همه گوشی‌های هوشمند گوشی‌های اندرویدی سامسونگ ایران

به گفته سامسونگ، سری M و سری F آن به طور همزمان همزیستی و رشد داشته اند. و در حالی که سری گلکسی A بخش‌های مقرون به صرفه و میان‌رده را هدف قرار می‌دهد، سامسونگ در انتقال طرح‌ها از پرچمداران گلکسی اس به سری A کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. با گوشی های سری a سامسونگ، تجربه ایده آل از پردازش های روتین خود خواهید داشت و شما نخواهد کرد . سری گلکسی A اکنون نزدیک به 60 درصد از کل فروش گوشی های سامسونگ در سطح جهان را به خود اختصاص داده است، بنابراین به وضوح علاقه زیادی به آنچه این برند کره ای در این زمینه انجام می دهد وجود دارد. سامسونگ سری Z گل سرسبد گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ است که برای آینده و با در نظر گرفتن شما طراحی شده است. هسته اصلی خانواده Galaxy Z یک لولای سفارشی و بسیار انعطاف پذیر Corning® Gorilla® Glass Victus® است که به شما امکان می دهد تلفن خود را صدها هزار بار بدون خطر شکستن باز و بسته کنید.

  • با خواندن این مطلب تا تصمیم‌گیری در رابطه با خرید گوشی سامسونگ برای شما راحت‌تر خواهد شد.
  • تیم ارتباطات موبایل ۷ دارای فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک ، یوتیوب ، گوگل پلاس ، تویتر و پینترست می باشد که بسیار علاقه مند هستیم مشتریان گرامی ما را در این بستر ها دنبال کنند.
  • صفحه نمایش گوشی و طراحی زیبای سری S از ویژگی مهم آن است که افراد را علاقه‌مند به خرید می‌کند.
  • شرکت سامسونگ هنوز هم این کار را انجام می‌دهد و در حال حاضر، تولید کننده‌ی اصلی‌ صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند در دنیا است.
  • تولید محتوا و مشاوره رایگان در انتخاب، ارسال به موقع سفارشات به تمام نقاط ایران، ضمانت 7 روز تعویض کالا، بخش دیگری از خدمات کالاوما جهت جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان عزیز است که بالاترین ارزش در کالاوماست؛ زیرا آنان را شایسته‌ی این اعتماد می‌داند.

خرید یک گوشی هوشمند سامسونگ در کنار یک هندزفری بیسیم مناسب می تواند کارایی شما در استفاده از دستگاه‌های هوشمند را افزایش دهد. تلفن های سامسونگ همچنین اتصال آسانی را برای دستگاه های بی سیم و بلندگوهای بلوتوث شما فراهم می کنند . و اگر به دنبال گوشی سبز و مقرون به صرفه هستید، می‌توانید گوشی‌های گلکسی بازسازی‌شده را که توسط مهندسان سامسونگ بازسازی شده‌اند و با گارانتی تحت پوشش قرار می‌گیرند، با هزینه کمتر خریداری کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل (Galaxy A32 (LTE با ظرفیت 128/8GB دو سیم کارت (هند)

لازم به ذکر است که قیمت این محصول در سطح جهانی نیز افزایش پیدا کرده است. سامسونگ نسبت به حل این مسئله بی تفاوت نبوده و راهکاری که ارائه کرده است، باعث شده تا همه افراد با هر میزان درآمدی، توانایی خرید گوشی های سامسونگ را داشته باشند. راهکار سامسونگ در مورد این مسئله، عرضه محصولاتی با مدل های متنوع است؛ بنابراین افراد علاقه مند به این برند می توانند یکی از انواع گوشی های سامسونگ را به راحتی و با قیمت مناسب خریداری کنند. به طور کلی، سامسونگ از دو استراتژی قیمت‌گذاری استفاده می‌کند، اولین آن سیاست قیمت‌گذاری اسکیمینگ و دومین آن هم سیاست قیمت رقابتیست. خوشبختانه در حال حاضر تنوع قیمت گوشی های موبایل هم بسیار زیاد است و برندهای متنوع و مطرحی چون گوشی‌های سامسونگ ، گوشی شیائومی ، گوشی هواوی ، نوکیا ، ال جی ، اپل ، آنر ، ریلمی و … در بازار هستند و هر یک طرفداران خاص خود را دارند.

گوشی سامسونگ M13 | حافظه 64 رم 4 گیگابایت ا Samsung Galaxy M13 64/4 GB

در فهرست محبوب‌ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران، نام چند مدل از این سری از جمله Galaxy A12، Galaxy A52s 5G و Galaxy A03s دیده می‌شود. سامسونگ برای سال 2022 به سراغ معرفی محصولاتی ازجمله گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 رفته که هم‌اکنون در بازار ایران حضور دارند. در همین راستا فروشگاه اینترنتی موبایل ۷ تمام تلاش خود را در جهت ایجاد بستری ایمن ، مطمعن و با کیفیت برای خرید گوشی فراهم آورده است. تیم انبار و خرید موبایل ۷ یکی از بهترین تیم های حال حاضر ایران در این موضوع می باشد و تمام تلاش خود را در جهت ارائه مناسب ترین قیمت گوشی در ایران از سر گرفته است. همچنین فروشگاه اینترنتی موبایل ۷ قابلیت خرید حضوری کالا را نیز دارا می باشد .

قاعدتا پرداخت چنین مبلغی به صورت یک جا کاری بسیار سخت یا شاید غیر ممکن است. در این صورت خرید قسطی گوشی سامسونگ می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد. این برند یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای جهان است که محصولات آن در سراسر دنیا به فروش می‌رسد و از محبوبیت بالایی برخوردار است.