وبلاگ توسعه دهندگان اندروید: Google Play Coffee break با Creatrip



ارسال شده توسط Aditya Swamy، مدیر، Google Play Partner،psمن با Haemin Yim، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، به یک “قهوه مجازی” نشستم Creatrip، از کره برای بحث در مورد شروع در وب، راه اندازی شرکت برای دسترسی جه، و نکاتی برای استارتاپ هایی که به دنبال رشد هستند.

به قول Haemin “Creatrip برنامه ای است که دروازه ای به گرایش ها و فرهنگ های معتبر کره ای ارائه می دهد.” سال گذشته در این مراسم شرکت ،د برنامه ChangGoo، ابتکاری که از استارت آپ های برنامه های کره ای با مشارکت ،ت کره ج،ی پشتیب، می کند. تیم Creatrip آموخته های این برنامه را برای ادامه رشد به کار برد و اکنون کاربر، از بیش از 100 کشور جهان دارد.در اینجا نکات کلیدی من از گفتگوی ما آمده است:

تصویر سه نفر در یک قایق پارویی در دریا هنگام طوفان.  فردی که در راس آن قرار دارد به داده های مربوط به آب و هوا نگاه می کند

گسترش ارزش پیشنهادی برنامه برای مق، با چالش ها

علیرغم داشتن یک ایده عالی برای یک اپلیکیشن، Haemin با من به اشتراک گذاشت که این برنامه همیشه روان نبوده است. پس از به دست آوردن آگاهی از برند قابل توجه و با افزایش رزرو سفر در سراسر این برنامه، همه گیر شدن صنعت سفر را به آشفتگی کشاند. مانند بسیاری از مشاغل، این امر پیامدهای مهمی برای Creatrip داشت. با این حال، Haemin و تیم از درک قوی خود از افرادی که از برنامه خود استفاده می کنند استفاده ،د تا به سرعت پیشنهاد خود را گسترش دهند.

با آگاهی از این که مردم اغلب مایل به بازدید از کره ج،ی به دلیل علاقه خود به K-Trends و فرهنگ هستند. Haemin ،ب و کار را برای ارائه محصولات K به ،، که متأسفانه قادر به سفر در آن دوره نبودند، تطبیق داد. این امر باعث شد که Haemin ،ب و کار خود را فراتر از یک برنامه مسافرتی و به یک پلت فرم تجارت الکترونیک جه، توسعه دهد.

ایجاد محتوای جدید برای تقویت رشد برنامه

Creatrip به ،وان اپلیکیشنی شروع به کار کرد که محتوای سفر را ارائه می کرد. این به سرعت گسترش یافت تا ویژگی‌های رزرو درون‌برنامه‌ای، نرخ‌های مبا، ارز محلی که قبلاً دیجیتالی نشده بودند و حتی یک پلتفرم تجارت الکترونیک جه، که دسترسی به «اقلام K» محبوب را فراهم می‌کرد، در اختیار مردم قرار دهد. با این حال، محتوا ،صر کلیدی است که کاربران را به برنامه جذب می کند.

توصیه اصلی من برای ،ب و کارهایی که به دنبال توسعه محتوای خود هستند این است که خط لوله تولید محتوا خود را گسترش دهند. برای مثال، با تشویق مردم محلی کره ج،ی به مشارکت، Creatrip می‌تواند محتوای غنی‌تر و متنوع‌تری را به دست آورد و کره را از دید افراد مختلف به نمایش بگذارد. Haemin و تیم در حال حاضر در حال ساخت یک ویژگی جدید هستند که به افراد امکان می دهد محتوای خود را در برنامه ایجاد کنند.

به برنامه های ویدئویی فرم کوتاه فکر کنید. با اجازه دادن به افراد برای تبدیل شدن به تولیدکنندگان محتوای خود، آنها را قادر می‌سازد تا م،ن بسیار گسترده‌تری از محتوا داشته باشند و کاربران را تشویق می‌کند تا زمان بیشتری را در برنامه صرف کنند. اکنون افراد بیشتری می‌خواهند خالق باشند و محتوای خود را همانطور که در YouTube دیده می‌شود بسازند. این باعث رشد زمان تماشا و افزودن کاربران بیشتر می شود.

