مشخصات، قیمت، خرید و فروش گوشی موبایل هوآوی-اصفهان موبایل مارکت

فرآیند انتخاب بهترین گوشی هوآوی در سطوح مختلفی از جمله اندازه صفحه نمایش، فناوری دوربین، فضای ذخیره سازی، باتری و غیره قابل انجام است. هوآوی در جولای 2003 بخش گوشی خود را تاسیس کرد و U626 اولین گوشی هواوی با شبکه ارتباطی 3G در سال 2005 تولید شد. با روند پیشرفت فناوری و تکنولوژی گوشی های هواوی نیز طی این سال ها با کیفیت تر و جذاب تر شده اند. قیمت گوشی های هواوی نسبت به برند های سامسونگ، شیائومی و آیفون پایین‌تر است.

  • Ltd یک شرکت بین‌المللی چینی است که دفتر مرکزی آن در شنژن، گوانگدونگ واقع شده است.
  • در ساختار این سری از گوشی های هواوی نیز از سخت افزاری قدرتمند استفاده شده است که همین موضوع سبب شده تا بالاترین جایگاه را درلیست قیمت گوشی هواوی داشته باشند.
  • خرید موبایل کار خیلی آسانی نیست چرا که با پیشرفت فناوری‌هایی که در ساخت گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند,امروزه گوشی‌های هوشمند توانسته ‌اند به راحتی جای خود را در بین وسایل شخصی کاربرانشان باز کنند و به یکی از وسایل پرکاربرد تبدیل شوند.
  • در سال 2013 با رونمایی از اسند دبلیو 1 هواوی اولین گوشی غیراندرویدی خود را وارد بازار کرد.

تراشه اختصاصی هواوی (کایرین) در اکثر گوشی های این برند مورد استفاده قرار گرفته است که از نظر قدرت پردازش و بهینه بودن با تراشه اگزینوس برابری می‌کنند اما توان رسیدن به چیپست های قدرتمند اسنپدراگون را ندارد. در ادامه به بررسی قیمت گوشی های هواوی می‌پردازیم و قیمت انواعگوشی هواوی را بایکدیگر مقایسه می‌کنیم. فروشگاه اینترنتی کلاتیک، یک فروشگاه اینترنتی معتبر و تخصصی خرید گوشی موبایل است که در آن انواع گوشی هواوی، نظیر پرچمداران سری Mate و P یا میان‌رده‌های چون سری Nova و Y به فروش می‌رسد. برای مطلع شدن از قیمت گوشی هواوی کافی است تا به وب‌سایت کلاتیک سر بزنید و قیمت موبایل هواوی را در لحظه مشاهده کنید. چنانچه تمایل به خرید گوشی هواوی دارید، ما در کلاتیک شما را به بهترین نحو در انتخاب و خرید بهترین گوشی هواوی راهنمایی می‌کنیم تا تجربه خوبی از یک خرید اینترنتی داشته باشید.

به همین خاطر کسانی که یک ابزار دیجیتالی خود را از این کمپانی می‌خرند، سعی می‌کنند سایر محصولات این برند را نیز خریداری کرده تا از تمام قابلیت‌های موجود استفاده کنند. طراحی‌های بسیار زیبا، رنگ‌های شاد مجله خبری موبایل مارکت و البته دوربین‌های بسیار خوب، توانسته قشر جوان را به این گوشی‌های جذب کند. آنر یکی از زیربرندهای کمپانی هواوی بود که در سال 2020 فروخته شد تا بتواند به‌عنوان یک شرکت مستقل فعالیت خود را ادامه دهد.

گوشی Huawei Nova 5T

اگر این محصول را خریداری کرده‌اید و یا تجربه استفاده از آن را دارید، می‌توانید نظر خود ثبت کنید. به غیر از کمپانی اپل، کمپانی‌های کمی هستند که تمام سخت‌افزارهای خود را به‌صورت اختصاصی بسازند و هواوی جزو معدود برندهایی است که این کار را انجام می‌دهد. هواوی در طی این سال‌ها توسعه و گسترش یافت و از سایر رقبای خود نیز پیشی گرفت. بسیاری از سرویس های ناوبری، از جمله CityMapper، از Google API در پس زمینه استفاده می کنند، بنابراین کار نمی کنند. در ادامه این راهنما به جزئیات بیشتری در مورد چرایی آن می پردازیم، اما ابتدا بیایید ببینیم که آیا تلفن های هوآوی برای خرید و استفاده ایمن هستند یا خیر. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.

با این حال، گوشی هواوی در حال حاضر بر روی سیستم عامل اندروید اجرا نمی شود، اما به نظر می رسد عملکرد کلی آن در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند برتر درجه یک است. علاوه بر این، این شرکت به طور معمول اعضای جدیدی را به تقریباً هر سری گوشی های هوشمند دیگری که دارد اضافه می کند. برای کمک به شما در رتبه بندی گوشی های هوشمند، لیست قیمت موبایل هواوی 2022 ویژه و دقیق را به شما ارائه می کنیم که قصد دارید بین یک دستگاه هوآوی به عنوان گوشی هوشمند بعدی خود یکی را انتخاب کنید. مکمل بخش سخت‌افزار در گوشی های اندرویدی بخش نرم‌افزار است که تأثیر قابل توجهی در کار کردن افراد با گوشی دارد.

HUAWEI مشکی 16 گیگ 4g

پیشنهاد ویژه شرکت هواوی برای کاربران راننده اسنپ، خرید گوشی مدل Nova Y70 است. یک گوشی با سیستم عامل قدرتمند، باتری مناسب، و البته پایین‌ترین قیمتی که ممکن است در بازار و یا به صورت آنلاین بتوانید پیدا کنید. هواوی خیلی سریع توانسته به یکی از بزرگترین فعالان در حوزه گوشی‌های هوشمند تبدیل شود .این شرکت پرچمداران خود را تحت سری میت و P وارد بازار کرده است که جزو بهترین گوشی ها محسوب می‌شوند. سری P اندکی شبیه به سایر گوشی‌ها هستند، در حالی که سری میت با توجه به قدرت عکاسی و کیفیت بالا آن در بین رقبا حرفی برای گفتن دارند. خوشبختانه تمامیگوشی های هوآوی از منوی فارسی پشتیبانی می‌کنند که همین موضوع به محبوبیت این برند در بازارهای ایران افزوده است و کاربران بسیاری را به خرید گوشی هواوی متمایل ساخته است.

شرکت مخابرات چینی‌ از سال 1997 تلفن های همراه هواوی را تولید‌‌‌‌‌ کرده است.آخرین عرضه گوشی هوآوی enjoy 20se است. این گوشی هوشمند در دسامبر سال 2020 به بازار عرضه شد، با وجود سایت معتبر و فراوان خرید گوشی هوآوی را آسان کرده است . در حالی که چندین سال بازار کشور ما در قبضه گوشی های ارائه شده توسط سامسونگ قرار گرفته بود، ولی یک شرکت چینی توانست به خوبی در این زمینه به رقابت با کمپانی قدرتمند سامسونگ بپردازد. هواوی یکی از برندهای تولید کننده گوشی‌های هوشمند در چند سال اخیر به واسطه تنوع بسیار بالای که در محصولات خود داشته، فروش بسیار بالایی در جهان خصوصاً کشورهای آسیایی برای خود رقم زده است. گوشی های هوشمند ارائه شده توسط هواوی با سخت افزارهای ایده‌آل، قابلیت‌های متنوع و قیمت مقرون به صرفه، روانه بازار می شوند.

گوشی هانر7ایکس

در کلاتیک، برای انواع گوشی هواوی صفحات جداگانه‌ای ساخته شده است تا بتوانید مشخصات گوشی مورد نظر بررسی کنید و از قیمت روز گوشی هواوی مطلع شوید. این شرکت با تولیدات خاص خود در زمینه‌ های مختلف مخابراتی در کل جهان شناخته شده است. با این توصیف‌ ها دلیلی وجود ندارد که هنگام خرید یک موبایل هوشمند به فکر هواوی نباشید؛ تا انتها با ما همراه باشید تا مشخصات این محصولات از جمله قیمت گوشی هواوی، صفحه نمایش و … فروشگاه اینترنتی کالاوما، با تجربه‌‌ای چندین ساله در بازارهای دیجیتال و کالاهای تکنولوژی، همواره سعی دارد تا خریدی مطمئن با قیمت مناسب برای همراهان عزیز خود فراهم نماید.

هواوی مدعی‌‌ست این سری از گوشی‌ها دارای قوی‌ترین باتری گوشی هستند به طوری‌که می‌توانید مدل nova Y70 را یک‌بار شارژ کرده و تا 3 روز از شارژ کردن آن بی نیاز باشید. لیست موبایل هواوی به شما کمک می کند تا مقایسه کامل قیمت هواوی را بین تمام دستگاه های این شرکت که در حال حاضر در بازار هستند به دست آورید. با تعداد زیادی گوشی هوشمند در محدوده قیمتی بسیار مشابه، لیست قیمت هوآوی با دقت طراحی شده ما نیز پس از کلیک بر روی یک گوشی خاص، با بررسی دقیق و صادقانه توسط کارشناسان دارسو پیگیری می شود تا بتوانید تفاوت های این دستگاه ها را تجزیه و تحلیل کنید.