وبلاگ توسعه دهندگان اندروید: #WeArePlay | الهام بخش 4 سازنده بازی در سراسر جهان را کشف کنید


ارسال شده توسط Leticia Lago، بازاریابی توسعه دهنده

از کاوش در فضای باز تا گرفتن اولین کامپیوتر خود – یک لحظه به ظاهر تصادفی در زندگی شما ممکن است روزی همان چیزی باشد که شما را ترغیب می کند تا به آنجا بروید و رویاهای خود را دنبال کنید. این همان اتفاقی است که برای چهار بنیانگذار استودیوی بازی سازی که در آ،ین نسخه ما حضور داشتند، رخ داد #ما بازی می کنیم داستان ها دریابید که چه چیزی آنها را الهام بخش ساخت بازی هایی است که میلیون ها نفر را در سراسر جهان سرگرم می کند.

فیلیپه که در سالوادور برزیل به دنیا آمد و بزرگ شد، چنان از میراث فرهنگی شهر الهام گرفت که قبل از اینکه معلم شود، به تحصیل در تاریخ پرداخت. یک روز، او متوجه شد که بازی ها می توانند رسانه ای قدرتمند برای به اشتراک گذاشتن تاریخ و فرهنگ برزیل با جهان باشند. بنابراین او تأسیس کرد آزمایشگاه بازی Aocaو اولین ،وان آنها، آریدا: بیداری بک لند، یک بازی بقا است که در شهر تاریخی Canudos واقع شده است. Aoca Game Lab در Indie Games Accelerator شرکت کرد و همچنین برای دریافت انتخاب شد صندوق بازی های مستقل. با کمک این برنامه های گوگل پلی، بازی و استودیو را به سطح بالاتری می برند.

#WeArePlay Marko Peaskel Nis، صربستان
بعد، مارکو از صربستان. به ،وان یک دانشجوی شیمی، او هرگز واقعاً به فناوری علاقه نداشت – سپس اولین کامپیوتر خود را دریافت کرد و همه چیز تغییر کرد. او مدرک خود را رها کرد تا روی علاقه جدید خود تمرکز کند و اکنون صاحب استودیوی موفق خود است باید با بیش از 480 میلیون دانلود یکی از محبوب ترین ،اوین آنها این است بازی 100 Doors: Sc،ol Escapeبا بیش از 100 سطح برای به چالش کشیدن ذهن حتی با تجربه ترین بازیکنان.
#WeArePlay Liene Roadgames Riga Latvia
و اکنون از لتونی وارد Liene شوید. او اغلب در فضای باز بزرگ شجاعت می کند و کشف می کند که طبیعت چه چیزی برای ارائه دارد – به طوری که او بازی های تیم سازی و مبتنی بر جهت گیری را برای تیم در محل کار سازماندهی می کند. دیدن شادی آنها در حالی که جهان اطراف خود را کشف می کنند، او را برای خلق الهام گرفت بازی های جاده ای. این بازیکن را در شکارهای ماجراجویانه لاشخور و کشف زمین های جدید راهنمایی می کند.
#WeArePlay شین ساوی سودا ملبورن، استرالیا
و در آ،، شین از استرالیا. پس از سال‌ها کار در فناوری شرکت‌ها، او همه چیز را رها کرد تا رویای خود را برای ساخت بازی‌های موبایلی با الهام از بازی‌های ویدیویی دهه 90 که در کودکی انجام می‌داد، دنبال کند. اکنون او صاحب استودیوی خود است، Pixel Star،psو علیرغم همه موفقیت هایش با میلیون ها دانلود، فرزند پنج ساله اش بازخوردهای زیادی به او می دهد.

تمام داستان ها را اکنون در g.co/play/weareplay و منتظر موارد بیشتر به زودی باشید.

چقدر این پست وبلاگ را مفید دیدید؟

#WeArePlay Xin Savy Soda ملبورن، استرالیا Google Play g.co/play/weareplay


منبع: http://android-developers.googleblog.com/2022/11/weareplay-discover-what-inspired-4-game-creators-around-the-world.html