مشخصات، قیمت، خرید و فروش گوشی موبایل هوآوی

اگر به دنبال انتخاب و خرید گوشی موبایل هواوی هستید، گوشی های سری P و همچنین سری Y با تنوع بسیار بالا و مدل های مختلفی پیش روی شما قرار خواهد داشت. در کنار این موارد انواع گوشی های موبایل هواوی در رده‌های مختلف نیز به بازار عرضه می شوند. به عنوان مثال گوشی موبایل هواوی پایین رده با قیمت بسیار مناسب می تواند برای کاربرانی که نیاز به استفاده از سخت افزارها و قابلیت های مختلف ندارند گزینه ای ایده‌آل محسوب می‌شود.

با وجود این که در ابتدا سری Honor و Ascend به صورت همزمان به بازار عرضه می شدند، ولی هواوی تصمیم گرفت که محصولات هانر را به صورت مستقل در سال ۲۰۲۰ تولید نماید. خرید موبایل کار خیلی آسانی نیست چرا که با پیشرفت فناوری‌هایی که در ساخت گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند,امروزه گوشی‌های هوشمند توانسته ‌اند به راحتی جای خود را در بین وسایل شخصی کاربرانشان باز کنند و به یکی از وسایل پرکاربرد تبدیل شوند. شاید این اتفاق برای شما افتاده باشد که بعد از خرید گوشی از خریدن آن پشیمان باشید و به فکر تعویض و یا خرید مجدد گوشی باشید. موارد زیر نکات مهمی هستند که باید در هنگام خرید با توجه به نیاز کاربر در نظر گرفته شود. سری Y شامل گوشی های میان رده هوآوی می‌شود که هر یک قابلیت‌های خاصی را به کاربران ارائه می‌دهند. اگر بخواهیم سه تا از بهترین ها تا سقف ۵میلیون تومان را نام ببریم می توان به گوشی های زیر اشاره کرد.

  • همین مسئله سبب می‌شود که خیلی از مصرف‌کنندگان گوشی‌های هوشمند قید خرید گوشی هواوی یا خرید گوشی هانر را بزنند.
  • این گوشی موبایل در سال گذشته در بازارهای جهانی عرضه شده و با وجود امکانات فوق‌ العاده و کیفیت بالا، از قیمت بسیار خوبی برخوردار است.
  • استفاده از قطعات جدید شرکت HiSilicon در تراشه ی گوشی هواوی اسند پی 7 از اولین گام های سال 2014 برای شرکت هواوی بود، کایرین 910T تراشه ی بکار برده شده در هواوی اسند پی 7 است که هنوز هم از هسته ی Cortex-A9 بهره می برد.
  • این گوشی به سیستم عامل HarmonyOS 2.0 هواوی مجهز است که آمارها نشان می‌دهد نه تنها می‌تواند تمام برنامه‌های اندرویدی را اجرا کند، بلکه سرعت و عملکرد بهتری از خود اندروید در اجرای آن‌ها دارد.
  • اگر گوشی موبایل هواوی سری P تنها مشابه گلکسی سری S است، گوشی هواوی سری Mate عینا همان مشخصات گوشی‌های نوت سامسونگ را دارند.

چشم‌بادامی‌ها همانند گذشته به AOSP یا پروژه‌ی متن‌باز اندروید دسترسی داشتند؛ اما باید فکری برای جای خالی اپلیکیشن‌های گوگل می‌کردند. با وجود این، همچنان امکان نصب سرویس‌های گوگل در گوشی های هواوی توسط کاربر نیز وجود دارد؛ البته این کار نیاز به انجام کارهای اضافی دارد و شاید برای کاربران عادی چالش‌برانگیر باشد. هواوی اخیرا اعلام کرده است که تمامی گوشی‌های اخیر این شرکت در آینده به هارمونی او اس (سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت) به‌روزرسانی خواهد شد. باید اذعان داشت چینی ها در بخش طراحی بیشتر پیرو هستند تا پیشرو اما هواوی بارها ثابت کرده است که همیشه تابع این اصل نیست. اگر به آلبوم عکس گوشی هواوی در سال‌های اخیر مراجعه کنید، نوآوری‌های طراحی زیادی در بخش طراحی گوشی‌های بالارده این شرکت خواهید دید.