تصویری از دو نفر که از طریق صفحه نمایش لپ تاپ و تلفن خود اطلاعات جه، در مورد ،ید، اقلام محبوب، گرایش ها، داده ها و افراد دریافت می کنند.

جه، شدن از ابتدا

چیزی که من از چت خود با Haemin بسیار جالب دیدم، این بود که چگونه او از همان ابتدا تجارت را برای دسترسی جه، آماده کرد. Haemin معتقد است که علیرغم نیاز به زمان و تلاش بیشتر، آماده شدن برای دسترسی جه، از ابتدا می تواند در واقع امکان رشد تصاعدی را فراهم کند، زیرا شما شروع به هدف قرار دادن بازارهای من، و رسیدن به یک پایگاه جه، طرفداران می کنید. دیدن اینکه Haemin چگونه اشتیاق خود را برای همه چیزهای کره ای برای مردم سراسر جهان به ارمغان می آورد شگفت انگیز است. اولین قدم این تیم برای جه، شدن، گوش دادن و درک نیازهای افرادی بود که قبلاً از Creatrip استفاده می ،د.

تیم Creatrip قطعا بسیاری از ایده های منحصر به فرد را به برنامه آورده است. با توجه به اینکه 90٪ از کاربران خود را در وب سایت شروع کرده اند، تیم یک ایده مبتکرانه برای آوردن افراد به تلفن همراه داشت. آنها به کاربران جه، خود گوش دادند و دیدند که مردم مشتاقند نرخ ارز ارائه شده در فروشگاه های محلی سئول را دریابند. آنها یک ویژگی فقط برای موبایل ایجاد ،د که نرخ ارز محلی را از فروشگاه های محلی نشان می دهد. این امر مست،م این بود که تیم در واقع دو بار در روز به فروشگاه‌ها برود، اما منجر به افزایش زیادی در استفاده از برنامه تلفن همراه شد – همه اینها با ارائه اطلاعاتی که قبلاً برای افراد خارج از سئول در دسترس نبود.

برنامه ریزی برای آینده

دیدن اینکه Creatrip چقدر در حال شکوفایی است شگفت انگیز است. این برنامه از 100 هزار کاربر ماهانه به 1.5 میلیون کاربر افزایش یافته است. عوامل زیادی وجود دارد که به رشد Creatrip در چند سال گذشته کمک کرده است، اما برخی از نکات قابل توجه از چت من با Haemin عبارتند از:

  1. وقت گذاشتن برای درک افرادی که از برنامه هایشان استفاده می کنند و نیازهایشان
  2. راه‌اندازی برنامه فقط ویژگی‌هایی برای هدایت افراد از وب به برنامه دارد
  3. استفاده از محتوا به ،وان وسیله ای برای جذب کاربران جدید و افزایش تعامل

برای هایمین، هنوز فرصت های زیادی در پیش است. او معتقد است که “پدیده K” در آینده قابل پیش بینی همچنان در حال رشد خواهد بود و این به سفرهای بیشتر در سراسر کره ج،ی کمک خواهد کرد. تیم Creatrip بر ادامه گسترش تجربه ،ید برون مرزی متمرکز است تا مردم بتوانند محصولات پرطرفدار کره ج،ی را بدون توجه به کشوری که در آن زندگی می کنند ،یداری کنند. جهان.

به ،وان آ،ین فکر، نمی‌توانستم Haemin را بدون پرسیدن ترندهای K مورد علاقه‌اش رها کنم. او به آن اشاره کرد غذاخوری خوب فیوژن یک روند برتر در کره بود، جین های جدید یک گروه پرطرفدار کی پاپ بودند و پتوهای کره ج،ی محصول K برتر بودند.

آیا سوالی در مورد Creatrip دارید؟ نکات خود را برای سایر ،ب و کارهای برنامه یا بازی چیست؟ به ما اطلاع دهید توییتر.

لوگوی گوگل پلی




منبع: http://android-developers.googleblog.com/2022/11/google-play-coffee-break-with-creatrip-setting-up-your-business-for-global-reach.html