مقایسه قیمت گوشی موبایل سامسونگ آی تی بازار

هر سال مدل های جدیدی از گوشی های سری A سامسونگ به بازار عرضه می شوند که هر یک از این مدل ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند. گاهی ممکن است این تنوع موجب سردرگمی شما در خرید گوشی سامسونگ شود، بنابراین بهتر است برای داشتن انتخابی بهتر در خرید گوشی سامسونگ ابتدا فاکتورهای مهم خود را در انتخاب یک گوشی مشخص کنید و سپس گوشی سامسونگ مطابق با انتظارات خود را خریداری نمایید. همان طور که می دانید آخرین تکنولوژی ها و دستاورد های یک کمپانی در دل پرچمداران قرار می گیرند. در حال حاضر برای خرید پرچمدار سامسونگ ، یعنی سری S باید مبلغی بیش از 30 میلیون تومان کنار بگذارید.

با این حال، هنوز فاصله‌ای زیاد با شرکت نوکیا داشت ولی از موتورولا بالاتر بود. برای فروش گوشی موبایل سامسونگ خود به صفحهدرج آگهی رایگان فروش گوشی موبایلمراجعه نمایید. پیشرفت نمایشگرهای OLED انحناپذیر باعث شد تب تولید گوشی تاشونده در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بالا بگیرد. سامسونگ و هواوی در رأس شرکت‌هایی قرار داشتند که اولین گوشی‌های تاشونده رو به دنیا معرفی کردند. گلکسی زد فلیپ و گلکسی Z Fold2 از جمله گوشی های جدید سامسونگ از سری Z با نمایشگر تاشونده هستند.

  • اگر کاربر پراستفاده‌ای هستید که بازی می‌کنید، فیلم می‌بینید و برنامه‌های زیادی دارید تلفن هوشمند سامسونگ با باتری حداقل ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت یا بالاتر انتخاب کنید.
  • سری گلکسی A اکنون نزدیک به 60 درصد از کل فروش گوشی های سامسونگ در سطح جهان را به خود اختصاص داده است، بنابراین به وضوح علاقه زیادی به آنچه این برند کره ای در این زمینه انجام می دهد وجود دارد.
  • تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.
  • به طور کلی گوشی هایی مانند Galaxy A12 ، Galaxy A22 و Galaxy A03s بازمانده سری Galaxy J هستند که تحت برند A عرضه می شوند.
  • سامسونگ در One UI 3.1 امکان اتصال راه‌اندازی بی‌سیم دکس را نیز برای گوشی های جدید سامسونگ فراهم کرده است؛ تنها برخی از گوشی‌های سامسونگ از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند لطفا به این نکته توجه باشید.

با وجود پخش شایعات متعدد از خداحافظی سامسونگ با سری نوت، هنوز خبری قطعی در این باره منتشر نشده؛ اما آن‌چه مسلم به‌نظر می‌رسد این است که غول کره‌ای باید طرفداران خود را قانع کند سری نوت تفاوت‌هایی چشم‌گیر با سری S و Z دارد. سامسونگ جزو معدود برندهایی است که برای بازارهای مختلف، انواع گوشی در کلاس‌های متفاوت را طراحی و تولید می‌کند. تنها کافی است به گوشی های گلکسی سامسونگ علاقه‌مند باشید تا انبوهی از سری‌ها و مدل‌ها را در برابر شما قرار دهد. در ادامه سری های مختلف گوشی های سامسونگ را به شما معرفی می‌کنیم تا با مهم‌ترین ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها آشنا شوید. با اینکه شرکت سامسونگ بسیار بزرگ‌تر از اپل است و محصولات بسیار بیشتر و متنوع‌تری را وارد بازار می‌کند، اما گوشی‌های آیفون نیز از فناوری‌های بسیار پیشرفته و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. تا سال ۲۰۱۰ طول کشید که این شرکت با گوشی سامسونگ گلکسی اس که با سیستم عامل اندروید کار می‌کرد، به فروش بسیار خوبی برسد.

کدام گوشی سامسونگ برای شرکت در کلاس های آنلاین مناسب است؟

سامسونگ پس از عرضه سیستم عامل اندروید توسط گوگل فرصت را غنیمت شمرد و با اعمال تغییراتی روی این سیستم عامل و عرضه گوشی هایی مانند Galaxy S3 به بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در جهان تبدیل شد. هم اکنون سامسونگ بیش از یک دهه است که با فروش سالانه چند صد میلیون گوشی بر بازار موبایل جهان حکمرانی می کند. شاید شما تصمیم به خرید گوشی سامسونگ گرفته باشید اما پول کافی ندارید زیرا قیمت گوشی سامسونگ بسیار بالاست. فروشگاه موبایل 7 شرایط ویژه و آسانی برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ برای تمام افراد و تمام مشاغل فراهم کرده است. شما می توانید گوشی های اقتصادی مانند سامسونگ A12 و سامسونگ M12 ، تا پرچمداران گران قیمت سامسونگ یعنی سامسونگ اس 22 اولترا و اس 21 اولترا را با بهترین شرایط به صورت اقساطی از موبایل 7 خریداری کنید. گوشی های سامسونگ گزینه ای مناسب برای استفاده روزانه و حتی تخصصی شما هستند.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S22+ 5G 256GB Ram 8GB

