مشخصات فنی گوشی سونی اکسپریا پرو آی

سونی اکسپریا 5 مارک 2 یکی از بهترین گوشی های سونی 2022 بوده که بسیار محبوب است. این گوشی در واقع نسخه‌ای کوچک‌تر و ارزان‌تر از نسخه‌ی سونی اکسپریا وان مارک 2 بوده قیمت کمتر آن به دلیل صفحه نمایش کوچک‌تر آن است. برای خرید گوشی های موبایل سونی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های سونیمراجعه نمایید. اما اتفاق های متفاوتی رخ داد و سونی با یک گوشی پرچمدار (واقعاً پرچمدار) یعنی گوشی Sony Xperia Pro-i به بازار گوشی بازگشته است. سونی در این گوشی به دنبال یک اتفاق خاص بوده است و این اتفاق خاص در بخش دوربین این گوشی رخ داده است. گوشی سونی اکسپریا پرو آی بزرگترین سنسور دوربین را در گوشی ها داراست.

  • بسیاری از گوشی‌های این شرکت تاکنون تا حد زیادی ستوده شده‌اند و بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.
  • قطع ارتباط میان باطري و گوشي می‌تواند علت خاموش و روشن نشدن موبایل سونی شود.
  • کمپانی سونی برای اولین بار از سال ۲۰۱۷ در بازار موبایل به سوددهی رسید و به نظر می‌رسد تمرکز این شرکت روی ساخت گوشی‌های گران‌قیمت، استراتژی موفقی برای سونی بوده است.
  • 1- گوشی را به شارژ بزنید، بعد از حدود 4 ساعت(این زمان برای گوشی های مختلف ممکن است متفاوت باشد)،چراغ قرمز مخصوص شارژ(چراغ ثابت نه چشمک زن) روشن می شود و گوشی میخواهد که روشن شود اما مدام ریستارت می شود.
  • البته دراین گوشی خبری از Night Mode نیست و خود گوشی به صورت اتوماتیک و بر مبنای قاب بندی و صحنه انتخابی شما تنظیمات را برای ایجاد گستره دینامیکی و کاهش نویز تغییر می دهد.

زماني كه باطري خيلي داغ مي‌شود، گوشي هاي هوشمند سونی به صورت خودکار خاموش مي‌شوند تا در برابر آسیب‌های احتمالی از خود محافظت نمایند. می‌توانید به وسیله روش‌ها زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم. و محبوب شدن اپل، سونی تا حد زیادی متضرر شد و حتی مجبور به تعطیلی کارخانه‌هایش و تعدیل بخشی از نیروهای خود شد. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

گوشی اچ تی سی

نرم افزار را اجرا کرده و منتظر بمانید تا موبایل شما را شناسایی کند. در مرحله بعدی آپدیت گوشی سونی، یک صفحه جدید باز می شود که باید دستورالعمل های آن را به ترتیب اجرا کنید. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد.

Sony Ericsson G705

اصلی‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی این گوشی، نمایشگر 6 اینچی OLED آن به همراه رزولوشن QHD+ است که باعث می‌شود هنگام فیلم دیدن، از کیفیت آن بسیار لذت ببرید. اگر شما یکی از طرفداران پر و پا قرص سونی هستید که می‌خواهید بهترین گوشی سونی 2021 اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای تهیه کنید، از این گوشی غافل نشوید. سونی اکسپریا 1 مارک 3 اولین گوشی جهان با صفحه نمایش 4K و 120 هرتز است.

البته مدتی از عرضه این گوشی گذشته و هرچند که این گوشی از گوشی‌های جدید سونی محسوب نمی‌شود، اما از بهترین گوشی‌های سونی است. به علاوه، این گوشی دارای یک لنز سه‌گانه بوده که شامل لنز اصلی، لنز اولترا واید و تله فوتو 12 مگاپیکسلی است و از چیپست قوی اسنپدراگون 865 بهره می‌برد. سرعت و دقت در سیستم دوربین گوشی‌های سونی بالاترین اولویت را دارد و همین سبب تفاوت گوشی‌های سونی با سایر گوشی‌های موبایل می‌شود. پس یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی که بیش از هر چیز به عکاسی با گوشی خود علاقه دارند، اسمارتفون‌های جدید سونی است. بجز صفحه نمایش، جنبه‌های دیگر این گوشی هم به اندازه کافی تحسین برانگیز عمل می‌کنند. برای مثال باتری این گوشی با وجود اینکه تنها یک باتری 4500 mAh است، از نظر عمر باتری از بسیاری از گوشی‌های پرچمدار بهتر عمل می‌کند و دوام بالاتری دارد.

درست است که بعد از این پرچم‌دار، دو گوشی سونی پرچم‌دار دیگر معرفی شده ولی همچنان این گوشی بهترین گوشی سونی 2021 است. در اینجا صفحه نمایش QHD با پشتیبانی از HDR، دوربین مملو از ویژگی‌ها، ضبط ویدئو 4K HDR وجود دارد و حتی می‌توانید فیلم‌هایی با حرکت آهسته با سرعت 960 فریم در ثانیه با کیفیت فول اچ دی بگیرید. یکی از بهترین گوشی‌های Sony که می‌توان نام برد گوشی Sony Xperia 1 III است.