محدودیت‌های کووید آیفون سیتی به پایان می‌رسد، شامل سیستم نقطه به نقطه


پس از اینکه ،ت محلی کارخانه ژنگژو خود را از طبقه‌بندی «خطر بالا» حذف کرد، فا،‌کان به ا،ر محدودیت‌های آیفون سیتی برای ابتلا به ویروس کرونا پایان داد. همچنین به نظر می رسد ،ت چین در نهایت در حال پایان دادن به سیاست فوق العاده سختگیرانه COVID Zero است که پشت این محدودیت ها بود.

نکته قابل توجه این است که مونتاژ کننده آیفون به سیستم نقطه به نقطه بحث برانگیز خود پایان داده است، که منبع مهمی برای ناآرامی کارگران در کارخانه بود…

زمینه

ژنگژو که به دلیل داشتن بزرگترین کارخانه مونتاژ آیفون در جهان به ،وان شهر آیفون شناخته می شود، در حالت قرنطینه قرار گرفت.

در تلاش برای کاهش اثرات اقتصادی قرنطینه ها، کارخانه های بزرگ اجازه دارند با تغییر به تولید حلقه بسته باز بمانند، جایی که کارگران به صورت 24 ساعته در محوطه دانشگاه تا یک ماه در یک زمان باقی می مانند و در خوابگاه های مش، می خوابند. این بدیهی است که برای کارگر، که از خانواده های خود جدا شده اند و فرصت های فراغت بسیار محدودی دارند سخت است.

در مورد کارخانه فا،کان، زم، که شیوع کووید-19 در خود دانشگاه رخ داد، اوضاع بسیار بدتر شد. کارگران از کمبود غذا و دارو شکایت ،د. تعداد قابل توجهی تصمیم گرفتند از کارخانه خارج شوند و به شهرهای خود بازگردند. پیشنهادهای پاداش بعدی تأثیر محدودی داشت و عدم پرداخت آنها منجر به اعتراضات خشونت آمیز شد. تلاش برای جلب رضایت کارگران با پرداخت غرامت باعث شد بیش از 20000 کارگر ، کنند.

بیشتر ژنگژو دو هفته پیش از قرنطینه خارج شد، اما کارخانه فا،کان “پرخطر” نامیده شد و بنابراین در تولید حلقه بسته باقی ماند.

ا،ر محدودیت‌های کووید شهر آیفون به پایان می‌رسد

بلومبرگ گزارش ها حاکی از آن است که تولید حلقه بسته اکنون به پایان رسیده است و ا،ر محدودیت های COVID برداشته شده است.

این شامل سیستم بحث‌برانگیز و بسیار نامحبوب «نقطه به نقطه» می‌شود که در آن کارگران فقط اجازه داشتند مستقیماً بین خوابگاه و محل خود در خط تولید حرکت کنند، بدون هیچ جابجایی دیگر در کارخانه. این به م،ای عدم دسترسی به کافه تریا و امکانات تفریحی بود.

گروه فناوری فا،کان، مونتاژکننده اصلی آیفون‌ها برای شرکت اپل، ا،ر محدودیت‌های ضد کووید را در کارخانه خود در ژنگژو چین کاهش می‌دهد – تاسیساتی که به نقطه‌ای در تلاش‌های این کشور برای مهار عفونت تبدیل شده بود.

Foxconn که با نام Hon Hai Precision Industry Co. نیز شناخته می شود، اعلام کرد که به سیستم نقطه به نقطه خود پایان می دهد. […] طبق بی،ه ای در حساب رسمی وی چت چهارشنبه شب.

نشانه هایی مبنی بر پایان سیاست کووید صفر چین

در نهایت نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد ،ت چین ممکن است از سیاست بسیار نامحبوب COVID Zero خود دست بکشد، که در آن کل شهرها در صورت شناسایی تعداد انگشت شماری از عفونت ها در قرنطینه شدید قرار می گیرند.

مهم‌تر از همه، افرادی که آزمایششان مثبت است، اکنون اجازه دارند به جای فرستادن به مراکز قرنطینه ،تی، در خانه قرنطینه شوند.

[Additional] این اقدامات شامل تسریع وا،یناسیون در میان سالمندان و جلوگیری از تعیین مناطق بزرگ به ،وان مناطق پرخطر است که منجر به محدودیت‌های قرنطینه در کل مجتمع‌های مس، و سایر مکان‌ها شده بود. کد سلامت سبز در برنامه‌های تلفن هوشمند ردیابی تماس دیگر برای سفرهای داخلی یا ورود به بیشتر مکان‌ها مورد نیاز نیست.

هنوز هم احتمالاً زمان زیادی برای افزایش تولید آیفون 14 پرو تا جایی که عرضه با تقاضا متعادل می شود، طول می کشد، اما حداقل کارگران آیفون شرایط کاری به طور چشمگیری بهتری خواهند داشت. این به ،ه خود باید به فا،کان کمک کند تا کارکنان بیشتری را برای جایگزینی ،، که ، کرده اند استخدام کند.

ع،: ژان ب،/پاشیدن

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای ،ب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:


منبع: https://9to5mac.com/2022/12/16/ip،ne-city-covid-restrictions/