معاملات ساعت‌های هوشمند جمعه سیاه و ردیاب‌های تناسب اندام


جمعه سیاه آمازون فرا رسیده است، و اگر به یک ساعت هوشمند جدید یا ردیاب تن، اندام چشم دوخته اید، وقت آن است که به برخی از معاملات بپردازید. در اینجا لیستی از معاملات ساعت هوشمند و باند هوشمند از سراسر آمازون ایالات متحده، آمازون ،ستان و آمازون DE آمده است.

ساعت های هوشمند

شروع لیست ساعت های هوشمند، سگ برتر اپل است – اپل واچ اولترا. مطمئناً یک پنی/سنت یورو قیمت دارد، اما شما یک ساعت هوشمند مستحکم من، با تمام زنگ‌ها و سوت‌های ارائه‌شده توسط کوپرتینو دریافت می‌کنید، و چند دلار از قیمت معمولش کمتر است. اپل طرفدار تخفیف های شدید نیست.


اپل واچ اولترا

بعدی این است اپل واچ سری 8 آلومینیومی از 449 دلار / 509 پوند / 569 یورو برای نسخه 41 میلی متری (GPS + سلولی) شروع می شود در حالی که 45 میلی متری 479 دلار / 529 پوند / 609 یورو است. اپل سال‌هاست که سری ساعت‌های خود را اصلاح کرده است و هشتمین نسخه، تمام ویژگی‌های سلامت و ردیابی ورزشی مورد انتظار را در کنار سنسور دما، ویژگی تشخیص تصادف و حالت کم مصرف به ارمغان می‌آورد.

بعدی یک ورودی Wear OS است – the ساعت پی،ل از گوگل این یکی از زیباترین و منحصربه‌فردترین ساعت‌های هوشمند موجود است و قطعاً آن حس برتر را دارد. ما سیستم‌عامل Wear OS 3.5 را دوست داشتیم و ردیابی تن، اندام را از طریق Google Fit بهبود بخشیده بودیم، اگرچه، مانند همه محصولات نسل اول، Pixel Watch در برخی زمینه‌ها – به خصوص عمر باتری – کوتاه است. با این وجود، این یک همراه عالی برای هر تلفن اندرویدی است، به خصوص اگر کاربر گوشی پی،ل هستید.


Google Pixel Watch (Wi-Fi)

سامسونگ انبوهی از ساعت های عرضه شده دارد و گل،ی واچ 5 پرو جدیدترین و بهترین است. مدل مجهز به LTE بسته به بازار شما به 429 دلار / 429 پوند / 392 یورو کاهش می یابد. شما تجربه کامل Wear OS 3.5 را با پوشش اضافه شده One UI Watch در بالا دارید. این ساختار با شیشه یاقوت کبود و پوشش تیت،وم بسیار پیشرفته است، و برخی از ردیابی سلامت پیشرفته، از جمله خواندن BMI و نظارت بر ECG وجود دارد.


استاندارد گل،ی واچ 5 گزینه دیگری برای بررسی است. این گوشی در اندازه‌های 40 و 44 متری عرضه می‌شود و همان Wear OS 3.5 را با One UI Watch در بالا درست مانند مدل Pro اجرا می‌کند، اما با بدنه‌های آلومینیومی درجه یک و بند ساعت و همچنین باتری‌های کوچک‌تر.

نسل قدیمی Watch4 نیز با این گوشی عرضه می شود Samsung Galaxy Watch4 Cl،ic و گل،ی واچ 4 مدل ها. Watch4 Cl،ic دارای قاب چرخشی مورد علاقه طرفداران است، در حالی که Watch4 با ا،ر ویژگی‌های ردیابی سلامت و تن، اندام از سری Watch5 یک گزینه عالی با قیمت پایین‌تر است.

اگر پی،ل واچ خیلی کوچک است و از طرفداران One UI 4.5 سامسونگ نیستید، فسیل نسل 6، که Wear OS (نسخه قدیمی) را نیز بوت می کند، اگرچه به روز رس، Wear OS 3 در دسترس است. این یک ساعت مچی با ساختار جامد و ممتاز با سیستم عامل توانمند و تمام ویژگی‌های ردیابی سلامت و فعالیت است که می‌تو،د درخواست کنید.

