مشخصات، قیمت، خرید و فروش گوشی موبایل هوآوی

محصولاتی که با این سری وارد بازار می‌شوند، عمدتاً طراحی زیبا و جوان پسندی دارند و امکانات خوبی از جمله دوربین‌های سلفی و پشتی بسیار باکیفیتی را ارائه می‌کنند. هواوی می‌گوید این گوشی‌ها مختص جوانانی است که قصد دارند یک گوشی زیبا و البته کارآمد را در دست بگیرند. اما هواوی برای افرادی که بودجه کمی برای خرید یک گوشی جدید دارند هم چاره‌ای اندیشیده و گوشی‌های پرفروش سری Y خودش را ارائه کرده است.

  • شاید این اتفاق برای شما افتاده باشد که بعد از خرید گوشی از خریدن آن پشیمان باشید و به فکر تعویض و یا خرید مجدد گوشی باشید.
  • هواوی در بازار موبایل امروز یکی از بزگترین شرکت های تولید کننده موبایل های هوشمند است که در کنار آن سرویس های ارتباطی موفقی را در سرتاسر جهان ارائه داده است.
  • با توجه به پایین بودن قیمت گوشی های هواوی، برند چینی خیلی زود به سایر بازارها از جمله ایران راه پیدا کرد و توانست به سرعت محبوبیت بالایی را بین کاربران گوشی های هوشند بدست بیاورد.
  • با اینکه نام هواوی در سال ۲۰۱۵ در چین و بسیاری از بخش‌های دیگر جهان، بر سر زبان‌ها افتاده بود، زمان ورود Google Nexus 6P به بازار آمریکا اولین باری بود که آمریکایی‌ها و بسیاری از اروپایی‌ها نام هواوی را می‌شنیدند.

با وجود این که در ابتدا سری Honor و Ascend به صورت همزمان به بازار عرضه می شدند، ولی هواوی تصمیم گرفت که محصولات هانر را به صورت مستقل در سال ۲۰۲۰ تولید نماید. خرید موبایل کار خیلی آسانی نیست چرا که با پیشرفت فناوری‌هایی که در ساخت گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند,امروزه گوشی‌های هوشمند توانسته ‌اند به راحتی جای خود را در بین وسایل شخصی کاربرانشان باز کنند و به یکی از وسایل پرکاربرد تبدیل شوند. شاید این اتفاق برای شما افتاده باشد که بعد از خرید گوشی از خریدن آن پشیمان باشید و به فکر تعویض و یا خرید مجدد گوشی باشید. موارد زیر نکات مهمی هستند که باید در هنگام خرید با توجه به نیاز کاربر در نظر گرفته شود. سری Y شامل گوشی های میان رده هوآوی می‌شود که هر یک قابلیت‌های خاصی را به کاربران ارائه می‌دهند. اگر بخواهیم سه تا از بهترین ها تا سقف ۵میلیون تومان را نام ببریم می توان به گوشی های زیر اشاره کرد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 5T YAL-L21 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

اگر به دنبال انتخاب و خرید گوشی موبایل هواوی هستید، گوشی های سری P و همچنین سری Y با تنوع بسیار بالا و مدل های مختلفی پیش روی شما قرار خواهد داشت. در کنار این موارد انواع گوشی های موبایل هواوی در رده‌های مختلف نیز به بازار عرضه می شوند. به عنوان مثال گوشی موبایل هواوی پایین رده با قیمت بسیار مناسب می تواند برای کاربرانی که نیاز به استفاده از سخت افزارها و قابلیت های مختلف ندارند گزینه ای ایده‌آل محسوب می‌شود.

گوشی موبایل هواوی⚡️Huawei

چشم‌بادامی‌ها همانند گذشته به AOSP یا پروژه‌ی متن‌باز اندروید دسترسی داشتند؛ اما باید فکری برای جای خالی اپلیکیشن‌های گوگل می‌کردند. با وجود این، همچنان امکان نصب سرویس‌های گوگل در گوشی های هواوی توسط کاربر نیز وجود دارد؛ البته این کار نیاز به انجام کارهای اضافی دارد و شاید برای کاربران عادی چالش‌برانگیر باشد. هواوی اخیرا اعلام کرده است که تمامی گوشی‌های اخیر این شرکت در آینده به هارمونی او اس (سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت) به‌روزرسانی خواهد شد. باید اذعان داشت چینی ها در بخش طراحی بیشتر پیرو هستند تا پیشرو اما هواوی بارها ثابت کرده است که همیشه تابع این اصل نیست. اگر به آلبوم عکس گوشی هواوی در سال‌های اخیر مراجعه کنید، نوآوری‌های طراحی زیادی در بخش طراحی گوشی‌های بالارده این شرکت خواهید دید.

سپس هواوی گوشی‌های اندرویدی متعددی را وارد بازار کرد که اکثر آن‌ها تحت برند Ascend به فروش می‌رسیدند. با این حال، هواوی در سال ۲۰۱۵، ساخت رده‌ی Ascend را متوقف کرد و روی ساخت محصولات سری P خود که با گوشی هواوی P8 آغاز شدند، تمرکز کرد. تمرکز اصلی برند هواوی بر تولیدگوشی هواوی و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط است. از دیگر محصولات شرکت هواوی می توان به مودم های بی سیم و با سیم، ماژول ها، set top box و محصولات ویدئویی است. تنها در سال 2010 هواوی توانست 120 میلیون دیوایس فعال را به سراسر جهان عرضه کند. 30 میلیون از این دیوایس ها سهم گوشی هواوی بود که به بازارهای ژاپن و آمریکا و اروپا صادر شد.