مقایسه قیمت گوشی موبایل سامسونگ آی تی بازار

گلکسی اس از نمایشگر ۴ اینچی سوپر امولد و پردازنده‌ی اگزینوس ۳ بهره می‌برد. سال بعد گلکسی اس ۲ با اندروید ۲.۱ از راه رسید، این گوشی یک نسخه‌ی مخصوص بازار آمریکا با پردازنده‌ی اسنپدراگون اس ۳ نیز داشت. در صورتی که گوشی سامسونگ مد نظر شما برای بازاری غیر از خاورمیانه عرضه شده باشد، خبری از منوی فارسی در آن نخواهد بود. بنابراین، اگر به وجود منوهای فارسی در گوشی سامسونگ اهمیت می‌دهید، باید یکی از رام‌های ایران، امارات، هند یا عربستان را روی گوشی فلش کنید. روان بودن منوها و در دسترس بودن گزینه‌های پرکاربرد از قابلیت‌های مهم One UI به شمار می‌رود؛ استفاده راحت‌تر با یک دست و سادگی در دسترسی به تنظیمات موردنظر کاربر از ویژگی‌های این رابط کاربر است.یکی از ویژگی‌های جالب رابط کاربری سامسونگ پشتیبانی از حالتی به نام Dex است. به کمک این قابلیت می‌توانید گوشی خود را به رایانه متصل کرده و فضای گوشی را در شکل و شمایل دسکتاپ مشاهده کنید.

  • در فهرست «بهترین‌ها» SoC ما درباره آخرین پردازنده گوشی‌های هوشمند سامسونگ اطلاعات بیشتری کسب کنید .
  • تلفن های همراه سامسونگ دارای ویژگی های پیشرفته و فناوری پیشرفته هستند تا خواسته های طیف گسترده ای از مصرف کنندگان را برآورده کنند.
  • همچنین سامسونگ قول داده از سال 2020 به بعد تقریبا برای همه‌ی گوشی‌های خود، پشتیبانی 3 ساله آپدیت نرم‌افزاری و ساپورت 4 ساله به‌روزرسانی امنیتی را در نظر بگیرد.
  • علاوه بر فناوری های جدید و کیفیت ساخت، می توان انتظار عملکرد بهتری را با گوشی های سری S نیز داشت.

تقریبا می‌توان گفت که هیچ برند دیگری در بازار گوشی‌های هوشمند، این میزان تنوع قیمتی را در پیش روی مشتریانش نمی‌گذارد. امکان مقایسه قیمت گوشی های شیائومی و سامسونگ با دیگر برندها و نمایش همزمان مشخصات چند محصول به طور همزمان نیز در بخش محصولات زومیت در نظر گرفته شده است. بنابراین، چنان‌چه بین خرید گوشی سامسونگ و گوشی‌های دیگر مردد هستید، می‌توانید گوشی سامسونگ مورد نظر خود را در نوار بالای صفحه جستجو کرده و پس از باز کردن صفحه محصول از گزینه‌ی مقایسه استفاده کنید.

هنگامی که رئیس هیئت مدیره وقت، آقای کان هی لی متوجه این موضوع شد، به کارخانه محل تولید این گوشی رفت و تمام موجودی انبار مربوط به این محصول را به آتش کشید. در دهه ۱۹۸۰ سامسونگ بیشتر روی صنایع الکترونیک متمرکز شد و تولید تلویزیون‌های رنگی، کامپیوترهای شخصی، ضبط صوت و دوربین فیلم‌برداری را آغاز کرد. سامسونگ، یک ابرشرکت خوشه‌ای در کره جنوبی است که امروزه یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه‌های الکترونیکی در سراسر جهان است. با این حال، همه تلفن‌ها یکسان ساخته نمی‌شوند، بنابراین برای بزرگداشت یک دهه از دستگاه‌های Galaxy S، فکر کردیم که رتبه‌بندی هر نسل به ترتیب از بدترین به بهترین ایده جالبی است.

قیمت گوشی سامسونگ سری S

تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … به دلیل پردازنده‌های ضعیف‌تر و RAM کم‌تر، این گوشی‌ها چندان سریع نیستند. با باتری‌ این گوشی‌ها، می‌توانید بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را سپری کنید. به خاطر بدنه شیشه‌ای، این گوشی‌ها محکم، ضد آب و قابل شارژ بی‌سیم هستند. در قاب پشتی مجموعه ای از چهار دوربین قرار دارد که یک لنز 108 مگا پیکسلی، یک لنز فوق عریض 12 مگا پیکسلی، یک لنز ماکرو 5 مگا پیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق 5 مگا پیکسلی را شامل می شود. تراشه قدرتمند اسنپدراگون 778G به عنوان قلب تپنده گوشی قرار داده شده است.

