نظرسنجی: کدام برند گوشی اندرویدی بیشترین تاثیر را در سال 2022 داشته است؟



سال به پایان می رسد، به این م،ی که ما در حال حاضر نگاهی به تلفن های اندرویدی برای سال 2023 داریم. اما همانطور که منتظر گوشی های سال آینده هستیم، می خواهیم نگاهی به سال 2022 و برندهای تلفن اندرویدی داشته باشیم که ممکن است تأثیر زیادی بر شما، خوانندگان ما گذاشته است.

سال شلوغی برای OEM های اندروید بود. سامسونگ با عرضه یک گوشی تقریباً با هر قیمتی، از جمله جدیدترین گوشی های تاشو خود، همچنان بر فضا تسلط دارد. همچنین قبل از رسیدن به سال 2023، اندروید 13 را به بخش بزرگی از دستگاه‌های فعلی و گذشته خود منتقل کرده است که بسیار چشمگیر است.

موتورولا سرانجام یک گوشی تاشو رقابتی را با Razr 2022 عرضه کرد و در عین حال اولین گوشی بود که یک گوشی با دوربین 200 مگاپی،لی را وارد بازار کرد. موتورولا همچنین با چند دستگاه عالی بر بخش گوشی های میان رده و ارزان قیمت تسلط داشت و حتی وعده به روز رس، نرم افزاری خود را بهبود بخشید.

شیائومی همچنین یک گوشی با دوربین 200 مگاپی،لی به ما هدیه داد و توانست با یک دستگاه مفهومی بسیار جالب با ضمیمه لنز برای تصاویر باکیفیت تر، ما را غافلگیر کند. ما دستگاه‌های چشمگیر و تعداد زیادی گوشی تاشو از OEMها، از جمله شیائومی و OPPO دیده‌ایم، که به نظر می‌رسد هر دوی آنها با طراحی‌های فوق‌العاده و مشخصات بالا، می‌توانند سامسونگ را به چالش بکشند.

در همین حال، گوگل ا،یستم خود را با اولین ساعت هوشمند، هدفون های ممتاز و معرفی تبلت پی،ل گسترش داد، اگرچه تا سال 2023 شاهد دومی نخواهیم بود. همچنین به Pixel 6a مقرون به صرفه خود تعدادی پرچمدار برجسته با طراحی به روز و جدیدترین چیپست Tensor

OnePlus با سرعت شارژ سریع‌تر و مشخصات چشمگیر با قیمت‌های نسبتاً رقابتی به افزایش سطح تلفن‌های خود ادامه می‌دهد. در همین حال، ایسوس با Zenfone 9 بر بخش گوشی های کوچک و گوشی های بازی با ROG P،ne 6D Ultimate تسلط یافت.

هیچ چیز با اولین گوشی هوشمند خود سروصدا نکرد. تلفن میان رده و در عین حال نسبتاً منحصر به فرد Nothing P،ne (1) و رابط Glyph روشن آن. همانطور که برداشت های اولیه می رود، این بد نیست.




منبع: https://www.androidcentral.com/p،nes/poll-which-android-p،ne-،nd-made-biggest-impression-2022