مرکز آموزش تخصصی مایکروسافت اکسل Excel برگزار کننده دوره ای اکسل و پاور پوینت و داشبورد | آموزشگاه آپادانا تبریز

مرکز آموزش تخصصی مایکروسافت اکسل Excel برگزار کننده دوره ای اکسل و پاور پوینت و داشبورد | آموزشگاه آپادانا تبریز

در آموزش اکسل تصویری به صورت کامل مدیریت فایل در اکسل به شما آموزش داده شده است و شما میتوانید به صورت تصویری کار با این نرم افزار را یاد بگیرید. در این دوره آموزش کامل excel به شما ارائه میشود و علاوه بر تدریس سرفصل های استاندارد سازمان فنی حرفه ای تلاش اساتید در آموزش کامل excel مطابق با نیاز های بازار کار است. در دوره فیلم آموزش اکسل ۲۰۱۶ به زبان فارسی شما به تمامی مباحث اکسل از جمله مبحث ماکرو ها به صورت کاملا حرفه ای و کاربردی مسلط می شوید. اگر بازهم در مورد آموزش اکسل پیشرفته رایگان سوالی داشتید و میخواستید قسمت خاصی در این فیلم ها آموزش داده شود میتوانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت آن ها را در این صفحه قرار دهیم.

  • همچنین میتوانید ادامه فیلم های آموزش اکسل را 60 قیمت با قیمت 60 هزار تومان خریداری کنید.
  • که تمامی این موارد در فیلم آموزشی اکسل ۲۰۱۶ به صورت جز به جز آموزش داده می شود.
  • برای اینکه بتونیم لیست بدون تکرار از داده ها داشته باشیم، از دو روش میتونیم استفاده کنیم یکی استفاده از Unique record only از ابزار Advanced Filter و دیگری استفاده از ابزار Remove Duplicate.
  • و در آخر ، پیش نیاز این دوره عشق و علاقه برای ورود به بازار کار است و پیش نیاز دیگری نیاز ندارد.

گاهی اوقات در حین ورود داده و ایجاد دیتابیس، لازم هست که سطر یا ستونی حذف یا اضافه بشه. قانون کلی برای حذف و اضافه کردن سطر و ستون این هست که تعداد سطر و ستون در اکسل ثابت هست و کم و زیاد نمیشه و ما با حذف و اضافه، فقط ستون ها و سطر ها رو جابجا میکنیم. به طور کلی، گذراندن دوره اکسل می تواند مهارت های ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهد که در بسیاری از صنایع قابل اجرا هستند و می توانند به شما در دستیابی به اهداف شغلی خود کمک کنند. بسیاری از ابزارها و توابع دیگر در اکسل موجود است که می توان از آنها برای انجام طیف وسیعی از وظایف، از ورود داده های اولیه گرفته تا تحلیل و مدل سازی پیشرفته داده ها استفاده کرد. جهت مشاهده آموزش Pivot Table در اکسل همراه با 1 نکته طلایی کلیک نمایید.

دوره طراحی و صدور حرفه ای فاکتور در اکسل+چند ارزی

دومین مبحث آموزشی چریکت‌های ارمایل، مایکروسافت اکسل بود که درحال حاضر برای دانلود رایگان و استفاده خدمت شما عرضه شده است. همان‌طور که اشاره شد، محتوای سلول‌ها یا مقدار هستند یا فرمول، برای انجام محاسبات از امکانات فرمول‌نویسی Excel استفاده می‌شود. در درس چهارم از این آموزش با اصول کار با فرمول‌ها و امکانات محاسباتی Excel آشنا خواهید شد. خدمات منتورینگ به معنای برخورداری دانشجو از راهنما یا پشتیبان علمی در طول گذراندن دوره می‌باشد. این خدمات شامل پاسخگویی به سوالات آموزشی(در قالب تیکتینگ)، تصحیح آزمون یا پروژه های دوره و ارائه باز خورد موثر به دانشجو می‌باشد. سپس نشانگر ماوس را مثل تصویر زیر، روی خط میان دو ستون نگه دارید تا نشانگر ماوس به فلشی چهار جهته تغییر شکل دهد.

تنظیمات ذخیره اتوماتیک و بازیابی فایل اکسل

– برای انتخاب کاربرگ جاری کافی است کلیدهای Ctrl + Shift + Spacebar را بزنیم. اگر میخواهید با درصدگیری در اکسل آشنا شوید و اطلاعات لازم را در این حوزه کسب کنید مقاله محاسبه درصد در اکسل به شما پیشنهاد میشود. مزیت آموزش حضوری اکسل به صونرت عمومی این است که سوالات زیادی مطرح میشود و این سولات ممکن است روزی سوال شما هم باشد که پیش تر پاسخ آن داده میشود و دیگر با این اشکال رو به رو نخواهید شد. مدیریت فاکتور‌ها و رسید‌، پیگیری پروژه ‌ها، ثبت سوابق سلامت اشخاص، مدیریت برنامه ‌ها و تقویم، ایجاد چک لیست و لیست وظایف، محاسبات مالی، وام و بدهی ، مدیریت اموال جزو مهمترین کاربرد های اکسل است. در انتها پس از خواندن این مطلب آموزشی از شما دعوت می کنیم که برای صرفه جویی بیشتر در زمان موقع کار با اکسل، این مقاله دیجیاتو را هم از دست ندهید. لازم به ذکر است که الگوهای آماده زیادی برای اکسل در سطح اینترنت وجود دارد که با یک جستجوی ساده در گوگل می‌توانید به آن‌ها برسید.

محیط نرم افزار اکسل Excel

از نرم افزار های پرکاربرد حسابداری که یادگیری آن راحت بوده و شما میتوانید به سرعت فوت و فن های آن را یادگرفته و جذب بازار کار شوید نرم افزار اکسل میباشد. آموزش صفر تا صد اکسل نیاز به کسب تجربه از اساتید ماهر و حرفه ای دارید و بهترین کار این است که در میان آموزشگاه ها و آموزش های مختلف تحقیقات گسترده ای انجام دهید تا بتوانید بهترین و تخصصی ترین آموزش را دریافت کنید. مهمترین ویژگی آموزش اکسل مقدماتی تا پیشرفته در آموزشگاه حسابداری آریا تهران این است که این آموزش به زبان ساده بوده و شما میتوانید بدون هیچ پیش نیازی این آموزش را دریافت کنید و به یک حسابدار حرفه ای تبدیل شوید.