چرا گوشی پلازا …

بنابراین ارائه بهترین قیمت و همچنین محصولات با کیفیت دارای گارانتی شرکتی از وظایف جدایی ناپذیر مجموعه گوشی پلازاست. بسیاری از دوربین‌های محصولات میان‌رده و حتی ارزان‌قیمت شرکت سامسونگ دارای کیفیت بالایی هستند و می‌توانند نیازهای کاربران خود را در این زمینه فراهم کنند. گوشی سامسونگ سری نوت نیز یکی دیگر از محصولات بالا رده شرکت سامسونگ است که به موفقیت‌های تجاری بزرگی دست یافت. در حال حاضر گوشی‌های سری S یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های شرکت سامسونگ به شمار می‌آیند. در واقع یک کاربر با خرید گوشی‌های سامسونگ سری A می‌توانند با بودجه‌ای متوسط تجربه شیرین استفاده از امکانات یک گوشی پرچمدار و قدرتمند را بچشند.

این سری از گوشی‌های محبوب سامسونگ از لحاظ بودجه در دسته گوشی‌های میان رده قرار می‌گیرد. شما در این سایت با بررسی قیمت انواع گوشی Samsung می‌توانید محصول مد نظر خود را یافته و با خیال راحت و با ضمانت اصل بودن محصول آن را خریداری نمایید. کدام سری گوشی هوشمند برای شما مناسب است؟ در این مقاله به بیان تفاوت های سری گلکسی سامسونگ می پردازیم و شما را با مدل های فعلی آشنا می کنیم. همچنین شما را به بررسی‌ها و پیشنهادات فعلی راهنمایی می‌کنیم که به شما در پیدا کردن گوشی مناسب کمک می‌کند. سری گلکسی اس سامسونگ اولین بار در 4 ژوئن 2010 عرضه شد و از آن زمان به بعد به خط تلفنی تبدیل شده است که بیشتر مردم در هنگام ذکر اندروید به آن فکر می کنند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A52 ظرفیت 128 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

این شرکت در دهه‌های بعدی، همه نوع وسیله‌ی الکترونیکی را تولید کرد و تمرکز اصلی آن روی تولید قطعات محصولات دیگر شرکت‌ها بود. شرکت سامسونگ هنوز هم این کار را انجام می‌دهد و در حال حاضر، تولید کننده‌ی اصلی‌ صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند در دنیا است. ما در اینجا هر چیزی را که لازم است در رابطه با گوشی‌های سامسونگ بدانید، برای شما توضیح خواهیم داد. با خواندن این مطلب تا تصمیم‌گیری در رابطه با خرید گوشی سامسونگ برای شما راحت‌تر خواهد شد. ویژگی اصلی این سری نسبت به سری اس، نمایشگر بزرگتر و پشتیبانی گوشی‌های نوت از قلم لمسی بود.

اگر بخواهیم بهترین گوشی سامسونگ را بین گوشی های مختلفی که امروزه در دسترس است انتخاب کنیم سری اس، سری نوت و سری زد در صدر جدول قرار میگیرند. سری زد یا همان سری تاشو سامسونگ هم توانسته بسیار موفق عمل کند و شاید تنها نظر شخصی من که کمتر به گوشی های تاشو علاقه مندم برگردد اما باز هم اگر بخواهیم بهترین گوشی سامسونگ را در حال حاظر انتخاب کنیم جدیدترین مدل های اس و نوت در صدر و مدل زد بعد از آن ها قرار میگیرد. پرچم داران سامسونگ در سال یک بار معرفی می شوند ولی گوشی های سری A در سال چندین بار معرفی می شوند که در حال حاضر گوشی A04 جدیدترین مدل گوشی سری A سامسونگ می باشد ولی صرفا بهترین گوشی از این سری نیست. A73و A53 بهترین گوشی سری Aو A13 و A23 پرفروش ترین گوشی های سری A می باشند که با قیمتی مناسب در بازار به فروش می رسد.

به طور کلی هر گوشی از سری M ، در مقابل همتای سری A خود از باتری بزرگتری بهره می برد. اثر انگشت در گوشی های سری A زیر نمایشگر قرار گرفته است اما در سری M اثر انگشت رو دکمه پاور قرار دارد. سامسونگ گوشی های سری A را سه سال پشتیبانی می کند اما مدت زمان پشتیبانی سری M تنها دو سال است.

این شرکت از اوایل قرن بیست و یکم گام بزرگی در جهت تولید محصولات دیجیتال برداشت. در این مطلب نگاهی کوتاه به تاریخچه گوشی‌های سامسونگ، مزیت استفاده از گوشی‌های این برند محبوب بازار گوشی‌های تلفن همراه وانواع گوشی سامسونگوهمچنینقیمت گوشی سامسونگداریم. خرید گوشی سامسونگ از سری‌های Galaxy S، Galaxy Note و Galaxy Z برای خیلی‌ها امکان‌پذیر نیست.