من اینترنت 5G خانگی خود را کنار گذاشتم تا به طیف بازگردم. در اینجا چرا


در طول شش سال گذشته تبلیغات زیادی در مورد 5G وجود داشته است و تا حدودی هنوز هم وجود دارد. ماشین های بدون راننده، جراحی از راه دور، متاورس – همه واژه‌هایی که هنوز به هیچ وجه واقعی نشده‌اند.

حوزه ای که به طور قابل توجهی به تغییر زندگی ما کمک کرده است؟ در نهایت برخی از رقابت های طول، مدت را برای شرکت های کابل ایجاد می کند پهنای باند خانگی. من در سال گذشته در حال بررسی این موضوع بوده‌ام که آیا 5G و فناوری‌هایی مانند آن (معروف به “بی‌سیم ثابت”) می‌توانند جایگزین پهنای باند سنتی خانگی شوند، راه‌حل‌های باند می، Verizon و T-Mobile و همچنین گزینه‌های موج میلی‌متری مانند Honest Networks را آزمایش کرده‌ام. .

من اشتراک اسپکتروم را کنار گذاشتم و حتی آپارتمانم را به Honest تغییر دادم که سرعت آپلود و دانلود گیگابیتی را در ساختمان ما با قیمت 50 دلار در ماه فراهم می کند. برای ماه ها عالی بود و من خوشحال می شدم از آن استفاده کنم.

حداقل، تا زم، که اسپکتروم ضربه زد.

رقابت باعث ایجاد معاملات می شود

اسکرین شات از قرارداد رایگان سه ماهه اسپکتروم

قرارداد سه ماهه رایگان اسپکتروم به شدت قانع کننده بود.

اسکرین شات توسط Eli Blumenthal/CNET

از زم، که اسپکتروم را کنار گذاشتم، یک بروشور از طریق پست دریافت کردم که در صورت بازگشت، سه ماه تلویزیون و اینترنت رایگان ارائه می داد. هیچ قرارداد یا تعهدی نیز وجود نداشت. به نظر می رسد این شرکت امیدوار است که وقتی افراد ثبت نام ،د، دیگر به این سرعت آن را ، نکنند.

به‌،وان یک طرفدار پرشور ورزش، جذابیت کابل‌های سنتی مطمئناً برای بقیه فصل‌های عادی فوتبال NFL و کالج، فصل‌های پس از MLB و آغاز کمپین‌های NBA و NHL جذاب بود. دریافت و مدیریت شبکه های ورزشی منطقه ای در نیویورک یک دردسر است و تنها سرویس پخشی که همه آنها را ارائه می دهد (DirecTV Stream) 90 دلار در ماه برای بسته C،ice قیمت دارد.

در حالی که سرعت اینترنت من به اندازه گیگابیت وعده داده شده توسط Honest نخواهد بود، اینترنت Ultra اسپکتروم سرعت دانلود “تا 500 مگابیت در ث،ه” را ارائه می دهد که برای همه کارهای من و هم اتاقی هایم، چت های ویدیویی، پخش جری، و بازی کافی است.

به علاوه، حتی پس از پایان سه ماه، هزینه اینترنت 40 دلار در ماه خواهد بود که در مقایسه با T-Mobile و Honest، ماهیانه 10 دلار پس انداز خواهد شد.

نمی توانم بگویم که این معامله نتیجه مستقیم پیوستن گزینه های اینترنت 5G به مبارزه و افزودن رقابت است. من همچنین نمی‌دانم که آیا Spect، این را در همه جا یا فقط در برخی بازارها مانند شهر نیویورک ارائه می‌کند، اما به نظر می‌رسد گزینه جدیدتری باشد.

سخنگوی اسپکتروم در بی،ه‌ای گفت: «ما سیاست‌های قیمت‌گذاری منظم و مشتری پسند در سطح ملی مانند عدم کارمزد مودم، سقف داده یا قرارداد داریم. “ما اغلب به مشتریان جدید یا در حال ارتقاء تبلیغاتی ارائه می دهیم تا به آنها این فرصت را بدهیم که از یک سرویس یا بسته با تخفیف، برای یک دوره زم، خاص، قبل از اعمال قیمت معمولی استفاده کنند.”

