می‌توانید تبلت رایانه شخصی سرفیس پرو 8 مایکروسافت را در حال حاضر با تخفیف بسیار زیاد خریداری کنید.



هیب، 2 در 1 مایکروسافت Surface Pro 8 در حال حاضر در آمازون به فروش می رسد.

تبلت هایی وجود دارند که فقط تبلت هستند و سپس صفحات سرفیس مایکروسافت وجود دارند که نیروگاه های بهره وری قابل حمل هستند. نسخه Surface Pro 8 که آمازون تخفیف داده است توسط پردازنده چهار هسته ای نسل یازدهم Core i5-1135G7 اینتل ساخته شده است که عملکرد ثابت و پایدار را تضمین می کند.

بنابراین چه بخواهید در وب بگردید، از رسانه ها استفاده کنید، به پاد،ت ها گوش دهید یا کارهای حرفه ای نسبتاً سنگین انجام دهید، Surface Pro 8 ناامید نخواهد شد. سیستم عامل ویندوز سرفیس پرو عاری از نرم افزارهای bloatware است و به طور کلی نسبت به iPadOS اپل برای انجام چند کار من، تر است.
باید اضافه کنیم که دقیقاً برای حرفه ای هایی که به بهترین عملکرد مطلق نیاز دارند، در نظر گرفته نشده است. مایکروسافت نسخه i7 دستگاه را برای آن جمعیت می فروشد اما برای ا،ر کاربران بیش از حد است. تقریباً برای همه افراد دیگر، Surface Pro 8 من، است یکی از بهترین گزینه ها

این دستگاه دارای دو پورت T،derbolt 4 USB-C و یک پورت Surface Connect است و از صفحه نمایش خارجی نیز پشتیب، می کند. همچنین می تو،د GPU و هارد ا،ترنال را به آن متصل کنید.

این گوشی دارای صفحه نمایش 13 اینچی زنده با نرخ رفرش 120 هرتز است و دوربین های جلو و عقب آن از نظر استانداردهای تبلت چشمگیر هستند و تصاویر واضح و دقیقی را ارائه می دهند. عمر باتری 10 ساعت من، است.

این تبلت جمع و جور و سبک وزن است و حمل آن آسان است و همچنین دارای پایه پایه داخلی است که به شما امکان می دهد آن را در زوایای مختلف تنظیم کنید. سرفیس پرو 8 با قلم مایکروسافت اسلیم پن 2 و کیبوردهای مایکروسافت نیز سازگار است.

به طور کلی، اگر به تبلتی نیاز دارید که برای کار با بهره وری سبک، چندوظیفگی و استفاده معمولی روزمره عالی باشد، Surface Pro 8 یک گزینه عالی است. طراحی شیک و کیفیت ساخت محکمی دارد و نسبت ابعاد بلند آن را برای خواندن مقالات ایده آل می کند.

مدل 8 گیگابایتی/256 گیگابایتی که معمولاً 1199.99 دلار قیمت دارد، پس از تخفیف 416 دلاری، تنها با 784 دلار می‌تواند متعلق به شما باشد. مدل 8 گیگابایتی/512 گیگابایتی با کاهش 470 دلاری به 930 دلار رسیده است. اگر یک دستگاه قابل حمل قدرتمند می خواهید که چیزی فراتر از یک تبلت باشد، این تخفیفات بسیار زیاد هستند و نباید آن ها را از دست بدهید.


منبع: https://www.p،nearena.com/news/You-can-snag-Microsofts-tablet-PC-Surface-Pro-8-at-a-seriously-steep-discount-right-now_id144334