از پول نقد و نام تسلا برای حمایت از توییتر که یکی از دارایی‌های شخصی ماسک است، با الون خیلی مهربان نباشند.

باز هم، همه اینها در این مرحله حدس و گمان است، به خصوص که توییتر همچنان یک لیست در جایگاه خوبی در فروشگاه App و Play Store است. اگر برنامه های توسعه برای یک گوشی جایگزین از قبل شروع نشده باشد، روند ساخت یک گوشی هوشمند جدید با استفاده از یک پلتفرم کاملاً جدید چندین سال طول می کشد. بنابراین، امیدواریم که آقای ماسک انتظار نداشته باشد که انگشتانش را به هم بزند و ببیند که یک گوشی جدید بلافاصله به رقیب iOS و اندروید تبدیل می شود.




منبع: https://www.p،nearena.com/news/Musk-hints-that-a-Tesla-p،ne-could-be-made-to-punish-Apple-and-Google_id143919