این معاملات همیشه فقط برای مش،ین جدید نیست. ترفند قدیمی تماس گرفتن با ارائه دهنده خود و تهدید به جابجایی به T-Mobile یا Verizon، که من هنگام کمک به یکی از دوستان در قبض Optimum خود در نیوجرسی متوجه شدم، به کاهش صورتحساب آنها تا 40 دلار در ماه کمک کرد قبل از اینکه آنها چیزی را در سرویس خود تنظیم کنند.

به نظر می رسد که شرکت های کابل نگران هستند، و شاید به حق. درآمد Verizon را دیدم مصرف کنندگان از تجارت تلفن بی سیم سنتی آن فرار می کنند در میان قیمت‌های بالاتر، اما اپراتور 234000 کاربر «بی‌سیم ثابت» مصرف‌کننده اضافه کرد.

تی موبایل در سه ماهه اخیر 578000 کاربر اینترنت خانگی اضافه کرده است و اکنون بیش از 2.1 میلیون مش، دارد.

Comcast، بزرگترین اپراتور کابل در ایالات متحده، به نظر می رسد به ویژه نگران است و اوایل این ماه آغاز شد پخش تبلیغات تلویزیونی در برابر اینترنت خانگی T-Mobile، تشویق کاربران برای رفتن به وب سایت آن جایی که دو گزینه پهنای باند را “مقایسه” می کند. تعدادی از شرکت های کابلی – از جمله Comcast، Optimum و Spect، – همچنین بسته های اینترنت خانگی را با خدمات تلفن همراه خودشان.

“من فکر می کنم شما (شرکت های کابلی) را خواهید دید که با تبلیغات تهاجمی تر می شوند و روی افزایش سرعت کار می کنند تا سعی کنند با شتابی که شرکت های مخابراتی می گیرند مق، کنند.” باب اودانل، تحلیلگر تحقیقات تکنیکال می گوید.

او می‌گوید: «با توجه به سرعت رشد مش،ین (اینترنت خانگی) T-Mobile و Verizon، مصرف‌کنندگان به وضوح آن را دریافت می‌کنند و به نظر می‌رسد مشتاق دور شدن از شرکت‌های کابلی هستند.

سرعت های سریعتر نیز در راه است

بسته‌ای حلقه‌ای از سیم‌های فیبر نوری در پس زمینه سیاه

گتی ایماژ

فراتر از قیمت و معاملات، افزایش پهنای باند 5G خانگی نیز با فشار مجدد شرکت های کابلی بر سرعت همزمان شده است. نقطه برتری Comcast در برابر T-Mobile این است که عرضه های گیگابیت بیشتری در دسترس است و پهنای باند آن می تواند تا 36 برابر سریعتر از اینترنت 5G خانگی T-Mobile باشد.

بی‌سیم ثابت از طریق 5G باعث می‌شود که شرکت‌های کابلی زیرساخت‌های خود را ارتقا دهند تا بتوانند مدعی سرعت بالای مداوم باشند، به‌ویژه در آپلودهایی که امروزه بی‌سیم با مشکل مواجه است. Avi Greengart، تحلیلگر شرکت تحقیقاتی Techsponential.

طیف گسترده‌ای از ارائه‌دهندگان دیگر از جمله Optimum، Spect،، Verizon و AT&T ردیف‌های سرعت چند گیگابیتی جدیدی اضافه کرده‌اند و ساختارهای خود را برای خدمات فیبر گسترش داده‌اند، در حالی که سه ارائه‌دهنده بزرگ بی‌سیم همچنان به ساخت و بهبود خدمات 5G ادامه می‌دهند. این فشار برای گزینه‌های سریع‌تر باید نه تنها چشم انداز سرعت بهتر را برای ،، که به دنبال افزایش هستند، بلکه انتخاب بهتری برای نیازهایشان نیز فراهم کند.

اودانل می گوید: «افرادی که به کار در خانه ادامه می دهند یا فقط سریع ترین گزینه را می خواهند، به فیبر نگاه می کنند. “کاربران اصلی اکنون چندین انتخاب دارند و افرادی که گزینه های محدودی (روستایی و غیره) داشته اند اکنون می توانند در نهایت چیزی معقول دریافت کنند.”


منبع: https://www.cnet.com/news/i-ditched-my-5g-،me-internet-to-go-back-to-spect،-heres-why/#ftag=CAD-01-10aai3d