وبلاگ توسعه دهندگان اندروید: #WeArePlay | بنیانگذاران این اپلیکیشن به افراد مبتلا به اختلالات گفتاری کمک می کنند


ارسال شده توسط لتیسیا لاگو، بازاریابی توسعه دهندهانشول، میت و هارش در حین زندگی و کار با هم دوست شدند. آنها هرگز متوجه نشدند که میت عادت به لکنت داشت تا زم، که توضیح داد که تمرینات گفتار درم، را برای غلبه بر این اختلال به خود آموخته است. این باعث شد تا این سه نفر شرکت خود را تأسیس کنند گفتار درم، استامورایی، ایجاد یک برنامه برای کمک به هزاران نفر مانند Meet. داستان الهام بخش آنها به آ،ین مورد ما تبدیل می شود #ما بازی می کنیم، کمپین ما برای تجلیل از افرادی که پشت برنامه ها و بازی ها در سراسر جهان هستند.

Meet توضیح می دهد: “لکنت از زمان کودکی تأثیر زیادی روی من گذاشت. این روی زندگی حرفه ای و شخصی من تأثیر گذاشت. تصمیم گرفتم به دنبال کمک باشم زیرا این نه تنها یک اختلال گفتاری است، بلکه یک اختلال عاطفی نیز هست.” .

پس از ساعت‌ها مطالعه کتاب‌های پزشکی و تمرین‌های درم،، او یاد گرفت که چگونه لکنت را مدیریت کند و اعتماد به نفس خود را برای انجام کارهای به ظاهر ساده که قبلاً او را مضطرب می‌کرد، افزایش دهد.

من از سفارش غذای مورد علاقه ام، رفتن به ،ید و صحبت با غریبه ها اجتناب می کردم. این تمرین‌های گفتاری به من اجازه می‌داد کارهایی را انجام دهم که برای برخی ساده به نظر می‌رسید، اما برای من سخت بود.»

Meet، یکی از بنیانگذاران گفتار درم، Stamurai

آنها متوجه شدند که شکافی در بازار وجود دارد تا مردم بتوانند به راحتی برای مدیریت اختلالاتی مانند او کمک پیدا کنند. آنها با داشتن سابقه کدنویسی برای اندروید، دست به کار شدند و اپلیکیشن خود را ایجاد ،د استامورای لکنت درم، در گوگل پلی

در حال حاضر در 150 کشور موجود است، آنها به آینده نگاه می کنند و شروع به کار بر روی افزودن زبان های بیشتر و تمرین های بیشتر می کنند. تأثیر مثبتی که این برنامه دارد آنها را تحریک می کند – “ما دوست داریم نظرات را بخو،م تا ببینیم چگونه برنامه زندگی مردم را تغییر داده است. برخی به سادگی اظهار نظر می کنند که اکنون در حال انجام مصاحبه شغلی هستند. این چیزی بود که می تواند برای بسیاری مشکل ساز باشد”.

تمام داستان ها را اکنون در g.co/play/weareplay و منتظر موارد بیشتر به زودی باشید.

چقدر این پست وبلاگ را مفید دیدید؟


منبع: http://android-developers.googleblog.com/2022/12/weareplay-app-co-founders-helping-people-with-s،ch-disorders.html