بیشتر این قطعات در کارخانه اصلی که در کره جنوبی قرار دارد، تولید می شوند؛ بنابراین کیفیت ساخت تمام گوشی های سامسونگ یکسان است و هیچ تفاوتی ازنظر کشور سازنده با یکدیگر ندارند. درواقع اولین مدل از سری گلکسی F با نام گلکسی F41 در سال 2020 معرفی و سپس روانه بازار شد. هدف اصلی از سری گلکسی F عرضه در بازارهای چین، هند و بنگلادش بود، اما سامسونگ تصمیم گرفت محصولات سری با نام دیگری روانه بازار هند کند. این ویژگی، یکی از مهم‌ترین برتری‌های برند سامسونگ در مقایسه با رقبای خودش است. از آن‌جایی که سامسونگ یک برند کاملا بین‌المللی است، قطعات و لوازم جانبی آن به راحتی در تمامی نقاط دنیا در دسترس هستند. مورد اول، یک گوشی است که ظاهری شبیه به یک گوشی معمولی دارد و وقتی باز می‌شود، ظاهری شبیه به یک تبلت پیدا می‌کند.

اما تنها ویژگی گوشی های سامسونگ نمایشگر با کیفیت نیست بلکه دوربین‌های قدرتمند با قابلیت‌های ویژه و به‌روز نیز از جمله امکاناتی است که سامسونگتوانسته است بسیار در آن قدرتمند ظاهر شود. اگر تعداد کمی اپلیکیشن در گوشی‌های خود داشته باشید، می‌توانید از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت استفاده کنید. اگر کاربر پراستفاده‌ای هستید که بازی می‌کنید، فیلم می‌بینید و برنامه‌های زیادی دارید تلفن هوشمند سامسونگ با باتری حداقل ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت یا بالاتر انتخاب کنید. اگر کاربر معمولی هستید، گوشی با باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز یک روز کامل برایتان دوام می‌آورد.

تا شدن گوشی‌ های این سری، به‌شکل افقی انجام می‌گیرد و بنابراین صفحه نمایش آن‌ها عرض بیش‌تری دارد. قیمت گوشی Z Fold3 (جدیدترین مدل این سری) به دلایل مشخصی مانند نوآوری در طراحی، بهره‌گیری از سخت‌افزار و نمایشگر رده‌بالا و پشتیبانی از قلم استایلوس بالاتر از سایر محصولات سامسونگ است. کاربران این دستگاه می‌توانند هم‌زمان یک گوشی پرچم‌دار و یک تبلت 7.6 اینچی باکیفیت را همراه داشته باشند و با استفاده از قابلیت تا شدن، آن را به‌راحتی جابه‌جا کنند. گفته می‌شود نسل‌های بعدی سری Z Fold به قلم حرفه‌ای سامسونگ مجهز خواهند شد تا عملا جای سری Note را به‌عنوان انتخاب اول طراحان و گرافیست‌ها بگیرند.

این شرکت در چند دهه‌ی گذشته در تولید محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشگام بوده و امکانات بسیار هوشمندی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده است. گوشی های سامسونگ مدل S20 Ultra، A71، A51 ازجمله گوشی‌هایی هستند که دوربین‌های بسیار خوبی دارند. در حال حاضر گوشی‌های سری A سامسونگ بهترین و محبوبترین گوشی‌های میان‌رده این برند هستند که در بین آنها A32 ،A52 و A71 بخوبی امتحان خود را پس داده‌اند و کیفیت بسیار مطلوبی دارند و در بین کاربران محبوبیت فراوانی بدست آورده اند. در حقیقت به‌دلیل نوسانات دلار و بازار ارز به‌طور قطع نمی‌توانیم قیمت مشخصی را برای گوشی های سامسونگ سری Z بیان کنیم، اما می‌دانیم با توجه به امکانات و پردازنده‌های قوی که در این گوشی به کار رفته شده است بدون شک قیمت بالایی دارند. سامسونگ در گوشی‌های سری M از باتری‌های بزرگ و با ظرفیت بالا استفاده کرده است؛ به همین دلیل می‌توان گفت این سری گوشی های سامسونگ برای دانشجویان و دانش آموزان که ساعات زیادی مشغول تماشای ویدیوهای درسی و کلاس‌های آنلاین هستند بسیار مناسب است. گوشی های سامسونگ سری M که در ابتدا سامسونگ آن‌ها را به منظور رقابت در بازار کشور هند معرفی و عرضه کرد، حالا در دیگر نقاط دنیا، از جمله ایران، نیز وجود دارد.