مشخصات قیمت گوشی سری A Samsung سامسونگ نمایندگی فروش گوشی سامسونگ ️

حتی این برند گوشی‌های پایین‌رده و اقتصادی نیز تولید می‌کند که کاربران هدف خاص خود را دارد. برای اینکه بتوانید از بهترین مشخصات گوشی سامسونگ استفاده کنید باید قبل از خرید بودجه خود را مشخص کرده و سپس مشخص کنید که دقیقاً چه قابلیتی برای شما در خرید مهم‌ترست. همچنین در سری A نیز محصولاتی نظیر Galaxy A22، Galaxy A32، Galaxy A42، Galaxy A52 و Galaxy A72 جدیدترین گوشی های سامسونگ در سال 2021 هستند که قیمت مناسب‌تری در لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه کلاتیک دارند. خرید گوشی از فروشگاه اینترنتی کالاتیک بسیار آسان است و تنها با چند کلیک انجام می‌شود. بنابراین دیگری نیازی نیست در همه‌گیری کرونا و البته ترافیک، برای پیدا کردن یک فروشگاه معتبر به بازار و اماکن شلوغ سر بزنید تا از بهترین قیمت اطلاع پیدا کنید. کافی است به وبسایت کالاتیک مراجعه کنید تا گوشی سامسونگ خود را ظرف کم‌تر از 10 دقیقه سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

  • هر سال مدل های جدیدی از گوشی های سری A سامسونگ به بازار عرضه می شوند که هر یک از این مدل ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند.
  • به‌عنوان مثال، هیچ‌کدام از گوشی های سری ام به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز نیستند؛ درحالی‌که این نوع طراحی در برخی مدل‌های سری آ مانند Galaxy A72 دیده می‌شود.
  • همانطور که بررسی می‌کنید متوجه می‌شوید این برند همیشه، خلاقیت را چاشنی محصولات خود می‌کند.
  • بنابراین با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید اقدام به خرید گوشی سامسونگ کنید و محصول مناسب خود را از میان انواع دستگاه‌های باکیفیت این کمپانی بیابید.

در مجموع، گوشی‌های خانواده‌ی Galaxy A ویژگی‌هایی ضعیف‌تر و دوربین‌هایی با کیفیت پایین‌تر در مقایسه با دیگر گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی دارند. با این حال، این گوشی‌ها معمولا طراحی‌های بسیار جالب و مهم‌تر از همه، قیمت‌های بسیار خوبی دارند. بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ کیفیت را معمولا در سری اس، سری نوت و سری زد می‌توان جستجو کرد. از آن‌جایی که بازار هدف این محصولات کاربران متمول و طرفداران آخرین فناوری‌های روز است، قیمت گوشی سامسونگ در سری‌های مذکور نسبتا بالا بوده و امکان خرید آن‌ها برای بسیاری از اقشار جامعه وجود ندارد.

گوشی موبايل سامسونگ گلکسی Z Flip3 5G ظرفیت 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ رجیستر شده باعث می‌شود که شما نگرانی برای قطع شدن آنتن دستگاه سامسونگ ای خود نداشته باشید. اگر به دنبال یک تلفن همراه هستید، ممکن است بخواهید یک گوشی سامسونگ جدید بخرید. گوشی‌های سامسونگ از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند – که به دلیل سهولت ناوبری و انعطاف‌پذیری آن‌ها معروف است. دوربین مدل‌های اولیه نسبت به سایر گوشی‌های سامسونگ سری A و S کیفیت کمتری دارد. اولین گوشی سامسونگ که مجهز به یک سیستم عامل خاص یعنی اندروید بود مدل GT-I7500 نام داشت، که در اواسط سال 2009 به بازار عرضه شد که بعد از آن مدل پیشرفته تر i5700 نیز طراحی و ساخته شد.

بررسی های گوشی های سامسونگ

میتوانید انواع گوشی سامسونگ را از فروشگاه گوشی پلازابا بهترین قیمت به همراه مشخصات فنی و نقد و بررسی تخصصی خریداری بفرمایید. با این حال، Galaxy S21 Ultra به لطف صفحه نمایش 120 هرتزی، امکان استفاده بهتر از 5G و عمر بهتر باتری، از برخی جنبه‌های دیگر، بهتر است. همچنین اگر فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، ممکن است Galaxy S21 Ultra با حافظه داخلی 512 گیگابایتی را به دلیل قیمت مناسب‌تر آن، ترجیح دهید. گوشی های سامسونگ سری A جزو گوشی‌های میان‌رده شرکت سامسونگ است که با امکانات خارق‌العاده و قیمت مناسب خود توانستند به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های این شرکت تبدیل شوند. جهت خرید گوشی سامسونگ با بهترین قیمت باید به مراکز فروش معتبر مراجعه و بخوبی درمورد گوشی مد نظر تحقیق کنید. سامسونگ این غول کره‌ای تولید گوشی‌های هوشمند خود را به قشر خاصی محدود نکرده است و تمام کاربران با هر بودجه‌ای که برای خرید موبایل سامسونگ در نظر گرفته باشند می‌توانند برای تهیه آن اقدام کنند.

با خرید گوشی سامسونگ از فروشگاه اینترنتی کالاتیک، خیال‌تان بابت اصالت کالا، گارانتی معتبر و کد رجیستری راحت خواهد بود؛ چراکه اصالت و گارانتی گوشی های سامسونگ در کالاتیک تضمین‌شده است. سری Galaxy S را می توان بهترین، با کیفیت ترین و قوی ترین گوشی های سامسونگ دانست. همچنین از نظر بسیاری منتقدان و کارشناسان موبایل سری Galaxy S سامسونگ هر ساله به عنوان بهترین گوشی سال معرفی می شوند. از جمله گوشی های این سری می توان خانواده Galaxy S22 را نام برد که در سال 2022 و با سه مدل Galaxy S22 ، Galaxy S22 Plus و Galaxy S22 Ultra به بازار عرضه شدند و آخرین تکنولوژی ساخت تلفن همراه را در دل خود دارند.

انواع گوشی سامسونگ متناسب با بودجه جیب شما در فروشگاه اینترنتی دارسو موجود میباشد. انواع گوشی میان رده انواع گوشی پرچمدار و انواع گوشی مقرون به صرفه در فروشگاه دارسو موجود است. گوشی های سامسونگ که با برند گلکسی به بازار عرضه می‌شوند، محصول شرکت Samsung Electronics هستند که سابقه فعالیتش به بیش از نیم قرن می‌رسد. البته کمپانی مادر، یعنی Samsung در سال 1938 تاسیس شده و حالا به‌واسطه‌ی 11 زیرمجموعه‌ی بزرگی که در اختیار دارد، در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند.