نگاهی اجمالی به تجربه گلکسی سامسونگ در SDC22 – اتاق خبر جهانی سامسونگ


Samsung Electronics برای ارتباط کاربران با جدیدترین دستگاه های خود، فضای تعاملی Galaxy Experience خود را به کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2022 (SDC22) بازگردانده است.

Galaxy Experience قبلاً در لندن و نیویورک و در طول رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ برگزار شد و به بازدیدکنندگان این فرصت را داد تا دستگاه های Galaxy Z Fold4 و Galaxy Z Flip4 سامسونگ را تجربه کنند و پس از موفقیت این دو رویداد به سانفرانسیسکو بازگشته است.

از طریق این تجربه تعاملی و عملی، بازدیدکنندگان می‌توانند آ،ین دستگاه‌های گل،ی سامسونگ را علاوه بر خط تولید پوشیدنی‌های آن، از جمله سری Galaxy Watch5 و Galaxy Buds2 Pro، امتحان کنند. این نمایشگاه همچنین دارای برنامه های سرگرم کننده متنوعی برای بازدیدکنندگان است که می توانند در آن شرکت کنند، از جمله چالش های ع، و مجموعه پین.

برای تجربه حضوری سری محصولات سامسونگ، حتما از 7 اکتبر تا 28 اکتبر از فضای Galaxy Experience دیدن کنید. برخی از ع، های برجسته این رویداد را در زیر مشاهده کنید.


منبع: https://news.samsung.com/global/connect-with-galaxy-up-close-a-glimpse-of-samsungs-galaxy-experience-at-sdc22?utm_source=rss&utm_medium=direct