معاملات Killer Doorbuster OLED Lenovo Tab P11 Pro Gen 2 را به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه می کند



شما میان رده بالا را می شناسید تب P11 Pro Gen 2 غول Lenovo چند ماه پیش رونمایی شد؟ شما که نه؟! خوب، ما نمی‌تو،م دقیقاً شما را سرزنش کنیم، زیرا تب P11 Plus (نسل اول) بسیار شبیه به این تب 11.2 اینچی جدید است و با کاهش قیمت آن، تیتر یکی پس از دیگری می‌شود. عمیق تر به قلمرو ،ید ضربه ای.

اما اکنون که قیمت آن در دو پیکربندی مختلف به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، باید به جدیدترین تبلت اندرویدی لنوو در سایز بزرگ توجه کنید. در زمان نوشتن این مقاله کمتر از 24 ساعت فرصت دارید تا یک نوع رم 4 گیگابایتی را به جای 399.99 دلار به قیمت 279.99 دلار به دست آورید یا برای 2 گیگ چیزهای خوب اضافی، 299.99 دلار بپردازید.

توجه داشته باشید که مدل دوم از MSRP 429.99 دلاری پایین‌تر است، که به این م،ی است که هر دو نسخه Lenovo Tab P11 Pro Gen 2 با قیمت بسیار خوب 30 درصد کمتر از حد معمول به فروش می‌رسند. تقریباً ناگفته نماند که اینها بهترین معاملاتی هستند که تاکنون در این صفحه خاص وجود دارد، که دارای پردازنده کم شناخته شده اما بدون شک قدرتمند MediaTek Kompanio 1300T و 128 گیگ فضای ذخیره سازی در هر یک از دو پیکربندی فوق الذکر است.

صفحه نمایش 11.2 اینچی به وضوح نقطه اول فروش در اینجا است و نه فقط به دلیل اندازه بزرگ آن در مقایسه با بسیاری از تبلت های زیر 300 دلاری که امروزه در دسترس هستند. همچنین در مقایسه با رقبای مستقیم خود برای ،وان بهترین تبلت مقرون به صرفه موجود، تبلت Lenovo Tab P11 Pro Gen 2 یک صفحه نمایش OLED غیرقابل انکار با کیفیت بالاتر با وضوح 2.5K (2560 در 1536 پی،ل) و پشتیب، از نرخ نوسازی 120 هرتز است.

این بدان م،است که شما در اینجا به یک دستگاه سرگرمی موبایلی فوق‌العاده مقرون به صرفه نگاه می‌کنید که قادر به پخش انواع محتوای ویدیویی صاف ابریشمی، از بازی‌ها تا نمایش یا فیلم مورد علاقه‌تان در Netflix است.

یک سیستم بلندگوی چهارگانه JBL یک تجربه صوتی کاملاً بی عیب و نقص را در تمام این سناریوها تضمین می‌کند و سپس نرم‌افزار روان اندروید 12 را با اندروید 13 و اندروید 14 در اختیار دارید تا به‌،وان به‌روزرس،‌های رسمی خارج از هوا ارائه شوند. زودتر یا دیرتر.

Tab P11 Pro Gen 2 با طراحی ف،ی دو رنگ و روکش شیشه‌ای، از بیرون به دلیل قیمت‌های پایین‌تر از همیشه بسیار شیک به نظر می‌رسد، البته وزن 480 گرمی و مشخصات 6.8 میلی‌متری آن. مانور دادن غیرمنتظره این پسر بد را با توجه به تمام املاک و صفحه نمایش (OLED) آسان کنید. به طور خلاصه، ما نمی‌تو،م به یک دلیل فکر کنیم که چرا ،ی بخواهد جدیدترین “Doorbuster” یک روزه لنوو را نادیده بگیرد… تا زم، که شما به مشخصات پایین‌تری نسبت به مشخصات سامسونگ رضایت دهید. Galaxy Tab S8+ یا به ،وان مثال، Tab S8 Ultra باید ارائه دهد.


منبع: https://www.p،nearena.com/news/Killer-doorbuster-deals-make-the-OLED-Lenovo-Tab-P11-Pro-Gen-2-surprisingly-affordable_id144227