گوشی موبایل هوآوی آنر Honor X9 128GB Ram8

عوامل زیادی در مشخص کردن قیمت گوشی‌های هواوی و خرید گوشی موثر هستند و هر چه کیفیت گوشی بیشتر باشد قیمت بالاتری دارد. هواوی با ارائه کیفیت مناسب به سرعت به یکی از محبوب‌ترین مارک‌های گوشی هوشمند در جهان تبدیل شده است. درک دلیل این امر آسان است، زیرا این شرکت دستگاه‌های مقرون به صرفه و گوشی‌های پرچمدار برتری عرضه می‌کند. قیمت گوشی huawei رنج مختلفی را شامل می‌شود که مناسب با هر‌ بودجه‌ای است، اما باید قبل از خرید به بررسی قیمت روز گوشی هواوی بپردازید. گوشی Huawei مدل Y7A بهترین و خوش قیمت‌ ترین گوشی هوآوی در کیفیت میان رده است.

این گوشی موبایل در سال گذشته در بازارهای جهانی عرضه شده و با وجود امکانات فوق‌ العاده و کیفیت بالا، از قیمت بسیار خوبی برخوردار است. البته این مدل موبایل هوآوی، ظرافت زیادی ندارد و ضخامت آن 3/9 میلی‌متر بوده و وزنی در حدود 206 گرم دارد. گوشی هواوی ثابت کرد که بودجه پایین تر دلیل مناسبی برای آن نیست که مخاطبان در انتخاب یک گوشی هوشمند قید زیبایی ظاهری را بزنند، در طراحی ظاهری این اسمارت فون ها نهایت ظرافت و سلیقه در رنگ، چیدمان لنز ها و … جالب است که بدانید پس از آن که کمپانی اپل با طراحی تمام صفحه آیفون ایکس را برای اولین بار به بازار ارائه کرد، شرکت هواوی دومین شرکتی بود که با عرضه NOVA3e به صورت تمام صفحه خود را به سرعت به روز کرد. طرفداران این برند ظرافت و زیبایی ظاهری را یکی از ویژگی های مثبتی می دانند که آن ها را مشتاق به خرید گوشی هواوی می کند.

همچنین در برخی از موبایل‌ های هوآوی قابلیت‌ هایی وجود دارد که در برندهای دیگر دیده نمی‌شود پس نباید هیچگاه این برند را دست کم گرفت. همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم، هواوی محصولات مختلفی هم‌چون لپ‌تاپ، ساعت‌های هوشمند و… تولید می‌کند. مشابه به اپل و با الهام‌گرفتن از آن، هواوی نیز قابلیت‌های مختلفی در دستگاه‌های اختصاصی‌اش قرار داده که با داشتن همه آن‌ها می‌توانید بهترین عملکرد این دستگاه‌ها را مشاهده کنید. قیمت روز انواع گوشی هواوی در دو سری P و Mate بسیار بالا است و کمپانی برای کسب بازارهای مختلف، به یک گوشی قیمت مناسب نیز نیاز داشت. اگه قصد خرید گوشی هواوی رو دارید، من به شما سری های جدید هواوی از سال 2021 به بعد رو پیشنهاد میکنم. رایااستور یه موتور جستجوی هوشمنده که قیمت گوشی های هواوی رو از سایت های معتبر استعلام میکنه و برای خرید شما قرار میده.

گوشی Huawei Y8s

محصولاتی که با این سری وارد بازار می‌شوند، عمدتاً طراحی زیبا و جوان پسندی دارند و امکانات خوبی از جمله دوربین‌های سلفی و پشتی بسیار باکیفیتی را ارائه می‌کنند. هواوی می‌گوید این گوشی‌ها مختص جوانانی است که قصد دارند یک گوشی زیبا و البته کارآمد را در دست بگیرند. اما هواوی برای افرادی که بودجه کمی برای خرید یک گوشی جدید دارند هم چاره‌ای اندیشیده و گوشی‌های پرفروش سری Y خودش را ارائه کرده است.

گوشی هواوی Y8p دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت

سپس هواوی گوشی‌های اندرویدی متعددی را وارد بازار کرد که اکثر آن‌ها تحت برند Ascend به فروش می‌رسیدند. با این حال، هواوی در سال ۲۰۱۵، ساخت رده‌ی Ascend را متوقف کرد و روی ساخت محصولات سری P خود که با گوشی هواوی P8 آغاز شدند، تمرکز کرد. تمرکز اصلی برند هواوی بر تولیدگوشی هواوی و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط است. از دیگر محصولات شرکت هواوی می توان به مودم های بی سیم و با سیم، ماژول ها، set top box و محصولات ویدئویی است. تنها در سال 2010 هواوی توانست 120 میلیون دیوایس فعال را به سراسر جهان عرضه کند. 30 میلیون از این دیوایس ها سهم گوشی هواوی بود که به بازارهای ژاپن و آمریکا و اروپا صادر شد.