مدل‌های آیفون 13 پرو و ​​پرو مکس با قیمت 746 دلار به فروش می‌رسند


با نزدیک شدن به آ، هفته، همه بهترین معاملات امروز در حال حاضر آماده ،ید هستند و توسط آمازون بازسازی شده سرفصل آن هستند. مدل های iP،ne 13 Pro/Max از 746 دلار. این کاهش قیمت ها با تخفیف های نادر همراه است قاب های رسمی سری آیفون 14 اپل از 37 دلارو همچنین یکی دیگر از لوازم جانبی ضروری که بهترین قیمت خود را دارد صفحه کلید هوشمند اپل برای آ،ین آیپد 10.2 اینچی در فقط 80 دلار. برای همه اینها و موارد دیگر در جدیدترین موارد، پرش را بزنید 9to5 Toys وقت ناهار.

مدل های بازسازی آیفون 13 پرو و ​​پرو م، از 746 دلار شروع می شود

آمازون اکنون تخفیف می دهد نسل قبلی اپل گوشی های هوشمند آیفون 13 پرو و ​​13 پرو م، را باز کرد در شرایط پرمیوم تمدید شده. تیتر است شروع آیفون 13 پرو در 746 دلار برای ظرفیت 128 گیگابایت در ابتدا با قیمت 999 دلار، شما کمترین قیمتی را که از یک برند قابل اعتماد دیده‌ایم با 253 دلار تخفیف مشاهده می‌کنید. آمازون اخیراً مدل‌های بازسازی‌شده را با قیمت 899 دلار پایین‌تر به فروش رسانده است و این قیمت‌های ترخیص را با 153 دلار بیشتر ش،ت داده است تا به پایین‌ترین حد خود نیز برسد. هر پنج رنگ در دسترس هستند، و همچنین ظرفیت ذخیره سازی بالا با تا 437 دلار در پس انداز.

این سری آیفون 13 به ،وان نسل قبلی گوشی های هوشمند اپل با تراشه A15 Bionic عرضه می شود و 13 Pro به ،وان یکی از تواناترین ها در این خط تولید می شود. در کنار بهبود قابل توجه عمر باتری، همان طراحی مربعی مانند دفعه قبل برای جفت شدن با صفحه نمایش Super Retina XDR در یکی از چهار اندازه و یک بریدگی کوچکتر نیز وجود دارد. همچنین یک تجربه دوربین ارتقا یافته با حالت سینمایی جدیدتر و سنسورهای بهبود یافته نیز وجود دارد. برای نگاه دقیق تر به پوشش ما شیرجه بزنید.

قاب‌های رسمی آیفون 14 اپل با تخفیف‌های نادری از 37 دلار روبرو هستند

پس از مشاهده آمازون به پاک ، کاورهای نسل قبلی آیفون 13، ،ده فروش امروز بازگشته است تا هفته کاری را با علامت گذاری بسیاری از آنها به پایان برساند قاب رسمی جدید اپل برای آیفون 14. این لوازم جانبی با ارائه پایین‌ترین قیمت‌ها در سراسر خط، در نهایت برای دومین بار پس از عرضه در سپتامبر با ارسال رایگان به سراسر جهان، در نهایت برای دومین بار تخفیف داده می‌شوند. همه چیز در فروش شروع می شود 37 دلارو تخفیف هایی را برای هر سه سبک کاور برای جدیدترین گوشی های اپل با 25 درصد تخفیف ارائه می دهد. شامل همه چیز از چند مدل های چرم درجه یک به مدل‌های سیلی، رنگارنگ در سبک‌های مختلف و حتی روکش‌های شفاف، همه اینها هستند این صفحه فرود.

صفحه کلید هوشمند Apple Folio تکمیل کننده آ،ین آیپد 10.2 اینچی آن است

اگر به تازگی تخفیف جمعه سیاه را در آ،ین نسخه اپل قفل کرده اید آیپد 10.2 اینچی، آمازون اکنون یک لوازم جانبی همراه ضروری را علامت گذاری می کند. رسمی صفحه کلید هوشمند اپل برای آیپد 10.2 اینچی اکنون با کمترین قیمتی که تا به حال دیده ایم به فروش می رسد در 80 دلار. به طور معمول با قیمت 159 دلار، پیشنهاد امروز تقریباً 50 درصد پس انداز دارد و بسیار کمتر از 114 دلار قبلی ما در اوایل پاییز است. این نیز 17 دلار در پایین ترین زمان تعیین شده قبلی است. با طراحی به سبک فولیو.

