همه گوشی‌های هوشمند گوشی‌های اندرویدی سامسونگ ایران

از آن‌جایی که فناوری گوشی‌های تاشونده، در حال حاضر بسیار جدید محسوب می‌شود، ماندگاری این گوشی‌ها خیلی مشخص نیست. همچنین، قیمت گوشی سامسونگ تا شونده، در مقایسه با گوشی‌های معمولی این برند بسیار بالا است و خرید گوشی سامسونگ تا شونده برای عموم کاربران سامسونگ، عملا امکان‌پذیر نیست. گوشی‌های سامسونگ Galaxy S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا در این سری جای می‌گیرند. واضح است که گوشی اولترا، قوی‌ترین و بزرگ‌ترین مدل گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ است و البته قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S21 ultra از سایر گوشی‌های این سری، بالاتر می‌باشد. در بخش محصولات زومیت شما مشخصات و قیمت جدیدترین گوشی سامسونگ در هر سری را مشاهده خواهید کرد.

  • کمپانی سامسونگ برای ساخت گوشی‌ های خود از تراشه‌های متفاوتی نظیر اسنپدراگون، اگزینوس و یا مدیاتک استفاده می‌کند که هرکدام عملکرد متفاوتی را ارائه می‌دهند.
  • Samsung Galaxy Z Fold4 5G و Samsung Galaxy Z Flip4 5G جدیدترین مدل های موجود در سری Z سامسونگ هستند.
  • در یک حرکت حساب شده، ابتدا یکی از خطوط تولید خود را به طور کلی تعطیل و خط تولید جدیدی را جایگزین آن کرد و اکنون چند خط تولید دارد که بازارهای متعددی را هدف قرار داده‌اند.
  • تنها کافی است به گوشی های گلکسی سامسونگ علاقه‌مند باشید تا انبوهی از سری‌ها و مدل‌ها را در برابر شما قرار دهد.
  • نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد.

با این حال اگر به دنبال پرچم‌دار هستید باید به سراغ سری گلکسی Z و گلکسی S بروید. با اینکه هنوز محصولات جدید سری گلکسی Z معرفی نشده، اما می‌توانید از آخرین مدل‌های سری گلکسی S22 در سایت کالاتیک دیدن کرده و در صورت علاقه، مدل دلخواهتان را خریداری کنید. جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 2021 در سری S گوشی‌های Galaxy S21 Ultra، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 و گلکسی اس 21 FE هستند که در لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه کلاتیک در بالاترین جایگاه قرار دارند. برخلاف گوشی های رده بالای سری Z، S و Note، سری A بازه‌ی قیمت گسترده‌تر و حق انتخاب بیش‌تری را در برابر طرفداران سامسونگ قرار می‌دهد. کاربران عادی می‌توانند با انتخاب مدل‌هایی مانند A12 و A22، دستگاهی خوش‌دست با توانایی انجام کارهای روزانه را داشته باشند. کاربران نیمه‌حرفه‌ای هم گزینه‌هایی مانند گلکسی A52s و A72 را در مقابل خود می‌بینند که آن‌ها را می‌توان در کلاس گوشی های قاتل پرچم دار دسته‌بندی کرد.

گوشی سامسونگ سری گلکسی F

با خرید گوشی سامسونگ از سری گلکسی اس ، بهترین دوربین، بهترین نمایشگر، بهترین سخت افزار و بهترین قابلیت هایی که یک گوشی موبایل دارد در اختیار شما قرار می گیرد. فروشگاه اینترنتی کالاوما، با تجربه‌‌ای چندین ساله در بازارهای دیجیتال و کالاهای تکنولوژی، همواره سعی دارد تا خریدی مطمئن با قیمت مناسب برای همراهان عزیز خود فراهم نماید. انواع برندهای لپ‌تاپ،‌ محصولات گیمینگ، گوشی موبایل،‌ هندزفری، ساعت هوشمند و دیگر کالاهای دیجیتال که رضایت مشتریان را به همراه داشته‌اند، در کالاوما عرضه می‌شود. کالاوما همچنین، در راستای ارائه‌ی بهتر خدمات و رضایت مشتریان، بازارگاه را راه‌اندازی کرده است تا کیفیت را به بالاترین سطح برساند. تولید محتوا و مشاوره رایگان در انتخاب، ارسال به موقع سفارشات به تمام نقاط ایران، ضمانت 7 روز تعویض کالا، بخش دیگری از خدمات کالاوما جهت جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان عزیز است که بالاترین ارزش در کالاوماست؛ زیرا آنان را شایسته‌ی این اعتماد می‌داند. ناگفته نماند که این همه برای کمی سرگرمی است، نظرات شما ممکن است متفاوت باشد!

از آن جا که برند سامسونگ از قدیمی ترین و بهترین برندهای بازار محسوب می شود، کاربران به راحتی به گوشی سامسونگ اعتماد کرده و آن را اولین انتخاب خود برای خرید می دانند. جالب است بدانید محبوبیت گوشی سامسونگ فقط مربوط به کشور سازنده اش نمی شود، مشتریان زیادی در سراسر جهان شیفته این برند هستند به طوری که حاضر نیستند، حتی برای یک بار، تجربه جدیدی از یک گوشی با برند دیگری داشته باشند. از آن‌جایی که سامسونگ قطعات و لوازم الکترونیکی متنوعی تولید می‌کند، لوازم جانبی متنوعی برای گوشی‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دیگر محصولات مشابه دارد. از آن‌جایی که برند سامسونگ بسیار محبوب است، شرکت‌های دیگری نیز لوازم جانبی آن مثل شارژر، قاب و …

Samsung Galaxy A53 5G 6/128G

دارای امنیت کامل knox و پشتیبانی کامل از نسخه One UI درست مانند دستگاه های سری A. سامسونگ Z Fold4 و Z Flip4 در آگوست 2022 به خانواده سری گلکسی Z ملحق شدند و پیشرفت هایی را در زمینه قدرت پردازش، عمر باتری و نمایشگرهای درجه یک جهانی به ارمغان آوردند. سامسونگ A52s را می‌توان از موفق‌ترین تولیدات این سری در سال 2021 دانست که توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرد؛ این گوشی با نمایشگر Super AMOLED و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 778G قیمت بسیار مناسبی دارد و توانست بسیار محبوب واقع شود.

گوشی سامسونگ M13

تیم ارتباطات موبایل ۷ دارای فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک ، یوتیوب ، گوگل پلاس ، تویتر و پینترست می باشد که بسیار علاقه مند هستیم مشتریان گرامی ما را در این بستر ها دنبال کنند. برای بررسی دقیق تر گوشی موبایل سامسونگ، می توانید از فروشگاه آنلاین فرنا استفاده کنید. از گوشی‌های این سری می‌توان به M30 اشاره کرد که دارای رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است و جزو گوشی‌های خوش دست سامسونگ به شمار می‌رود.