مشخصات قیمت گوشی سری A Samsung سامسونگ نمایندگی فروش گوشی سامسونگ ️

صفحه نمایش‌ آن‌ها واضح‌تر نمایش می‌دهد و صدای بهتری نسبت به گوشی‌های سری A و J دارند. کاربرانی که تعداد بیشتری اپلیکیشن داشته باشند می‌توانند از ورژن‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی استفاده کنند. همچنین می‌توانند یک مدل ۱۶ گیگابایتی خریداری کنند که از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

  • این گوشی های خوش دست و خوش سیما با قلم های حساس به فشار Wacom به دست مشتریان می رسند که دارای برنامه های طراحی و نقاشی و به اصطلاح scrapbooking هایی هستند که به کاربر امکان استفاده ی بیشتر از تمام صفحه را می دهد.
  • هردو سری از پرقدرت‌ترین سخت‌افزار، باکیفیت‌ترین نمایشگر و بهترین دوربین بهره می‌برند و به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز هستند.
  • اگر قیمت گوشی برای شما دغدغه‌ای نیست و از دوست‌داران گوشی‌های سامسونگ هستید گلکسی اس ۲۱ اولترا بهترین گوشی است که می‌توانید خریداری کنید.
  • اگر بخواهیم منصف باشیم قیمت گوشی سامسونگ همیشه معقول و با توجه به امکانات خاص در دوره های زمانی مختلف خریدی به صرفه را برای خریداران تضمین کرده است.

در دهه 80 میلادی سامسونگ بعد از مشاهده موفقیت های موتورولا در بازار تلفن همراه، سرمایه گذاری در این زمینه را آغاز کرد.در سال 1988 اولین گوشی موبایل سامسونگ به بازار کره جنوبی روانه شد. در آن زمان موتورولا با گوشی های خوش ساخت و با کیفیت بر بازار موبایل حکمرانی می کرد. در نتیجه سامسونگ تا سال 2000 میلادی توانست سهم خود را از بازار گوشی موبایل به تنها ده درصد برساند!

Samsung Galaxy S22 5G 8/256GB Mobile Phone

در آن سال‌ها، شرکت‌های کره‌ای توجه اصلی خود را به کمیت (در مقابل کیفیت) معطوف کرده بودند که این طرز نگاه، موجب بالا رفتن آمار خرابی گوشی های ساخته شده توسط سامسونگ شده بود. به همین دلیل، رئیس هیئت مدیره وقت سامسونگ برای جلوگیری از بدنام شدن این کمپانی در بازار موبایل، در سال 1995 دستور داد تمام گوشی های قدیمی موجود در بازار را جمع‌آوری و به کارخانه‌ای که در آن‌جا تولید شده بودند، منتقل کنند. در آن‌جا نزدیک به 2000 نفر از کارکنان سامسونگ با سربندهایی با عنوان «اول، کیفیت» با چکش به جان 150 هزار موبایل مشکل‌دار افتادند و پس از خرد کردن، آن‌ها را سوزاندند.

قیمت گوشی سامسونگ سری Z

یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های گلکسی A در ایران، گوشی A71 است که دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G است. قیمت گوشی گلکسی A71 در مقایسه با ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، بسیار رضایت‌بخش است. گوشی سامسونگ A21 با قیمتی تقریبا نصف قیمت A71، قابلیت‌های بسیار خوبی دارد ولی فاقد توانایی اتصال به اینترنت 5G است. یکی از تفاوت‌های گوشی‌های گلکسی اس با گوشی‌های رقیب، مجهز بودن آن‌ها به تراشه‌ی کوالکام است که جدیدترین پردازنده‌‌های گوشی‌های هوشمند را وارد بازار می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و 4 گیگابایت رم

همچنین لازم به یادآوری است که بسیاری از این تلفن‌ها جزو بهترین‌هایی هستند که دنیای گوشی‌های هوشمند تا به حال دیده است – بدترین از بهترین‌ها بودن هنوز هم بسیار عالی است. با تمام موارد گفته شده، حتما در نظرسنجی زیر به سری گلکسی اس مورد علاقه خود رای دهید و رتبه های خود را در نظرات به ما بدهید! خرید گوشی پرچمدار می تواند یکی از گزینه های شما باشد اگر از لحاظ مالی دچار محدودیت نباشید. گوشی های جدید پرچمدار سامسونگ شامل Galaxy s22 ultra ، Galaxy s22 plus ، Galaxy s22 از بهترین های بازار در این رده قیمتی هستند. بهترین دوربین با زوم ۱۲۰ برابری در اختیار شما است تا تصاویری بسیار باکیفیت و جذاب تهیه کنید.

برای این که سامسونگ بتواند نیاز بازارهای دنیا را پاسخگو باشد در کشورهای مختلفی مانند هند، ویتنام، اندونزی و برزیل شعبه های خود را زیر نظر شعبه اصلی تأسیس کرده است. انجام این کار باعث شد تا هم نیاز تمام کاربران در سراسر جهان به راحتی برطرف شود و هم این که ازنظر اقتصادی، قیمت نهایی دستگاه کم تر تمام شود و صرفه جویی وجود داشته باشد. در یک حرکت حساب شده، ابتدا یکی از خطوط تولید خود را به طور کلی تعطیل و خط تولید جدیدی را جایگزین آن کرد و اکنون چند خط تولید دارد که بازارهای متعددی را هدف قرار داده‌اند. اگرچه در سال 2021 مدل جدیدی از گلکسی نوت به بازار عرضه نشد، اما گوشی های این سری همچنان طرفداران خاص خود را دارند.

سامسونگ اکنون تنظیماتی را با دوربین های زاویه باز، فوق عریض و تله فوتو در سری S ارائه می دهد. وقتی فکر می‌کنید کدام گوشی را بخرید، همیشه توصیه می‌شود به سراغ جدیدترین مدل بروید، زیرا آنها از آخرین مشخصات و فناوری پیشرفته موبایل بهره می‌برند. حتی می‌توانید پایه‌هایی پیدا کنید که دستگاه‌های سامسونگ را هنگام استفاده از آن‌ها شارژ کنند.