همه گوشی‌های هوشمند گوشی‌های اندرویدی سامسونگ ایران

گوشی‌های Galaxy S معمولا قدرتمند‌ترین گوشی‌های این برند هستند و بهترین دوربین‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند موجود در بازار دارند. برای مشاهده گوشی های جدید سامسونگ کافی است از لیست قیمت گوشی سامسونگ مرتب‌سازی جدیدترین را انتخاب کنید. در این صورت جدیدترین گوشی‌ های سامسونگ در بازار کشورمان را مشاهده خواهید کرد.

  • از گوشی‌های این سری می‌توان به M30 اشاره کرد که دارای رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است و جزو گوشی‌های خوش دست سامسونگ به شمار می‌رود.
  • این سری از گوشی‌های محبوب سامسونگ از لحاظ بودجه در دسته گوشی‌های میان رده قرار می‌گیرد.
  • شما می توانید در سایت نمایندگی رسمی سامسونگ تهران، مشخصات گوشی های سری A سامسونگ را به صورت کامل و جامع دریافت نمایید.

میان رده های ضعیف تا قدرتمند گوشی سامسونگ نیز برای این دسته از افراد طراحی و ساخته شده اند. در خرید انواع گوشی سامسونگ باید به ضمانت، گارانتی و آک بودن آن توجه کنید. سری ای گوشی سامسونگ جز میان رده های این برند شناخته می شود، هدف از تولید این نوع میان رده ها توسط سامسونگ این است که هر کس با هر بودجه ای بتواند یک گوشی سامسونگ کارآمد داشته باشد. خط تولید این سری از گوشی های سامسونگ با توجه به رویکرد آن ها بسیار پر رونق و شلوغ بکار خود ادامه می دهد، اولین گوشی سری ای سامسونگ گلکسی، Samsung Galaxy Alpha (SM-G850x) بود که در سال 2014 معرفی شد. این شرکت به دلیل رقابت سنگین در بازار موبایل ارزان قیمت، به تولید و عرضه گوشی هایی با قیمت پایین نیز پرداخته است. این گوشی ها در ازای قیمت مقرون‌به‌صرفه خود دارای امکانات و ویژگی‌های متعددی است که افراد مختلف با کاربری عادی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

خرید گوشی سامسونگ از گوشی شاپ

پس از این دستگاه، به‌ترتیب گوشی های S22 Plus و S22 قرار می‌گیرند که سخت‌افزار و درنتیجه، قیمتی متفاوت دارند. سامسونگ علاوه بر سری گلکسی S22 که شامل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌شود، گوشی گلکسی S20 FE 2022 را نیز چندی پیش معرفی شد. گوشی های Z Flip به‌صورت عمودی خم می‌شوند و از یک روکش شیشه‌ای هیبریدی به‌نام Infinix Flex Display بهره می‌برند. این مدل‌ها به قوی‌ترین سخت‌افزار و به‌روزترین نرم‎افزار مجهز هستند و نمایشگری کم‌نظیر دارند. با خم کردن Z Flip می‌توانید نیمه‌ی بالایی صفحه نمایش را روبه‌روی خود قرار دهید و از نیمه‌ی پایینی برای کارهایی مانند تایپ یا جست‌وجو در پلی‌لیست‌های مختلف استفاده کنید. گلکسی Z Flip3 به‌عنوان آخرین مدل از این سری، علاوه بر زیبایی و ظرافت، کیفیت ساخت و استحکام بالایی را به نمایش می‌گذارد و در شرایط مختلف شما را همراهی می‌کند.

اندازه صفحه نمایش گوشی A52 سامسونگ : 6.5 اینچ

ما از آن‌ها برای برقراری ارتباط، گرفتن عکس، ذخیره فایل‌ها در فضای ابری، گشت‌وگذار در اینترنت و حتی به عنوان پاوربانک برای شارژ سایر دستگاه ها استفاده می‌کنیم. اما با وجود تنوع گسترده‌ای که گوشی‌ها در بازار دارند، هرگز نمی‌توان به راحتی انتخاب کرد. تصمیم‌گیری برای انتخاب اینکه کدام اسمارت فون برای شما مناسب است که همیشه دشوار بوده است. در اینجا لیستی از مواردی که باید قبل از تصمیم به خرید گوشی هوشمند خود به آن‌ها توجه کنید وجود دارد.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A23 – حافظه 64 گیگابایت – رم 4 گیگابایت

حتی محصولاتی که هنوز معرفی نشده‌اند نیز با مشخصات احتمالی و شایعه شده در اخبار در این بخش آورده شده‌اند تا شما برای تصمیم به خرید و انتظار برای مدل جدیدتر کم‌تر دچار تردید شوید. خوشبختانه تنوع موبایل های سامسونگ در بازار کشورمان زیاد است و دست شما برای خرید گوشی سامسونگ در رده‌های مختلف باز است. به پشتوانه سال‌ها خدمت تخصصی در زمینه فروش تجهیزات تکنولوژیک (اعم از گوشی موبایل، لوازم جانبی، لوازم خانگی، کنسول های بازی و سایر تجهیزات)، امروزه در بستر اینترنت نیز در تلاش برای خدمتگذاری با تمام توان به خریداران این محصولات هستیم.