هدف از حسگر زوم اپتیکال جدید ال‌جی خلاص شدن از دست برآمدگی دوربین گوشی‌های هوشمند است


سنسور زوم اپتیکال lg 1 1 1

TL; DR

  • LG Innotek ماژول دوربین جدیدی را معرفی کرد که امکان بزرگنمایی 4 تا 9 برابر را فراهم می کند.
  • ال‌جی ادعا می‌کند که اندازه سنسور زوم اپتیکال باید به اندازه‌ای کوچک باشد که برآمدگی دوربین گوشی‌های هوشمند را از بین ببرد.
  • LG Innotek با Qualcomm برای پیگیری سریع پذیرش سنسور شریک شده است.

آیا از دیدن برآمدگی های دوربین در گوشی های هوشمند خسته و خسته شده اید؟ ظاهراً ال‌جی هم همینطور است که LG Innotek ماژول دوربین جدیدی را معرفی کرده است که معتقد است می‌تواند به م،ای پای، برای برآمدگی‌های دوربین باشد.

اگرچه ال‌جی مدت‌هاست که از ساخت گوشی‌های خود دست کشیده است، اما LG Innotek همچنان یکی از تامین‌کنندگان اصلی ماژول‌های دوربین موبایل است. به نظر می رسد آ،ین پروژه آن یک سنسور زوم اپتیکال است که می تواند بین دو نقطه جابجا شود.

ال‌جی که «ماژول دوربین زوم اپتیکال تله فوتو» نامیده می‌شود، دستگاه خود را به‌،وان «مولفه‌ای میکرو که با ادغام عملکردهای دوربین تلسکوپی که بیشتر برای دوربین‌های حرفه‌ای مانند DSLR یا دوربین‌های بدون آینه به کار می‌رفت، برای گوشی‌های هوشمند توسعه یافته است» توصیف می‌کند.

اگرچه داشتن زوم اپتیکال ،وما چیز جدیدی نیست – پی،ل 7 پرو و ​​گل،ی اس 22 اولترا هر دو دارای لنزهای تله فوتو هستند – تفاوت آن این است که بزرگنمایی 4 تا 9 برابری ارائه می دهد. توانایی حرکت بین 4x و 9x چیزی است که معمولا در دوربین‌های سنتی مشاهده می‌کنید، اما در دوربین‌های گوشی‌های هوشمند نه چندان زیاد.

چیز دیگری که این سنسور را متفاوت می کند اندازه آن است. ال جی می گوید که ضخامت ماژول را به حداقل رسانده تا مشکل برآمدگی دوربین گوشی های هوشمند را حل کند. این کار با ایجاد طراحی جدید لنز و تغییر ساختار ماژول انجام شد.

علاوه بر این اعلامیه، ال‌جی همچنین فاش کرد که با کوالکام برای بهینه‌سازی نرم‌افزار اسنپدراگون 8 نسل 2 همکاری کرده است. طرحی که به این شرکت کمک می‌کند تا این سنسور را در میان تولیدکنندگان جه، گوشی‌های هوشمند دنبال کند.

ماژول دوربین زوم اپتیکال تله فوتو تنها محصولی نیست که ال‌جی در ماه ژانویه به نمایشگاه CES ارائه می‌کند، این شرکت همچنین اخیراً اعلام کرده است که یک م،تور گیمینگ جدید با نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز را به نمایش می‌گذارد.

<،on type="،on" cl،="-_-yi -_-t -_-u">نظرات


منبع: https://www.androidaut،rity.com/lg-smartp،ne-camera-sensor-3260484/