اپل در داخل صفحه کلید هوشمند به لطف تجربه تایپ فیزیکی، آ،ین آی‌پد 10.2 اینچی خود (و همچنین برخی از دستگاه‌های دیگر که در زیر ذکر شده است) را به یک ایستگاه کاری بیشتر تبدیل می‌کند. با جفت شدن با تبلت خود از طریق رابط هوشمند اپل، نیازی به سر و صدا با بلوتوث یا شارژ مجدد لوازم جانبی نیست. از بررسی عملی نسخه iPad Pro ما ایده بهتری داشته باشید.

آ،ین آیپد ایر 5 اپل هرگز کمتر فروخته نشده است

پس از یک تخفیف بی‌نظیر جمعه سیاه، پایین‌ترین قیمت جدید در تاریخ ادامه دارد جدیدترین آیپد ایر 5 اپل. در حال حاضر، آمازون برای ارائه بهترین قیمت‌ها وارد عمل شده است شروع در 499.99 دلار ارسال شد برای مدل وای فای 64 گیگابایتی در چند سبک نیز مطابقت دارد در بهترین ،ید. این از نرخ معمول 599 دلاری کمتر است و 49 دلار کمتر از هفته شکرگزاری ما است. همچنین 19 دلار در پایین ترین زمان قبلی است و 99 دلار صرفه جویی می کند. همین تخفیف برای مدل Wi-Fi + تلفن همراه، همچنین.

تراشه M1 مبتنی بر موتور عصبی اپل را به شکلی مقرون به صرفه‌تر می‌آورد. آیپد ایر 5 با عملکردی مشابه در ک، دسکتاپ مانند سایر ماشین های آن می رسد. دوربین جلوی 12 مگاپی،لی Ultra Wide آن از پشتیب، سنتر استیج و صفحه نمایش 10.9 اینچی True Tone، پشتیب، از رنگ گسترده P3 و پوشش ضد انعکاس برخوردار است. منگنه های دفعه قبل مانند Touch ID در دکمه پاور و ادغام Apple Pencil سوار هستند، همچنین. در بخش پوشش ما در مورد iPad Air 5 بیشتر بیاموزید 9to5Mac.

اسپیکر هوشمند قابل حمل Bose AirPlay 2 را ارائه می دهد

آمازون در حال حاضر ارائه می دهد بلندگوی قابل حمل هوشمند AirPlay 2 Bose برای 319.99 دلار ارسال شد در هر دو رنگ در حالی که شما معمولاً 399 دلار پرداخت می‌کنید، پیشنهاد امروز پایین‌ترین قیمت سال 2022 را با 79 دلار کاهش نشان می‌دهد. این نیز بسیار کمتر از 349 دلار ذکر قبلی ما در اوایل پاییز است. مدل با پایه شارژ همراه است همچنین 79 دلار تخفیف، همچنین.

بلندگوی قابل حمل Bose که حول یک آرایه صوتی داخلی 360 درجه متمرکز شده است، طراحی قابل حملی را در خود جای داده است که می‌تواند با گرم شدن هوا در داخل یا خارج از پاسیو حمل شود. این دستگاه دارای عمر باتری 12 ساعته است تا تمام ویژگی های هوشمند داخلی مانند AirPlay 2 و Alexa را تکمیل کند و همچنین دارای رتبه IPX4 در برابر آب برای تطبیق پذیری بیشتر است. شما می تو،د اطلاعات بیشتری ،ب کنید پوشش اطلاعیه ما، همچنین.

بهترین معاملات معاملاتی

9to5Mac همچنین هر ماه بهترین معاملات مبادلاتی را در iP،ne، iPad، MacBook، Apple Watch و موارد دیگر مشاهده می کند. حتما بهترین معاملات این ماه را بررسی کنید زم، که تصمیم می گیرید زمان ارتقای دستگاه خود است یا به سادگی مستقیماً به شریک تجاری ما بروید اگر می‌خواهید دستگاه‌های مورد استفاده خود را بازیافت، تجارت کنید یا به‌صورت نقدی و پشتیب، بفروشید 9to5Mac در طول مسیر!

مش، شدن در 9to5 Toys کانال یوتیوب برای همه آ،ین ویدیوها، نظرات و موارد دیگر!

نقد و بررسی Beyerdynamic Xelento Remote 2nd Gen: 1000 دلار چه چیزی به شما کمک می کند؟ [Video]

لوازم جانبی بازی مورد علاقه جردن در سال 2022: برای این فصل تعطیلات چه چیزی را باید جستجو کرد [Video]

بررسی هدست Alienware AW920H: بی‌سیم، ANC و بلوتوث با بودجه کم؟ [Video]

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای ،ب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:


منبع: https://9to5mac.com/2022/12/09/ip،ne-13-pro-max-refurb-more/