هوآوی GT 3 Pro را تماشا کنید یک جایگزین عالی برای Wear OS است و به 249 پوند/279 یورو کاهش می یابد. کیفیت ساخت پرچم‌دار را با شیشه کریستال یاقوت کبود و قاب تیت،ومی در کنار بیش از 10 روز عمر باتری با بیشتر ردیابی سلامت و فعالیت روشن دریافت می‌کنید – چیزی که در رقبای Wear OS نمی‌بینید.

ما همچنین چند ساعت گارمین را برای ،، که ردیابی ورزش و دویدن خود را جدی می گیرند، گردآوری کرده ایم. آ،ین گارمین فنی، 7 مدل به 599.99 دلار / 499.99 پوند / 568.36 یورو کاهش یافته است. این بهترین تجربه ردیابی ورزش و فعالیت را با معیارهای ردیابی دقیق برای دویدن، دوچرخه سواری، اسکی، شنا، گلف و تمرینات قدرتی و غیره به ارمغان می آورد.

تمام ساعت های هوشمند Fenix ​​7 از تمام استانداردهای موقعیت یابی GNSS از جمله L5 برای جزئیات دقیق تر پشتیب، می کنند. 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی و همچنین NFC با پشتیب، از Garmin Pay وجود دارد.

را Garmin Fenix ​​6 Pro گزینه دیگری برای بررسی است. شما از ویژگی‌های گسترده ردیابی ورزشی گارمین، و همچنین WiFi داخلی، GPS، ردیابی خواب و NFC بهره می‌برید که همگی با یک بار شارژ تا دو هفته عمر باتری دارند.

را Garmin Forerunner 245 Music Edition یک گزینه حتی مقرون به صرفه تر در دنیای ردیابی تن، اندام برتر است. مزیت اضافه شده به نسخه موسیقی این است که با برنامه‌های S،ify/Deezer و آمازون موزیک بومی و همچنین فضای ذخیره‌سازی موسیقی محلی (3.5 گیگابایت) که می‌تواند تا 500 آهنگ را در ساعت قرار دهد، پخش موسیقی را دریافت می‌کنید.

باندهای هوشمند

در حالی که ساعت‌های هوشمند قطعاً همراهان مفیدی برای تلفن هوشمند ما هستند یا حتی در موارد خاص جایگزین می‌شوند، باندهای هوشمند با ا،ر ویژگی‌های ردیابی سلامت و ورزش با ،ری از قیمت، جایگزینی عالی هستند.

Fitbit Charge 5 یکی از این گزینه ها با صفحه نمایش OLED 1 اینچی، GPS داخلی و طراحی شیک است. شما همچنین یک سنسور دمای بدن و گزینه های ممتاز ردیابی سلامت و تن، اندام Fitbit دریافت می کنید.

Amazfit برخی از پوشیدنی‌های هوشمند و عالی می‌سازد Amazfit Band 7 یک گزینه عالی با قیمت 39.99 دلار / 49.90 یورو است. این صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED، آمازون ال،ا، ردیابی ورزشی برای بیش از 120 فعالیت و 5ATM مقاوم در برابر آب را ارائه می دهد.

Amazfit GTS 4 Mini یکی دیگر از گزینه های عالی برای در نظر گرفتن 89.99 دلار / 89 پوند است. با داشتن صفحه نمایش AMOLED جادارتر و عمر باتری 15 روزه، تمام مزایای اضافه شده Band7 را دریافت می کنید.

شما همچنین می تو،د در نظر بگیرید Huawei Band 7 که به 37 پوند/42 یورو کاهش یافته است. شما یک صفحه نمایش AMOLED، ردیابی ا،یژن خون و ضربان قلب و ردیابی استرس تمام روز را دریافت می کنید. باند 7 می تواند تا دو هفته بین شارژ دوام بیاورد و می تو،د دویدن های خود را با Strava همگام کنید.


منبع: https://www.gsmarena.com/black_friday_smar،ches_and_fitness_trackers_deals-news-56651.php