معرفی بهترین ضد آفتاب برای پوست مختلط-اصیل بخرید

معرفی بهترین ضد آفتاب برای پوست مختلط-اصیل بخرید

البته غلظت انواع ضدآفتاب پوست چرب باید کم باشد تا مانع از بروز جوش و asilbekharid آکنه‌های پوستی شود. بهترین کرم ضدآفتاب بی‌رنگ را می‌توان بر اساس فرمولاسیون ساخت، برند و همچنین عملکرد آن را روی پوست تشخیص داد. هر فردی متناسب با نوع پوست و هدف مصرف خود می‌تواند بهترین کرم ضدآفتاب را سفارش دهد. داروخانه روشا با داشتن کرم ضدآفتاب بی رنگ چلنج، کرم ضدآفتاب و ضدلک بی رنگ لافارر و ده ها مدل از بهترین ضدآفتاب های بی‌رنگ اورجینال، قادراست تا نیاز مشتریان را برطرف سازد. اگر بخواهیم گرانترین کرم ضد آفتاب خارجی را نام ببریم، قطعا می‌توانیم به ضد آفتاب نوکس اشاره کنیم. حتی علاوه بر پوست صورت، برای اطراف چشم نیز کارایی دارد و دارای حداکثر محافظت در برابر اشعه UVA و UVB در برابر پوست است.

  • به همین دلیل مهم است که قبل از انتخاب کرم نوع پوست خود را بدانید.
  • بافت سبک و جذب سریع، امتیاز بزرگ فلوییدهای الارو به‌ حساب می‌آید.
  • استفاده از ضد آفتاب Priori، پوستی سالم و درخشان را به شما هدیه می‌دهد.
  • باید تقریبا 1 ساعت پیش از خارج شدن از منزل خود از کرم های ضد آفتابی که دارای اسید آمینوبنزوئیک، لیسادیمات، پادیمات و روکسادیمات هستند، استفاده نمایید؛ اما ضد آفتاب‌های دیگر را باید نیم ساعت قبل از بیرون رفتن استفاده کنید.
  • بنابراین، به‌سادگی نمی‌توان عنوان بهترین ضد افتاب را به محصولی خاص پیشکش کرد.

اولین چیزی که قبل از خرید هر نوع محصول آرایشی ممکن است جلب توجه کند، ویژگی‌ها و ترکیبات آن است. اُکتینوکسالات، اُکتوکریلن، تیتانیوم دی اکساید، زینک اکساید و اکسی بنزن از مهم‌ترین فاکتورهای شیمیایی به کار برده شده در فرمولاسیون بهترین کرم ضد آفتاب هستند. کرم ضد آفتاب معمولا در قالب لوسیون تولید می‌شود و استعمال آن روی پوست تا حدی اشعه‌های مضر آفتاب را دفع می‌کند. کرم‌های ضد آفتاب می‌توانند به صورت لوسیون، اسپری، کرم و … وجود داشته باشند. اما محبوب ترین شکل ضد آفتاب‌ها، همان کرم‌‌های ضد آفتابی هستند که روزانه استفاده می‌کنیم.

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر مدل SPF50

از ویژگی‌هایی که ضد آفتاب بی رنگ فیوژن واتر ایزدین SPF 50 را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز کرده، این است که می‌توان آن را برای اطراف دور چشم نیز مورد استفاده قرار داد. یکی از مهم‌ترین دلایل آن می‌توان به تطابق داشتن فرمولاسیون ضد آفتاب های بیزانس با آب و هوای ایران است. ضد آفتاب ضدلک بیزانس با SPF 50 انواع مختلفی برای پوست‌های متفاوت دارد که همه آن‌ها ضد لک بوده و طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای است که ضد حساسیت و قرمزی پوست نیز خواهند بود.

بهترین کرم ضدآفتاب برای انواع پوست کدام است؟

این‌ها می‌توانند گزینه دلخواه را از میان محصولات پرتعداد و متنوع به‌سادگی انتخاب کنند. کسانی که پوست معمولی دارند، به‌کمک کرم‌ – ژل‌ های ضد افتاب می‌توانند پوست‌شان را در مقابل اشعه‌ها محافظت کنند. اگر اس پی اف یک کرم ضدآفتاب ۱۵ باشد، یعنی پوست با وجود این کرم ۱۵ برابر دیرتر از پوست بدون وجود آن کرم دچار سوختگی می‌شود. به طور کلی قبل از بیرون رفتن از خانه باید از کرم ضدآفتاب استفاده نمایید زیرا 30 دقیقه زمان می برد تا کرم جذب پوست شما شود و از آسیب رسیدن به پوست جلوگیری کند. می توان از این کرم ضدآفتاب برای دور چشم هم استفاده کرد؛ حتی این کرم در برابر آب نیز مقاومت بسیار زیادی دارد و از بین نمی رود؛ در صورت استفاده از این کرم ضدآفتاب دیگر چشم فرد نمی سوزد و اثر منفی نمی گذارد.

کرم ضد آفتاب بیزانس برای پوست چرب ، دارای بافت سبک و طراحی پودری با قابلیت جذب بالا و فاقد روغن سنگین است و یک رطوبت رسان قوی با ماندگاری بالا و مقاوم در برابر تعریق و آب است. این محصول یکی از بهترین و پرفروشترین محصولات برند فرانسوی لوسل است که مخصوص پوست‌های چرب و مستعد جوش تولید شده و محافظت بسیار زیادی در برابر اشعه UVA و UVB دارد. توجه داشته باشید که ساختار و ترکیبات این کرم آن را به یک کنترل کننده ترشح چربی پوست و مات کننده ایده‌آل برای پوست های چرب تبدیل کرده است. مقاوم بودن در برابر تعریق و شستشو نیز از دیگر ویژگی‌های این کرم است.

وجود ترکیبات رطوبت رسانی مانند سدیم هیالورونات در فرمولاسیون این محصول، باعث شده است که مانع از خشکی پوست گردد. معمولا افرادی که بعد از حمام رفتن، بلافاصله چربی روی پوست خود خصوصا در نواحی اطراف بینی، بینی، گونه‌ها و پیشانی احساس می‌کنند، پوستی چرب دارند. ضد آفتاب فیوژن واتر به سبب داشتن تکنولوژی Safe-Eyes، برای دور چشم نیز قابل استفاده است. فروشگاه لوازم آرایشی کاج شاپدر جهت حفظ سلامتی و زیبایی پوست خود اقدام کنید.