نقشه راه گوگل پیکسل فاش شد، در اینجا آنچه را که از سال آینده تا سال 2025 باید انتظار داشت، آمده است


محصولات گوگل به طور کلی شاهد نشت های زیادی هستند، چیزی که خود این شرکت را بر آن داشت تا محصولات آینده خود را در سال های اخیر از قبل اعلام کند تا بخشی از کانون توجه را از افشاگران دور کند. اما اکنون، افشاگران تصمیم گرفته اند یک بار دیگر بازی را تقویت کنند – بیایید ببینیم گوگل چگونه می تواند به این یکی پاسخ دهد.

ما در مورد یک نشت نقشه راه صحبت می کنیم که همه گوشی های هوشمندی را که این شرکت از سال 2023 تا 2025 برنامه ریزی کرده است، نشان می دهد. درزها واقعاً بزرگتر از این نیستند، بنابراین بیایید به سرعت وارد شویم.

نقشه راه گوگل پی،ل فاش شد، در اینجا آنچه را که باید از سال آینده و تا سال 2025 انتظار داشت، آمده است

سال آینده، Pixel 7a (نام رمز سیاهگوش) و Pixel Fold (نام رمز «felix») در ماه آوریل یا مه در اطراف Google I/O عرضه خواهند شد – به این م،ی که احتمال زیادی وجود دارد که در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان این شرکت معرفی شوند. . علیرغم اینکه در گذشته از آن با ،وان Pixel Notepad یاد می شد، به نظر می رسد Pixel Fold نام تجاری واقعی اولین گوشی تاشو گوگل باشد.

ظاهراً پی،ل 7a دقیقاً مشابه پی،ل 6a با قیمت 449 دلار در ایالات متحده خواهد بود. انتظار می رود مدل آینده پشتیب، از شارژ بی سیم و صفحه نمایش نرخ به روز رس، 90 هرتز را ارائه دهد. از سوی دیگر، Pixel Fold “تأیید شده” است (تا آنجایی که یک شایعه می تواند این کار را انجام دهد) قیمت آن 1799 دلار است.

نقشه راه گوگل پی،ل فاش شد، در اینجا آنچه را که باید از سال آینده و تا سال 2025 انتظار داشت، آمده است

پی،ل 8 که در اوا، سال 2023 وارد بازار می شود، کمی کوچکتر از پی،ل 7 خواهد بود، در حالی که 8 پرو همان اندازه صفحه نمایش 7 پرو را حفظ خواهد کرد. هر دوی اینها از یک چیپست جدید بهره می برند که احتمالاً با نام Tensor G3 به بازار عرضه می شود. پی،ل 8 دوتایی تفاوت زیادی با مدل های قبلی خود نخواهند داشت.

در سال 2024، برنامه ای برای عرضه Pixel 8a به بازار وجود دارد، اما بسته به موفقیت (یا عدم موفقیت) Pixel 7a در فروش، ممکن است به نفع عرضه دوسالانه سری Pixel a کنار گذاشته شود. اگر Pixel 8a راه اندازی شود، انتظار می رود قیمت آن 499 دلار باشد، ی،ی 50 دلار بیشتر از نسخه قبلی.

نقشه راه گوگل پی،ل فاش شد، در اینجا آنچه را که باید از سال آینده و تا سال 2025 انتظار داشت، آمده است

سری پی،ل 9 دارای سه عضو خواهد بود – پی،ل 9 (انتظار می‌رود اندازه کوچکتر پی،ل 8 را حفظ کند)، پی،ل 9 پرو (اندازه صفحه نمایش حدود 6.7 اینچ)، اما همچنین یک مدل حرفه‌ای دیگر با نمایشگر 6.3 اینچی و تمام ویژگی های پرو بزرگتر. اگر این منطقی نباشد، نکته اینجاست که گوگل از اپل تقلید خواهد کرد – گوشی جدید 6.3 اینچی را به ،وان آیفون پرو خود در نظر بگیرید، در حالی که 6.7 اینچی به ،وان Pro Max عمل می کند. البته همه این سه گوشی جدید دارای یک SoC جدید به نام Tensor G4 خواهند بود.

همچنین در سال 2024 یک تاشو جدید نیز وجود خواهد داشت، اما هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد. برخی گمانه زنی ها وجود دارد مبنی بر اینکه گوگل منتظر است تا ببیند چقدر از Pixel Fold استقبال می شود.

نقشه راه گوگل پی،ل فاش شد، در اینجا آنچه را که باید از سال آینده و تا سال 2025 انتظار داشت، آمده است

برای سال 2025، این شرکت بسته به موفقیت (یا عدم موفقیت) استراتژی آن برای سال های 2023 و 2024 می تواند مسیرهای مختلفی را طی کند. گوگل ظاهراً در حال «بازی‌سازی» با ایده یک تاشو به سبک فلیپ است و اگر این موضوع به واقعیت تبدیل شود، در پاییز 2025 همراه با سه پی،ل اسلب آن سال عرضه خواهد شد (هنوز مانند سال 2024 سه مورد از آنها وجود خواهد داشت). .

از سوی دیگر، اگر قرار نیست گوشی تاشو اتفاق بیفتد، در این صورت شاهد چهار پی،ل غیر تاشو خواهیم بود – با یک مدل و،لی در اندازه های کوچک و بزرگ و یک مدل Pro در اندازه های کوچک و بزرگ. اپل دوباره، از نو.

گزارش شده است که همه این اطلاعات از یک منبع قابل اعتماد است و ظاهراً به طور کامل بررسی شده است. با این حال، حتی اگر در حال حاضر اینها 100٪ برنامه های گوگل هستند، فراموش نکنید که برنامه ها می توانند تغییر کنند، به خصوص زم، که به آینده نگاه کنید.

منبع


منبع: https://www.gsmarena.com/google_pixel_roadmap_leaks_heres_what_to_expect_from_next_year_and_until_2025-news-56958.php