چه چیزی میخواهید بد،د
- نتفلی، به دنبال اضافه ، هزینه اضافی برای ،، است که رمز عبور خود را به یکی از اعضای خانواده یا دوستان خود قرض می دهند.
- پس از آزمایش در آمریکای لاتین، نتفلی، به دنبال ارائه این ایده به بازار ایالات متحده در اوایل سال 2023 است.
- این شرکت گزارش می دهد که 100 میلیون بیننده در حال تماشای نتفلی، از یک حساب قرضی است و بسیاری از آزمایش کنندگان آمریکای لاتین از این تغییر چندان راضی نیستند.
نتفلی، به دنبال پایان دادن به سبک زندگی فعلی اشتراک گذاری رمز عبور حساب است.
بر اساس مجله ی وال استریتمحققان از درون دیوارهای نتفلی، علاقه مند به حل مشکل “عمده” اشتراک رمز عبور آن در سال 2023 هستند. این پلت فرم استریم بیان می کند که 100 میلیون بیننده محتوای آن با استفاده از رمز عبور قرضی شده وجود دارد. بنابراین، برای فرونشاندن این موضوع، نتفلی، هزینه اضافی را برای ،، که مایل به اشتراک گذاری حساب های خود با افراد دیگر در سال 2023 در ایالات متحده هستند، در نظر می گیرد.
نتفلی، در حال آزمایش این روش جدید برای اشتراک گذاری رمزهای عبور در آمریکای لاتین است. برای آن دسته از کاربران، این شرکت به آنها اجازه داده است تا برای اشتراک گذاری یک حساب کاربری با حدا،ر دو نفر که در خانه خود زندگی نمی کنند، پرداخت کنند. سپس وام گیرنده باید کد تأییدی را وارد کند که نتفلی، قبل از تماشای نمایش یا فیلم خود به صاحب حساب ارائه می دهد. و این کد باید در عرض 15 دقیقه قبل از انقضا وارد شود.
نتفلی، همچنین روش هایی را برای کنترل خانواده هایی که از هم جدا شده اند، آزمایش کرده است، مانند بازدید کودکان از هر فرد بزرگسال به طور جداگانه. ایده در حال اجرا این است که اگر نتفلی، قصد دارد موقعیت جغرافیایی خود را برای هر دوره زم، مشخص تغییر دهد، هشدار داده شود.
مشکل دیگری که پلتفرم استریم پیدا کرده است مربوط به بازار هند است. یکی از افراد نزدیک به این موضوع اظهار می کند که با توجه به اینکه بسیاری از مردم هند نتفلی، را بدون تلفن خود تماشا می کنند، تعیین اینکه آیا آنها در همان خانه با صاحب حساب زندگی می کنند یا نه دشوار است. در عوض، تأیید اینکه آیا آنها از طریق Wi-Fi یا اتصال سیمی پخش می شوند، بسیار ساده تر است.
وال استریت ژورنال به تد ساراندوس، مدیر عامل نتفلی، اشاره میکند که گفت: “اشتباه نکنید، فکر نمیکنم که مصرفکنندگان آن را از نزدیک دوست داشته باشند.” این احتمالاً برای بینندگان آمریکایی نیز صادق است، با توجه به اینکه ،، که در آمریکای لاتین قبلاً از این تغییر شکایت کرده اند.
اگر گزارش درآمد سه ماهه سوم 2022 نتفلی، را به خاطر دارید، این روش ،ب درآمد از اشتراک رمز عبور اساساً طرح پیشنهادی «حسابهای فرعی» آن است. در ماه اکتبر بود که نتفلی، ایده حسابهای فرعی را مطرح کرد که دقیقاً شبیه آنچه قبلاً در آمریکای لاتین آزمایش شده بود، به نظر میرسد. نتفلی، اعلام کرد که قصد دارد آن را در اوایل سال 2023 به بازار ایالات متحده بیاورد، اگرچه جزئیات زمان عرضه و قیمت آن را اعلام نکرده است.
برای آماده شدن برای حرکت نهایی، نتفلی، اخیراً انتقال حساب نتفلی، خود را از دوست/عضو خانواده خود که در واقع حساب را به حساب خود نگه داشته است را برای وام گیرندگان رمز عبور بسیار آسان تر کرده است.
منبع: https://www.androidcentral.com/streaming-tv/netflix-gearing-up-price-tag-p،word-sharing