مقایسه قیمت گوشی موبایل سامسونگ آی تی بازار

همچنین شما می‌توانید از بخش راهنمای خرید، با معیارهای انتخاب و بهترین گوشی ‌‌ها در بازه‌های قیمتی مختلف نیز آشنا شوید. یکی از آشنا‌ترین برند‌های مطرح برای همه‌ی ما سامسونگ است، که میتوان گفت سال‌هاست نیاز‌ مردم جهان در حوضه‌های مختلف برطرف کرده و در این بین هم همیشه خوش نام بوده است. سامسونگ یک شرکت یا بهتر بگوییم ابر شرکت چند ملیتی واقع در کره‌ی جنوبی است که توسط لی بیونگ چول در سال 1938 تاسیس گردید. این کمپانی یکی از بزرگترین شرکت‌های کره جنوبی به شمار می‌رود که تقریباً یک پنجم کل صادرات کشور را؛ صنایع الکترونیکی، صنایع سنگین، ساخت و ساز و صنایع دفاعی، به خصوص گوشی های سامسونگبر عهده دارد.

  • گوشی های سری Z سامسونگ از سال 2019 وارد سبد محصولات سامسونگ شدند تا خلاقیت و جسارت این شرکت در تولید گجت‌های متفاوت را به نمایش بگذارند.
  • این خانواده گوشی های دو گروه Z Fold و Z Flip را شامل می شوند که طراحی منحصر به فرد آن ها باعث شده است تا نسبت به دیگر گوشی های سامسونگ، قیمت بالایی داشته باشند.
  • با هر مدل بالاتر، گوشی کمی بزرگ‌تر و قدرتمندتر می‌شود و دوربین بهتری دارد.
  • درصورتی که محصول موردنظر شما در لیست فروشگاه نباشد، می توانید درخواست خود را ثبت کنید تا گوشی شاپ آن را به لیست محصولات خود اضافه کند.

این گوشی سبب شد که سامسونگ به راحتی، رقبای دیگر را در بازار گوشی‌های هوشمند، کنار بزند. در اواخر سال ۲۰۱۱، گوشی سامسونگ تقریبا ۲۴ درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند را به خودش اختصاص داد و سهم گوشی‌های آیفون، ۱۵٪ از این بازار بود. شرکت سامسونگ الکترونیکس از سال ۱۹۷۷ فعالیت خود را در سئول، پایتخت کره جنوبی آغاز کرد. این شرکت در سال ۱۹۸۸ پس از دو سال تحقیق و توسعه، گوشی ناموفق SH-100 را روانه بازار کرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M13 ظرفیت 64 گیگابایت و 4 گیگابایت رم

در حال حاضر، Galaxy M12، M22 و M32، معروف‌ترین مدل‌های این سری از گوشی های سامسونگ در ایران به‌شمار می‌آیند. البته مدل‌های جدیدتری نیز به بازار آمده‌اند که شامل مدل‌های گلکسی M23، گلکسی M33 یا گلکسی M53 می‌شوند و با صرف کمی هزینه بیشتر می‌توانید مدل دلخواهتان را خریداری کنید. اگر فکر می‌کنید گوشی های Z Flip کاربرد منحصر به‌فردی که شما را به خرید آن‌ها ترغیب کند ندارند، سری Z Fold قطعا نظرتان را عوض می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A23 5G ظرفیت 128 گیگابایت – رم 4 گیگابایت

اخیرا، بعضی از گوشی‌های سری Galaxy A به پر فروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی دنیا تبدیل شده‌اند. این موضوع، به سامسونگ برای عرضه‌ی گوشی‌های خوب با قیمت‌های خوب‌تر، فشار وارد می‌کند. پیش از این، ساسونگ تقریبا به این بازار توجهی نداشت و بیشتر تمرکزش را روی تولید گوشی‌های گران قیمت گلکسی اس و گلکسی نوت قرار می‌داد. واضح است که شرکتی به بزرگی سامسونگ فقط گوشی هوشمند تولید نمی‌کند این شرکت، محصولاتی مثل تبلت، لپ‌تاپ، پرینتر، اسپیکر، هدفون، دوربین، ماشین ظرف‌شویی، تستر، تلویزیون، اسپلیت و بسیاری دستگاه‌های الکترونیکی دیگر را تولید می‌کند. در مجموع می‌توان گفت که اگر هر نوع وسیله‌ی الکترونیکی داشته باشید، احتمالا برند سامسونگ آن را نیز می‌توانید پیدا کنید.

دیجی سنتر (دیدافراز) در سال 1384 به منظور فعالیت در زمینه فروش گوشی موبایل، دوربین و لوازم و تجهیزات آتلیه تاسیس گردید ، و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به مصرف کنندگان، هنرمندان و دیگر هموطنان عزیزمان طی نموده. سری A گوشی سامسونگ، مجموعه ای از گوشی های هوشمند میان رده است که علاوه بر داشتن ویژگی های نوآورانه و فناوری جدید، مقرون به صرفه نیز می باشند. البته سری اس سامسونگ همیشه قیمت بالایی داشته است و خرید آن ها کار چندان آسانی نیست.

مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. با اینکه خدمات پس از فروش هیچ شرکتی، از دیدگاه مصرف‌کنندگان عالی نیست ولی شرکت سامسونگ معمولا خدمات پس از فروش خوبی به مشتریان گوشی سامسونگ ارائه می‌دهد. خلاصه اینکه اگر به دنبال بهترین گوشی‌های اندرویدی هستید، نمی‌توانید گوشی‌های زیادی پیدا کنید که از گوشی‌های سامسونگ سری Galaxy S بهتر باشند. شرکت سامسونگ، با در نظر گرفتن شاخص‌های مختلف، بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده‌ی وسایل الکترونیکی در دنیا است.